Oud 05-03-2005, 20:52
Pan Am
Pan Am is offline
Wat vind jij ultiem ordinair? Wie of wat zie jij voor je bij het woord 'asociaal'?

Over het algemeen denk ik bij het woord 'ordinair' meteen aan een Engelse chick die bleker is dan de maan. Ze komt uit een voorstad van Liverpool of Manchester en ze heet Gemma. Ze is een jaar of 19 en drinkt zoveel dat ze met een t33t uit haar topje soms in slaap valt op de bar. Ze 'snogt' met zoveel mogelijk jongens met rood haar die een voetbalshirt van Man United dragen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2005, 21:01
Rompslomp
Rompslomp is offline
wat ik ordinair vind, zijn dikke mensen. onlangs bevond ik mij in de internationale trein naar brussel en daar zat een heel dikke vrouw met een mislukt permanent op een [anderhalve] stoel. in een straal van twee meter rook je een ranzige shoarmalucht en haar puisten op haar gezicht waren bijna eetbaar, zo knapperig zagen ze er uit. ik moest naast haar gaan zetten en alhoewel de stank niet te harden was, deed ik het toch. ze keek naar m'n hazelip en lachte. ik lachte beleefd terug, want ruzie met deze dikke trol was wel het laatste waar ik zin in had. op een gegeven moment bukte ze voorover om wat uit haar sporttas [dikke mensen hebben altijd sporttassen, nooit handtassen] en toen zag ik het. vanuit haar zichtbare bilnaad zag ik zo tien zwarte haren tevoorschijn komen. het leek wel alsof de haren m'n hazelip toezongen. verschrikkelijk ordinair.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:02
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Rompslomp schreef op 05-03-2005 @ 22:01 :
wat ik ordinair vind, zijn dikke mensen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:07
Rompslomp
Rompslomp is offline
is het vanwege m'n hazelip? ik vertel gewoon m'n mening, dikke mensen zijn smerig, omdat er gewoon overtollig vet op zit bleh.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:12
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Rompslomp schreef op 05-03-2005 @ 22:07 :
is het vanwege m'n hazelip?
Oh ik heb een konijnenpootje
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:21
Verwijderd
homo's met kralenkettingen in gsus truitjes die uitgaan in tenten die u2 heten
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:22
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-03-2005 @ 22:21 :
homo's met kralenkettingen in gsus truitjes die uitgaan in tenten die u2 heten
Je hebt er echt een trauma van he Ik heb je nog zo gewaarschuwd
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 05-03-2005 @ 22:22 :
Je hebt er echt een trauma van he Ik heb je nog zo gewaarschuwd
die pot was het ergst en toen kwam ik de cola-fles ook nog tegen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-03-2005 @ 22:24 :
die pot was het ergst en toen kwam ik de cola-fles ook nog tegen
Hahahaha

Lisa vroeg zondag ook heel de tijd aan me bij iedere ex die ik van jou aanwees: Is dat die colafles?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 05-03-2005 @ 22:26 :
Hahahaha

Lisa vroeg zondag ook heel de tijd aan me bij iedere ex die ik van jou aanwees: Is dat die colafles?
of de cola-fles naar een feest gaat dat betty ford clinic heet neehoor die drinkt alleen maar vruchtensapjes en als hij een pil slikt dan is het vitamine c
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:28
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 05-03-2005 @ 22:27 :
of de cola-fles naar een feest gaat dat betty ford clinic heet neehoor die drinkt alleen maar vruchtensapjes en als hij een pil slikt dan is het vitamine c
Sneaky crackwhore
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 05-03-2005 @ 22:28 :
Sneaky crackwhore
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 05-03-2005 @ 21:52 :
Wat vind jij ultiem ordinair? Wie of wat zie jij voor je bij het woord 'asociaal'?

Over het algemeen denk ik bij het woord 'ordinair' meteen aan een Engelse chick die bleker is dan de maan. Ze komt uit een voorstad van Liverpool of Manchester en ze heet Gemma. Ze is een jaar of 19 en drinkt zoveel dat ze met een t33t uit haar topje soms in slaap valt op de bar. Ze 'snogt' met zoveel mogelijk jongens met rood haar die een voetbalshirt van Man United dragen
Met een echte burberry chav,

Overigens denk ik aan achterstandswijken, almere, sbs en gofficlesbies.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 22:19
Miles
Miles is offline
Ik denk aan een Mitchell. Hij heeft een oorbel, is kaal, is zeventien, luisert naar DJ Korsakoff, heeft een bomberjack inclusief Nederlandse vlag patch erop van Lonsdale, een Diesel spijkerbroek, de nieuwste Nike Air's en een scooter natuurlijk, oja hij drinkt ook Beezers natuurlijk. En hij woont in Venlo.

Oud 05-03-2005, 22:27
Hagel
Hagel is offline
Dit had ik vanmiddag in de winkel, vrij ordinair vond ik:
felroze strakke korte jasjes met bontkraag, hevig kauwend op hubbabubba oid. Zo'n lage spijkerbroek dat de net iets te vette buik, natuurlijk met dolfijnenpiercing over de rand heen hangt en aan de achterkant van de broek een stuk van de fluorroze panterprint string te zien is. Spijkerbroek natuurlijk in haar roze nepuggs. Blond krullend haar met enorm veel gel en een kuif, zonnebril en de nodige make up.
Oud 06-03-2005, 15:04
Augustus
Augustus is offline
Bij ordinair denk ik aan sbs6, lonsdale, het gemiddelde boeren discopubliek, felle kleuren gsus, scooters, autotuners, hooligans, mensen die dagen in het shirt van hun favoriete voetbalspeler lopen, mensen die bierflessen open kunnen maken met aanstekers etc. En aan van die geblondeerde 30/40+ hollandse oertrutten die graag net zo hip willen zijn als hun dochter.
O ja en bouwvakkers die vanaf een steiger naar kleine meisjes roepen.

edit:

"Onaardige Hagenezen die bier staan te tanken op de camping terwijl Frans Bouwer or wha'eva te hard aanstaat. Om 7 uur 's ochtends. Uitgerust met een trainingspak, bierbuik, matje en een gouden oorring. " Dit ook nog.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:10
Verwijderd
Ik denk bij het woord ordinair aan van die troela's met wit gebleekt haar (met zwarte uitgroei), donkere wenkbrouwen, tattoo's, navelpiercings in een net iets te dikke buik, strakke (neonkleurige) hemdjes, strakke broeken, laarzen met blokhakken, minihandtasjes met studs, scooters, vrienden die sjonnie of wesley heten en denken dat ze enorm geil zijn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 15:18
Tom Violence
Tom Violence is offline
ordinair is idd lonsdale
veeeel gouden sieraden, gebleekte stretchbroeken, zilveren cream oogschaduw, immitiatie merktasjes, en van die trutjes die in roze/lila fase van 6 jaar geleden zijn blijven steken
Oud 06-03-2005, 15:47
Bo
Bo is offline
Zo'n Leidse dame, met geblondeerde haren (inclusief uitgroei), een plakaat kouwgom in haar mond, dikke lagen make-up, veel gouden sieraden waarbij zo'n naamplaat natuurlijk onmisbaar is.

Een beetje als Kees Flodder, maar dan nog iets minder behoudend.
Oud 06-03-2005, 15:56
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
Citaat:
Bo schreef op 06-03-2005 @ 16:47 :
Zo'n Leidse dame, met geblondeerde haren (inclusief uitgroei), een plakaat kouwgom in haar mond, dikke lagen make-up, veel gouden sieraden waarbij zo'n naamplaat natuurlijk onmisbaar is.
.
Oud 06-03-2005, 16:16
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Bo schreef op 06-03-2005 @ 16:47 :
+ ze heeft haar wenkbrauwen helemaal weggeëpileerd en daarvoor in de plaats heeft ze 'nieuwe' er zelf erop getekend.
Oud 06-03-2005, 16:34
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Mannen met matjes en dikke vrouwen op scooters/brommers met rood geverft haar en in piekjes geknipt en een zonnebankhuid die denken dat ze erg hip zijn. En dan van die walgelijke kinderen erbij, van die kleine meisjes met twee asblonde staartjes en een snottebelhoofd en een vette speen in hun bek en een roze jack. En zoontjes zien er uit zoals pappie; trainingsjackje en matje.
Over de pubers uit die categorie zal ik maar niet verder uitwijden
Oud 06-03-2005, 16:43
Freestyler*
Freestyler* is offline
die wijven die hier in de plaatselijke snackbar staan!

Jaar of 40 zijn ze. Donker -bijna zwart - haar met een witte pluk. Vet. Kauwgum. Zo'n gouden kettinkje met de naam erop. Zo'n hoge oorbel. Unisex fleecetruien. Te strakke broeken en slippers met sportsokken.
Oud 06-03-2005, 19:16
waves
waves is offline
behoorlijke blonde uitgroei in n uitgezakt permanentje.
trainigspakken
strakke, witte, doorschijnende broeken met daarboven een naveltruitje en een boel uitblubberende vetrollen en daarbij veels te veel gouden sierraden.
Oud 06-03-2005, 19:17
woezel
woezel is offline
vrouwen die zich te jong kleden met kinderen met snottebellen die in de zandbak spelen en dan hangt het zand in hun snottebel
Oud 06-03-2005, 19:25
Lunae
Lunae is offline
Meisjes die véél te korte truitjes aanhebben, en daarbij een panterlegging met plateauzool schoenen. En dan kauwen ze op heel veel roze bubblegum kauwgom.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:42
Sacrilege
Sacrilege is offline
Citaat:
Rompslomp schreef op 05-03-2005 @ 22:07 :
is het vanwege m'n hazelip? ik vertel gewoon m'n mening, dikke mensen zijn smerig, omdat er gewoon overtollig vet op zit bleh.
newbie
Oud 06-03-2005, 19:42
nps
nps is offline
strings die boven broeken uitkomen, gatverrrrrdamme
Oud 06-03-2005, 19:43
Sacrilege
Sacrilege is offline
al die voetbal mensen met hun voetbalshirts en hun "dikke bling kettingen" en hun oorbellen daarnaast van die foute mislukte huge witte nikes... enzovoort
Oud 06-03-2005, 19:56
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Citaat:
nps schreef op 06-03-2005 @ 20:42 :
strings die boven broeken uitkomen, gatverrrrrdamme
Dat lijkt meer regel dan uitzondering..

Ordinair vind ik piercings (ook als ze niet op een dikke buik zitten) en tattoos, enkele uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:58
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Anarchy's Child schreef op 06-03-2005 @ 20:42 :
newbie [afbeelding]
Ja, die lolligheidjes kennen we onderhand wel.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 19:59
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
lareno schreef op 06-03-2005 @ 16:10 :
Ik denk bij het woord ordinair aan van die troela's met wit gebleekt haar (met zwarte uitgroei), donkere wenkbrouwen, tattoo's, navelpiercings in een net iets te dikke buik, strakke (neonkleurige) hemdjes, strakke broeken, laarzen met blokhakken, minihandtasjes met studs, scooters, vrienden die sjonnie of wesley heten en denken dat ze enorm geil zijn
Ik kon het niet beter gezegd hebben!
Oh en ze dansen dan nog eens heel vulgair!
Oud 06-03-2005, 20:02
Verwijderd
ordinair...vleeskleurige strings die boven de strechbroek/legging uitsteken, panterprint bloezen, tokkies, foute tat's, kuifen, oranje gekleurde huid, connie breukhoven, pfff zoveel, veel is hier al genoemd
(zie wat lareno schreef)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 08:12
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
rxQueen schreef op 06-03-2005 @ 21:02 :
ordinair...vleeskleurige strings die boven de strechbroek/legging uitsteken, panterprint bloezen, tokkies, foute tat's, kuifen, oranje gekleurde huid, connie breukhoven, pfff zoveel, veel is hier al genoemd
(zie wat lareno schreef)
toevoeging: en dan zo'n vetlaag die er nog overheen 'rust'
Oud 07-03-2005, 08:24
Wuotan
Wuotan is offline
Kampvolk.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:08
Verwijderd
Namen als

Daphne
Wesley
Yvonne
Melanie
Susanne
Michelle

Schreeuwen op straat is ordi
Wodka redbull drinken ook
Passoa Jus drinken ook
Kort rokje+ bloot topje ook, het één of het ander
Roze oogschaduw is ordi
Een overdaad aan bronzing powder
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:10
Wuotan
Wuotan is offline
Citaat:
Hermione schreef op 07-03-2005 @ 10:08 :
Namen als

Daphne
Wesley
Yvonne
Melanie
Susanne
Michelle
Ik vind Patricia nog altijd het toonbeeld van wangedrag.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Wuotan schreef op 07-03-2005 @ 10:10 :
Ik vind Patricia nog altijd het toonbeeld van wangedrag.
Priscilla dan?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 10:02
Back Door Man
Back Door Man is offline
Quendolynn .

en verder ben ik het eens met de reacties hierboven.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 12:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 06-03-2005 @ 17:16 :
+ ze heeft haar wenkbrauwen helemaal weggeëpileerd en daarvoor in de plaats heeft ze 'nieuwe' er zelf erop getekend.
Ohlord, kreeg er vanmorgen één aan de kassa: had haar wenkbrauwen weggeëpileerd en daarna iets met potlood lopen knoeien, maar het zag eruit alsof ze regelrecht uit de hel kwam. Het leek net een soort van satansfrons ofzo...
Oud 07-03-2005, 18:44
Whateverrr
Whateverrr is offline
Meisje die een witte broek aan hebben in de winter met zwarte laarzen eronder.. of de witte broek erin = fout imo!
Teveel make-up, te geblondeert haar, dom gelach + domme opmerkingen die extra keihard worden geschreeuwt.. n asociale houding..
Oud 07-03-2005, 18:50
Verwijderd
Schreeuwende mensen

En voor de rest al het genoemde
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Whateverrr schreef op 07-03-2005 @ 19:44 :
Meisje die een witte broek aan hebben in de winter met zwarte laarzen eronder.. of de witte broek erin = fout imo!
Teveel make-up, te geblondeert haar, dom gelach + domme opmerkingen die extra keihard worden geschreeuwt.. n asociale houding..
slechte spelling = fout imo!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 07-03-2005 @ 09:12 :
toevoeging: en dan zo'n vetlaag die er nog overheen 'rust'
er gaat een rilling over mijn rug brrr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic