Oud 20-01-2005, 20:19
hendrikwijnja
hendrikwijnja is offline
Hallo,

Ik ben net gestopt met een hbo opleiding omdat ik het te makkelijk vond en nu wil ik in september universiteit gaan doen maar nu werd mij verteld dat ik ook kon instromen in februari.. Heeft iemand dat misschien gedaan? En wat zouden jullie doen? Nu beginnen of eerst een half jaar niets doen?

Groeten,

Hendrik
Oud 21-01-2005, 08:37
annetjuh
annetjuh is offline
ikniet zit lekker op HBO.
maar ik denk niet dat je hier moet wachten op reactie, want als je in februari in zou willen/kunnen stromen zou ik bezig gaan met dat te regelen en te informeren bij de desbetreffende Universiteit
Oud 21-01-2005, 08:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Veel studies bieden de mogelijkheid om in februari te beginnen, maar niet alle.
Bovendien zul je voor jezelf af moeten wegen wat jij fijner vindt: in februari weer beginnen met studeren, zodat je eigenlijk 'door blijft gaan', of pas in september weer, zodat je in het reguliere programma zit met de meeste andere studenten. Dat kan niemand voor jou beslissen.
En net als wat annetjuh zei: als je misschien in februari wilt beginnen, ga dan zo snel mogelijk naar de studieadviseur van de studie die je wilt gaan doen om informatie in te winnen, anders ben je te laat.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:33
Verwijderd
Ik ken hier in de buurt maar weinig opleidingen die ook in februari starten of waarbij je dan in kunt stromen...'k zou eerst eens kijken wat je wilt gaan doen en of je daar überhaupt in februari in kunt stromen, anders heb je de keus niet eens.

En een half jaar niets doen hoeft niet per se, ga werken (is wel niets doen qua studeren, maar je kunt dan wel sparen en daar heb je als je weer studeert alleen maar wat aan, lijkt me).
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 09:51
Verwijderd
Haha, ik ga 1 februari beginnen met IB&L, nadat ik gestopt ben met International Economics & Business. Ik zou gewoon in september beginnen (als je nog steeds economie & management wil gaan doen) omdat je al behoorlijk wat basis gemist hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten