erg leuk
goed dat je in verschillende stijlen werkt.
bij de 2de vind ik de kleuren wat vies. de boom en appels niet maar vooral de grond en de lucht ook n beetje. op zich vind ik het leuk dat je zoveel verschillede kleuren gebruikt maar ze ogen 'vies'. ik weet niet goed hoe ik t anders moet zeggen, maar alsof er te veel wit/zwart doorheen zit zeg maar.
3de vind ik erg mooi uitgewerkt (maar niet echt mijn stijl), vooral de waaiende blaadjes ed, subtiele diepte.
de 4de vind ik veruit t leukst. ook vanwege het onderwerp.
ik vind de 2de versie leuker maar de 1ste versie is veel beter uitgewerkt. schaakstukken hadden idd groter gemogen en de kroonluchter meer naar beneden(zo vliegt t plafond in de fik).
verder is de vrouw wat kinderlijk-> anatomie kan beter. verder stoort t me dat er veel scheef zit (de schaakstukken hellen en de muren en vloer zijn niet correct) de voorstelling heeft al genoeg 'illusie' zeg maar. of het 'moet' schever of recht, zo is zo per ongeluk scheef. bij de eerste versie vind de takken en blaadjes enzo erg mooi. en je kleurgebruik is ook mooi

(behalve t groen in de tweede variant, mijn voorkeur gaat uit naar n andere kleur bij rood en roze)