Vorige week was ik bij m'n vriendje, en na een paar glazen wijn (je kent het wel

) ging het gesprek natuurlijk richting sex. Ik vroeg hem of er iets was waar hij op kickte, iets wat we nog nooit hadden gedaan maar wat hij wel eens wou proberen. Na wat luidop fantaseren kwamen we overeen dat ik - net voordat ik naar hem vertrok de week nadien - "iets" ging meesmokkelen "daar beneden", en dat als hij kon raden wat, hij het er mocht uitvissen.

<shit zeg, dat ik dat hier allemaal zomaar neerschrijf! >
Ik vond het al een beetje een vreemd idee, maar goed, gisteravond trek ik mijn kleerkast open, haal ik er een leuk onderbroekje met hartjes uit, en doe ik er vervolgens twintig minuten over om dat kl*teding zo te vouwen dat ik het kan inbrengen.

<slik...> Daarna met de fiets naar Berchem gereden, met als duidelijke hint: geen onderbroek aan... De tocht was hels, dat ding schuurde binnenin m'n lichaam overal tegen, maar goed.
Om een lang verhaal kort te maken: we kleden ons uit, na enkele minuten raden heeft hij m'n hint door, en mag naar zijn "cadeau" vissen. Eerlijk gezegd voelde ik mij op dat moment een beetje tweestrijdig. Ik had zelf gevraagd naar iets nieuws, maar toch, is dit nog wel normaal? Het werd al helemaal te gek toen hij - en dat had ik nog nooit meegemaakt - een spontane ejaculatie kreeg tijdens het "vissen". Blijkbaar is het inbrengen en verwijderen van vreemde voorwerpen zijn - wat ze noemen - "fetish".
Misschien was dit een beetje een verwarrend verhaal, maar ik wou er een discussie mee lanceren. Hoe ver ga jij voor je vriend op seksueel gebied, zonder dat je je er zelf slecht bij voelt? Heb je zelf al dingen gedaan, waarvan je achteraf zei: eigenlijk is dit niet normaal meer? Een fetish waar je, als je er over nadenkt, je wenkbrauwen bij fronst, en waar je achteraf spijt van hebt?