Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Studiefinanciering krijg je sowieso niet als je niet in het hoger onderwijs zit, je krijgt wel vanaf je 18de een tegemoetkoming scholieren (kijk op www.ib-groep.nl en vraag het op tijd aan!).
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal die site eens grondig doorspitten. ~*Nik
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze word niet lager als je bijvoorbeeld met zn tweeën woond, of met zn drieën? (geen idee hoe je dan 2en en 3en moet spellen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dankje voor je informatie. ~*Nik
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afgekeurd worden gebeurd btw niet zomaar, maar ook daar weten ze bij het JIP misschien wel iets van. |
![]() |
||
Citaat:
Thank you ![]()
|
Verwijderd
|
Je krijgt geen huursubsidie naar aanleiding van het x aantal uren dat je werkt maar op basis van hoeveel je in totaal verdient.
kijk op www.huursubsidie.nl |
![]() |
|
![]() |
met psychische problemen kun je wel WAO krijgen, maar je bent nog scholier, en vanuit een bijbaantje kun je niet zo maar van alle sociale wetten gebruik maken.
en direct van je middelbare school in de AOW heb ik ook nog nooit gehoord. in jouw situatie (scholier, onder de 18, enz) wordt er in Nederland vanuit gegaan dat je ouders/verzorgers voor je betalen. ik merk uit je verhaal dat dit niet het geval is en dan gelden er weer allemaal andere regels. hoe het precies zit weet ik niet, maar tijdens bijv studiefinanciering kun je een ouderlijke bijdrage gerechtelijk afdwingen. als student/scholier (ook boven de 18) zou je niet voor je eigen levensonderhoud moeten hoeven zorgen - je hebt recht op financiele steun van ouder/verzorger, of die moeten officieel afstand doen van de voogdij. dit is echter vaak een lange en pijnlijke weg langs allerlei instanties...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
W&W: sticky op-je-zelf-gaan-topic? ganralph | 0 | 02-03-2010 17:06 | |
Werk, Geld & Recht |
op jezelf gaan wonen leikie | 16 | 27-11-2009 12:40 | |
Algemene schoolzaken |
Beïnvloedt het 'op-kamers' je studieresultaten? Femic | 50 | 24-10-2005 10:28 | |
Werk, Geld & Recht |
recht op een uitkering? Fleur | 6 | 01-06-2004 11:47 | |
Werk, Geld & Recht |
Op jezelf gaan wonen. Verwijderd | 39 | 20-01-2004 20:13 | |
Werk, Geld & Recht |
Op jezelf gaan wonen oneMen | 42 | 05-03-2003 20:46 |