Oud 30-01-2005, 21:42
Yaz
Yaz is offline
Er is pas een nieuwe jongen bij ons op school gekomen. Hij zit niet bij mij in de klas maar we hebben wel veel lessen samen. Hij is hartstikke leuk en ik ben tot over m'n oren verliefd. Normaal gezegd ben ik heel recht-toe-rechtaan en zeg ik het meteen tegen een jongen als ik hem leuk vind, maar dit ligt anders. Er zijn hartstikke veel meiden die op hem verliefd zijn, el veel daar van zijn velen malen populairder en leuker dan ik. Ik weet dus niet zeker of hij mij ook leuk vindt, alhoewel hij wel een paar keer heel lang naar mij keek.
Vinden jullie dat ik het hem moet zeggen, of hem uit moet vragen, of op valentijns dag een kaartje sturen of zo? Ik weet echt niet wat ik moet doen, maar hij is zo leuk...........
Help!
Oud 30-01-2005, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Als ik jou was, zou ik eens beginnen met een praatje. Maakt niet uit waar het over gaat: je hobby, je favoriete vak, het weer... Hoe onnozel ook, als het contact er maar is. Kijk dan hoe hij op je reageert. Reageert hij leuk, spreek hem dan vaker aan. Op een gegeven moment kun je hem vragen of hij zin heeft om na school eens af te spreken om samen iets te gaan doen (bioscoop? samen iets gaan drinken? verzin maar wat). Zo kun je het opbouwen. Hem recht in z'n gezicht zeggen dat je hem leuk vind zonder dat hij je kent en jij hem eigenlijk ook niet echt, werkt denk ik afschrikkend.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 22:32.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:01
Verwijderd
Wat Mark Almighty zegt. Gewoon rustig opbouwen. Als je daar deze week mee begint en het klikt, kun je hem altijd nog een kaartje sturen met Valentijnsdag.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:27
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Neeeee, nooit face to face zeggen. Slechtste wat je kan doen (allé dat heeft mijn ervaring me toch geleerd) Gewoon doen wat de rest zegt, rustig opbouwen en als je hem al wat beter begint te leren kennen beginnen flirten en zien hoe hij daarop reageert.
Veel succes ermee
Oud 31-01-2005, 09:01
WolterB
WolterB is offline
Zoals Mark al zegt, moet je eerst even een praatje maken en aangezien je bij hem in de klas zit en dus ws ook tegleijk pauze zult hebben, moet dat vast mogelijk zijn.
BEgin over iets wat net gebeurd is tijdens een les ofzo, verzin wat leuks en ga gewoon praten
Oud 31-01-2005, 11:12
waves
waves is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 30-01-2005 @ 22:53 :
Als ik jou was, zou ik eens beginnen met een praatje. Maakt niet uit waar het over gaat: je hobby, je favoriete vak, het weer... Hoe onnozel ook, als het contact er maar is. Kijk dan hoe hij op je reageert. Reageert hij leuk, spreek hem dan vaker aan. Op een gegeven moment kun je hem vragen of hij zin heeft om na school eens af te spreken om samen iets te gaan doen (bioscoop? samen iets gaan drinken? verzin maar wat). Zo kun je het opbouwen. Hem recht in z'n gezicht zeggen dat je hem leuk vind zonder dat hij je kent en jij hem eigenlijk ook niet echt, werkt denk ik afschrikkend.
had t zelf niet beter kunnen zeggen
Oud 31-01-2005, 11:20
Verwijderd
Knoop eerst 'ns een gesprek met hem aan en kijk of hij dan ook nog zo leuk is als jij je hem voorstelt. Niet plompverloren opbiechten dat je hem leuk vindt. Confessions werken alleen in anime.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:42
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
waves schreef op 31-01-2005 @ 12:12 :
had t zelf niet beter kunnen zeggen
En tóch zelf nog niet aan de vriendin zijn, he...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:18
*$tylo*
*$tylo* is offline
Zit ie bij je in de klas zodat je hem makkelijk kunt aanspreken?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:45
Yaz
Yaz is offline
Heel erg bedankt mensen, maar ik zit nu met een ander probleem, lol.
Terwijl ik nu probeer contact te leegn met de jongen waar ik op verliefd ben, heeft net een andere jongen mij gezegd dat ie me leuk vind, en hij wil morgen al weten hoe ik voel. Maar ik ben niet verliefd op hem, en dan gaat mijn kans met die andere jongen voorbij. Maar de jongen die me aardig vindt is best aardig, en ik wil hem geen pijn doen. Ebn een beetje in de war...... Kunnen jullie me helpen?
Oud 01-02-2005, 20:15
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Yaz schreef op 01-02-2005 @ 20:45 :
Terwijl ik nu probeer contact te leegn met de jongen waar ik op verliefd ben, heeft net een andere jongen mij gezegd dat ie me leuk vind, en hij wil morgen al weten hoe ik voel. Maar ik ben niet verliefd op hem, en dan gaat mijn kans met die andere jongen voorbij. Maar de jongen die me aardig vindt is best aardig, en ik wil hem geen pijn doen. Ebn een beetje in de war...... Kunnen jullie me helpen?
eerlijkheid duurt et langst. Hoe pijnlijk die eerlijkheid ook is.
Oud 02-02-2005, 18:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Yaz schreef op 01-02-2005 @ 20:45 :
Alles wat je moet doen is hem zeggen dat je hem niet leuk vind en dat je niet verliefd op hem bent.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 22:41
waves
waves is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2005 @ 19:55 :
Alles wat je moet doen is hem zeggen dat je hem niet leuk vind en dat je niet verliefd op hem bent.
had t alweer niet beter kunnen zeggen...

@mark: tis dat ik al n vriendje heb
Oud 02-02-2005, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
waves schreef op 02-02-2005 @ 23:41 :
had t alweer niet beter kunnen zeggen...

@mark: tis dat ik al n vriendje heb

*vraagt zich af:* waarom werkt het nou nooit eens in real-life?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:10
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2005 @ 23:53 :

*vraagt zich af:* waarom werkt het nou nooit eens in real-life?
Haha!!! Breng het dan in de praktijk!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 11:52
Myuki
Myuki is offline
Ik heb je blog gelezen. leuk...

Maar heb je niet net geschreven dat hij je niet leuk vindt?
Oud 04-02-2005, 12:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 04-02-2005 @ 12:10 :
Haha!!! Breng het dan in de praktijk!
Lukt nooit.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 18:15
*$tylo*
*$tylo* is offline
Aaaah! sneu