![]() |
|
Hallo mensen,
Hopelijk is de titel van dit topic duidelijk genoeg - ik zou héél graag willen dat jullie deze on-line IQ test even maakten, omdat ik jullie resultaten daarvan nodig heb voor mijn Praktische Opdracht voor Wiskunde. ![]() Het gaat er bij mijn Praktische Opdracht namelijk om dat ik van de resultaten o.a. een frequentieverdeling maak. En daarbij is het noodzakelijk dat ik een redelijk aantal resultaten verzamel, anders wordt de frequentieverdeling niet zo betrouwbaar. ![]() De IQ test duurt niet lang en is hier te vinden: ![]() http://www.testmijniq.nl/nl/new/test3.php?test=klassiek Als je de test hebt afgerond, krijg je niet meteen de resultaten te zien - je moet eerst inloggen. Geen probleem, ik heb een account aangemaakt zodat jullie niet zelf iets hoeven aan te maken. ![]() Gebruikersnaam: verwijderd.vanwege@spambots.com Wachtwoord: probeersel Daarna krijg je je resultaat te zien, en dat is alles. Ik zou het fijn als jullie je resultaat aan mij doorspelen middels een bericht in dit topic (privébericht aan mij mag ook) - samen met je leeftijd en geslacht (man/vrouw). Dat is alles - alvast hartelijk bedankt voor de gedane moeite! ![]() ![]() ![]() Met vriendelijke groeten, Severus ![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 19:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Anders: tussen de 120 en 130.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Volgens mij is trouwens het gem. IQ van dit forum een stuk hoger dan het landelijke gem. Is me wel vaker opgevallen overigens.
... Dus vraag ik me af wat voor n onderzoek je doet? Want ik denk niet dat dit forum representatief is voor de gem. Nederlander. Dus als ik jou was zou ik in je onderzoek duidelijk vermelden dat je de testresultaten hier vandaan hebt. Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 12:52. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
namelijk 124 ik ben 16 en vrouw trouwens, ik heb deze test al echt 10 keer gemaakt, je krijgt steeds andere vragen! de ene keer veel makkelijker, de andere keer veel moeilijker...
||
Citaat:
Anders had ik wel 140 gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Edit: 3 hebben niets ingevuld, 1 mbo (jij dus), 2 havo en voor de rest iedereen minstens VWO (veel zelfs universiteit!). Ow ja en eentje met IO? Geen idee wat dat is ![]() Dus het niveau ís hier gewoon behoorlijk hoor ![]() Laatst gewijzigd op 03-03-2005 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |