Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb m'n propedeuse van hbo dus doorstromen zou op zich geen probleem zijn alleen in de twee jaar dat ik op het hbo zit, heb ik geen enkel wiskunde gehad (ja beetje economische berekeningen, verder niks) dus het is meer om mezelf bij te spijkeren ik wil ook examen doen natuurlijk het probleem is dus dat leiden wel een wiskunde bijles programma heeft alleen die is allang begonnen en ik wist daar niet vanaf
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() voor de mensen die een wiskundedeficientie hebben en die heb ik niks dus dan ga ik ook niet voor jaap aap die cursus doen. bij psychologie hebben ze ook bijles wiskunde en dat ga ik ook zeker doen maar ik doelde op de wiskundecursus die start voordat de studie begint ![]()
||
Citaat:
Van andere cursussen (die jij eigenlijk bedoelt) weet ik niks, dus daar kan ik je niet mee helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat jij bedoelde dat ze alleen d'r havo had en of ze geen aanvulling moest hebben voor de uni. Dus daarom reageerde ik met dat ze d'r P heeft. Maar hoe het dan zit met loten weet ik niet; ik denk dat je dan net zo goed mee moet loten. --- Ik heb nog even op de site van de universiteit gekeken en daar staat niet dat je wordt vrijgesteld van de loting ofzo, dus ik denk dat het idd hetzelfde is als met een vwo diploma. Tevens wordt daar geeist dat je een 6 hebt voor wiskunde op vwo niveau. @TS: sorry dus voor mijn vorige posts, want dan mág je niet eens die cursus doen tijdens het studiejaar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|