Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb geen problemen als ik karin tegenkom als het uitgaat. Want:
A) het gaat niet uit B) als het uitgaat gaat het gelijk weer aan C) als het uitgaat en het gaat niet direct aan dan pleeg ik zelfmoord want dan heb ik niets meer om voor te leven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of totdat ze iets hebben beloofd waar ze later spijt van krijgen.. ![]() Maar ik denk dat er meerdere redenen voor zijn. 1) je voelt nog iets voor die persoon en wil over hem/haar heenkomen en dan wil je afstand, want zolang je hem/haar nog (te vaak) ziet blijf je gevoelens voor die persoon houden. 2) het is op een gigantisch lullige manier uitgegaan en je wil diegene gewoon het liefst nooit meer zien omdat je hem/haar bent gaan haten, of je bent iig megapissig. 3) Je wil het beiden niet uitmaken maar het moet wel wegens omstandigheden en als je elkaar zou blijven zien dan maakt het dat alleen maar moeilijker. 4) je hebt ook een nieuwe vriend/in maar je voelt op zich nog steeds iets voor je ex, maar je zou je ex niet terugwillen. Op zo'n moment zou ik me ex ook niet meer willen zien, zo gaan mijn gevoelens voor hem/haar wel weg. kweenie hoor, er kunnen zoveel redenen zijn, hoewel ik denk dat 1 en 2, en dan vooràl 1, het meest voorkomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mn eerste ex was het bij mij omdat ik me idd schuldig voelde, ook omdak nogal lullig was geweest, had 1 dag na het uitgemaakt te hebben een andere vriend. Ja, hij was pissed, en terecht, was een kutstreek van mij waar ik geen excuus voor had, maar ja, kan het niet meer terugdraaien. Maar ja, door die situatie voelde ik me bij hem dus ongemakkelijk.
Bij mn 2e ex (die jongen waarvoor ik het dus uitmaakte) wist ik dat hij nog wat voor mij voelde. Hij maakte dan steeds van die opmerkingen enzo, en aangezien het voor mij echt uit was voelde ik me daar nogal ongemakkelijk bij. |
![]() |
|
Ik en mijn ex (is nu 1,5 maand uiten ik ga nu weer met mijn vorige ex (geen verkeerde dingen denken), zij en ik spreken elkaar vet veel op msn, maar als we elkaar tegen komen zeggen we niks. Waren laatst op een feest van 1 van mijn beste vrienden (vriend van haar beste vriendin) en we zeiden gewoon niks, ja waarom?? ja is wel vaag
Ik denk dat het komt omdat je je toch een beetje schulidg voelt, ik tenminste.
Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
Ooit zo makkelijk praten, maak je het uit, zeg je beide niks meer tegen elkaar.
|
![]() |
![]() Ik weet me geen houding te geven omdat ik hem nog steeds leuk vind en hem niet die indruk wil geven. Hij heeft me genoeg pijn gedaan en het werkt niet tussen ons. Omdat ik hem toch weinig tegen kom is het makkelijker hem te vergeten... tot ik hem weer zie. Het doet gewoon pijn en het is makkelijker hem te negeren dan de confrontatie aan te gaan... |
![]() |
|
Hmm... wat jullie beschrijven heb ik onder andere omstandigheden en niet met verliefdheid erg veel in jeugd ervaren... -
owja en ik ben nu verliefd en als zij me niet wil dan pleeg ik echt geen zelfmoord - ook als de liefde als het aan is 10x groter is dan is mijn overlevingsdrang nog steeds 100x groter dan dat. - dying sucks...
||
Citaat:
Ik had met mijn vorige vriendje wel een beetje moeite om hem weer te zien, de eerste periode dat het uit was. Maar dat was gewoon omdat ik nog niet over hem heen was en het moeilijk vond dat ik me anders tegen hem moest gaan gedragen (dwz minder close en zo..), maar naarmate ik meer over hem heen kwam kreeg ik er steeds minder problemen mee, ik zie hem nu regelmatig en ik voel er niks meer bij ![]()
|
![]() |
2 ex-en heb ik toch nog wel contact mee, met de ene over meel en de andere zie ik bij het uitgaan en dan maak ik er wel altijd een praatje mee enz.
mijn laatste ex (nu sinds een weekje uit) weet ik nog niet precies wat ik ermee aan moet, msg omdat ik nog wel verlieft ben.. ik zie hem wel over 2 uurtjes dan gaan we winkelen.. ik ben benieuwt
|
Ik denk dat het veel te maken heeft met gevoelens die je nog hebt voor die persoon, je kwetsbaar voelen enzo. Als ik mijn ex tegenkom ben ik triest en voel ik me niet lekker want ooit hebben we zoveel samen gedeeld en nu plots is er niets meer, is alles gedaan en heeft hij andere meisjes leren kennen. Doet wel raar zoiets, vooral omdat ik sterke gevoelens had voor die een. En het liefst wat ik doe is hem totaal vergeten, hem niet meer aanspreken op msn en hem negeren in werkelijkheid, is de beste manier hem te vergeten.
||
Citaat:
A) het gaat echt wel uit ![]() B) misschien een keertje C) waarom? Voor je haar ontmoette was je toch ook nie dood.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Is jullie ooit zoiets overkomen? anjali | 7 | 28-03-2010 12:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Naamloos Anathema | 1 | 07-04-2005 18:53 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
De Kantine |
Het raadsel van Scholierië [2] Talon | 15 | 04-05-2002 11:27 |