Oud 12-01-2005, 16:08
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
Beste luitjes op dit forum. Mijn vriendins moeder wil niet dat wij bij elkaar slapen (mijn vriedinin is 16 en ik ben sinds kort 18) haar moeder is ergens in de 40 en zei vind dat het haar tijd niet mocht en nu dus ook niet. Mijn vriendin heeft toen al gezegd van "de tijden zijn veranderd kan het nu niet dan?" maar daar wil ze koppig dat ze is niet aan toegeven. Mijn vriendins moeder denkt denk ik ook dat wij dit alleen maar willen vanwege de seks maar dat is dus helemaal niet zo, we hebben namelijk al meer dan 10 maanden seks en dat weet haar moeder ook alleen mogen we niet bij elkaar slapen. Seks hebben we dus meestal s'avonds maarja dan moet ze wel weer een keer naar huis. Als ik tegen haar moeder zeg dat wij gewoon graag dingen samen willen doen en dus ook slapen zou ze het dan begrijpen? Hoe kan ik zo'n moeder het beste overhalen. Iemand bekend met dit probleem of mensen met tips zijn welkom!
Oud 12-01-2005, 16:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mja, je kan natuurlijk erover gaan discussiëren of zo, maar je kan ook gewoon accepteren. Sowieso, als je slaapt dan merk je toch niet over iemand naast je ligt of niet, dus wat maakt het eigenlijk uit?
Oud 12-01-2005, 16:10
WolterB
WolterB is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1059839

Dit topic gaat over precies hetzelfde onderwerp
En verder staat er nog een flink aantal topics over dit onderwerp waar veel bruikbare dingen in staan
Oud 12-01-2005, 16:11
Maurice
Maurice is offline
toch maakt het verschil. en na (minstens?) 10 maanden mag 't ook wel 'ns.
Oud 12-01-2005, 16:13
mimima
mimima is offline
haar moeder heeft gelijk.
Oud 12-01-2005, 16:15
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
mimima schreef op 12-01-2005 @ 17:13 :
haar moeder heeft gelijk.
soms
Oud 12-01-2005, 16:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dit is al vaker geweest

ik heb het zelf ook. ik ben 16 en mijn vriend 17 en we mogen van zijn moeder niet bij elkaar slapen en van mijn moeder wel. in het begin vonden het kut, maar we hebben het geaccepteerd. er is nog zat leuke dingen te doen!!
Oud 12-01-2005, 16:18
Verwijderd
Wat vreemd; meestal mag het niet omdat ouders bang zijn dat hun kinderen seks gaan hebben, maar daar is je vriendins moeder dus niet bang voor (of dat vindt ze niet erg iig).

Mijn ervaring, en voor wat ik in oudere topics heb gelezen, ook die van veel anderen, is dat met ouders in zo'n geval niet echt te praten is. Je zult misschien kunnen proberen of het over een paar maanden wel mag, of dat het mag als ze 17 is, of zo iets dergelijks... een ander idee is om jouw ouders met de hare te laten praten.
Oud 12-01-2005, 16:23
harige harry
harige harry is offline
Dan ga je in de bosjes krikken of op de bank!
ow dat doe je al
Oud 12-01-2005, 16:31
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-01-2005 @ 17:09 :
Mja, je kan natuurlijk erover gaan discussiëren of zo, maar je kan ook gewoon accepteren. Sowieso, als je slaapt dan merk je toch niet over iemand naast je ligt of niet, dus wat maakt het eigenlijk uit?
Dan vraag ik me af of jij wel eens samen met iemand hebt geslapen?
Samen in bed liggen is gezellig, samen wakker worden ook
En het is warm en knus, ik vind het zeker uitmaken.

Misschien is het een principekwestie van haar moeder. Ik zou op je houding tov de moeder letten, als zij het gevoel heeft dat je te veel zeurt zul je nooit je zin krijgen. Maar ik denk dat er weinig te beginnen is tegen koppige ouders, dat zijn de ergsten
Oud 12-01-2005, 16:35
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Niet gaan overhalen. Ook al ben je het er niet mee eens, dat mag je wel zeggen, maar je moet het niet gaan pushen. Je hebt de wensen van je vriendin's mutti gewoon te accepteren. Klaar
Oud 12-01-2005, 16:43
Verwijderd
Misschien is haar moeder bang dat je vriendin dan teveel bij jou zit, dat ze jouw ouders daar ook niet mee op wil zadelen etc.
Of ze wil haar dochter niet te lang missen.
Oud 12-01-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 12-01-2005 @ 17:10 :
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1059839

Dit topic gaat over precies hetzelfde onderwerp
En verder staat er nog een flink aantal topics over dit onderwerp waar veel bruikbare dingen in staan
even de zoekfunctie gebruiken dus
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten