Oud 28-05-2002, 16:05
Gothic
Gothic is offline
Wat mij vaak opvalt is dat mensen zich ongemakkelijk voelen bij hun ex als ze die tegen komen. Dan vraag ik me af, hoe komt dat? Is het omdat je nog wat voor diegene voelt of omdat je je schuldig voelt dat het uit is?

Iemand een idee?
Oud 28-05-2002, 16:10
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
ja ik heb er ook last van, krijg dan een koud en diep gevoel. liefst loop ik dan een boog omheen, helemaal als zij het uitgemaakt heeft
Oud 28-05-2002, 16:19
vixen
vixen is offline
hell, bij mij komt et meestal omdat ik voor mezelf zoveel mogelijk de negatieve dingen probeer te zien van een persoon (zodat ik voor mezelf meer het gevoel heb dat ie stom is en dat ik nix meer voor hem voel)

dit gaat trouwes na een tijdje wel weer over (naja, alleen als ie door de ik-mag-jou-niet fase heen komt)
Oud 28-05-2002, 16:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Wat mij vaak opvalt is dat mensen zich ongemakkelijk voelen bij hun ex als ze die tegen komen. Dan vraag ik me af, hoe komt dat?
ja vreselijk irritant is dat eigenlijk en toch valt er zo weinig aan te doen...

Ik denk inderdaad dat dat meestal komt omdat de een de ander pijn heeft gedaan en dat blijft toch een ongemakkelijke situatie...

Ach ja en dan altijd van die hele oppervlakkige gesprekken...
Het hoort gewoon bij het hele plaatje van een relatie
Oud 28-05-2002, 16:36
Verwijderd
Nou, bij mij loop ik er het liefst met een grote boog omheen, omdat ze een hekel aan me heeft (dat is niet echt wederzijds, wat zij doet maakt me niet uit) en ik heb geen zin uitgescholden te worden
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:40
Verwijderd
omdat ze me als een oud speeltje hebben weggegooid en omdat ze me sowieso niet meer willen kennen

behalve de jongen waar ik het mee had toen ik 14 was, die kom ik nog vaak tegen met uitgaan en hij is wel lief
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:43
bracelance
bracelance is offline
ik heb geen problemen als ik karin tegenkom als het uitgaat. Want:

A) het gaat niet uit
B) als het uitgaat gaat het gelijk weer aan
C) als het uitgaat en het gaat niet direct aan dan pleeg ik zelfmoord want dan heb ik niets meer om voor te leven
Oud 28-05-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:

A) het gaat niet uit
C) als het uitgaat en het gaat niet direct aan dan pleeg ik zelfmoord want dan heb ik niets meer om voor te leven
jah dat zeggen ze allemaal zolang ze nog verliefd zijn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

jah dat zeggen ze allemaal zolang ze nog verliefd zijn
Idd..
Of totdat ze iets hebben beloofd waar ze later spijt van krijgen..

Maar ik denk dat er meerdere redenen voor zijn.

1) je voelt nog iets voor die persoon en wil over hem/haar heenkomen en dan wil je afstand, want zolang je hem/haar nog (te vaak) ziet blijf je gevoelens voor die persoon houden.

2) het is op een gigantisch lullige manier uitgegaan en je wil diegene gewoon het liefst nooit meer zien omdat je hem/haar bent gaan haten, of je bent iig megapissig.

3) Je wil het beiden niet uitmaken maar het moet wel wegens omstandigheden en als je elkaar zou blijven zien dan maakt het dat alleen maar moeilijker.

4) je hebt ook een nieuwe vriend/in maar je voelt op zich nog steeds iets voor je ex, maar je zou je ex niet terugwillen. Op zo'n moment zou ik me ex ook niet meer willen zien, zo gaan mijn gevoelens voor hem/haar wel weg.

kweenie hoor, er kunnen zoveel redenen zijn, hoewel ik denk dat 1 en 2, en dan vooràl 1, het meest voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 17:05
Verwijderd
Bij mn eerste ex was het bij mij omdat ik me idd schuldig voelde, ook omdak nogal lullig was geweest, had 1 dag na het uitgemaakt te hebben een andere vriend. Ja, hij was pissed, en terecht, was een kutstreek van mij waar ik geen excuus voor had, maar ja, kan het niet meer terugdraaien. Maar ja, door die situatie voelde ik me bij hem dus ongemakkelijk.

Bij mn 2e ex (die jongen waarvoor ik het dus uitmaakte) wist ik dat hij nog wat voor mij voelde. Hij maakte dan steeds van die opmerkingen enzo, en aangezien het voor mij echt uit was voelde ik me daar nogal ongemakkelijk bij.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:56
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hek zekers te weten bij een van mijn exen omdat we elkaar zo haten teveel hebbe meegemaakt enzo...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:12
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
bij mij is er nooit meer iets gebeurt met exen meestal verlies ik contact of is er een ruzie.. soms heb ik er spijt van
Oud 29-05-2002, 16:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb t wel es met 1 ex.. die kom ik wel eens tegen 's ochtends als ik naar school fiets.. kspreek em ook heel soms over msn..

ik voel nog wel iets voor em.. heel raar gevoel heb ik dr bij..
maar kep t idee dat hij niks meer van mij wil weten..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:29
biertjehappen
biertjehappen is offline
Ik heb eigenlijk nooit echt problemen ghad met exen alleen als je met je vriendin een ex tegenkomt is het even raar maar ach uit is uit en als ik nog wat voor een ex zou voelen was het waarschijnlijk niet uitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:56
Tox
Tox is offline
Ik en mijn ex (is nu 1,5 maand uiten ik ga nu weer met mijn vorige ex (geen verkeerde dingen denken), zij en ik spreken elkaar vet veel op msn, maar als we elkaar tegen komen zeggen we niks. Waren laatst op een feest van 1 van mijn beste vrienden (vriend van haar beste vriendin) en we zeiden gewoon niks, ja waarom?? ja is wel vaag

Ik denk dat het komt omdat je je toch een beetje schulidg voelt, ik tenminste.

Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 18:24
snoopy
snoopy is offline
het voelt gewoon raar; iemand die je ooit zo leuk vond, doet je niets meer...
Oud 29-05-2002, 18:37
Tox
Tox is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
het voelt gewoon raar; iemand die je ooit zo leuk vond, doet je niets meer...
ja ken het, wel raar.

Ooit zo makkelijk praten, maak je het uit, zeg je beide niks meer tegen elkaar.
Oud 29-05-2002, 23:03
eden6
eden6 is offline

Ik weet me geen houding te geven omdat ik hem nog steeds leuk vind en hem niet die indruk wil geven. Hij heeft me genoeg pijn gedaan en het werkt niet tussen ons.

Omdat ik hem toch weinig tegen kom is het makkelijker hem te vergeten... tot ik hem weer zie. Het doet gewoon pijn en het is makkelijker hem te negeren dan de confrontatie aan te gaan...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 06:07
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik voel me ook niet echt op mn gemak bij mn ex, ik wl dan wel graag normaal tegen hem doen maar iets in mij zegt `doe het niet want het lukt je niet´.....en inderdaad, als ik het probeer dan flappen er de domste dingen uit dus......
Oud 30-05-2002, 06:38
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Hmm... wat jullie beschrijven heb ik onder andere omstandigheden en niet met verliefdheid erg veel in jeugd ervaren... -

owja en ik ben nu verliefd en als zij me niet wil dan pleeg ik echt geen zelfmoord - ook als de liefde als het aan is 10x groter is dan is mijn overlevingsdrang nog steeds 100x groter dan dat. - dying sucks...
Oud 30-05-2002, 07:35
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
Ik heb eigenlijk nooit echt problemen ghad met exen alleen als je met je vriendin een ex tegenkomt is het even raar maar ach uit is uit en als ik nog wat voor een ex zou voelen was het waarschijnlijk niet uitgegaan.
Idd...
Ik had met mijn vorige vriendje wel een beetje moeite om hem weer te zien, de eerste periode dat het uit was. Maar dat was gewoon omdat ik nog niet over hem heen was en het moeilijk vond dat ik me anders tegen hem moest gaan gedragen (dwz minder close en zo..), maar naarmate ik meer over hem heen kwam kreeg ik er steeds minder problemen mee, ik zie hem nu regelmatig en ik voel er niks meer bij
Oud 30-05-2002, 09:11
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
2 ex-en heb ik toch nog wel contact mee, met de ene over meel en de andere zie ik bij het uitgaan en dan maak ik er wel altijd een praatje mee enz.

mijn laatste ex (nu sinds een weekje uit) weet ik nog niet precies wat ik ermee aan moet, msg omdat ik nog wel verlieft ben.. ik zie hem wel over 2 uurtjes dan gaan we winkelen.. ik ben benieuwt
Oud 30-05-2002, 09:24
Verwijderd
ik heb nog geen ex-en lekker makkelijk geen last van vervelende gevoelens NANANANANA
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:28
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
huh jij had toch een vriendin in dec?
Oud 30-05-2002, 09:44
Verwijderd
als t uitgaat met mijn vriend? dan stort ik in! hij si nu mijn alles, en ik wil hem nooit meer kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 09:56
lady_x
lady_x is offline
Ik denk dat het veel te maken heeft met gevoelens die je nog hebt voor die persoon, je kwetsbaar voelen enzo. Als ik mijn ex tegenkom ben ik triest en voel ik me niet lekker want ooit hebben we zoveel samen gedeeld en nu plots is er niets meer, is alles gedaan en heeft hij andere meisjes leren kennen. Doet wel raar zoiets, vooral omdat ik sterke gevoelens had voor die een. En het liefst wat ik doe is hem totaal vergeten, hem niet meer aanspreken op msn en hem negeren in werkelijkheid, is de beste manier hem te vergeten.
Oud 30-05-2002, 22:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
bracelance schreef:

A) het gaat niet uit

A) het gaat echt wel uit [pessimistisch he]
B) misschien een keertje
C) waarom? Voor je haar ontmoette was je toch ook nie dood.
Oud 30-05-2002, 22:43
Verwijderd
nee geen dramatische situaties hier met mijn exen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten