Oud 07-03-2005, 13:45
toppiefloppie
toppiefloppie is offline
Heeej mensen ik heb zojuist ook een berichtje gestuurd, maar deze stuur ik voor een vriendin!!
Wie heeft het mee gemaakt dat zijn of haar vriend/in naar het buitenland vertrok voor een aantal maande!!
wat zouden jullie dan doen? Geloof je dat het goed komt als het ware liefde is,
Zou je contact houde? Zou je het uitmake..
En hangt t af van hoelang je al hebt... mijn vriendin en haar vriend hebben nog niet zo lang en hij is vetrokken naar het buitenland.. ze hebben beslote om het aan te houde maar worden beide voor gek verslete.. ze hoopt dat hier mensen zijn die hier ervaring mee hebben en die willen dele..
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 14:06
leucomelas
leucomelas is offline
gebruik de zoekfunctie eens
Oud 07-03-2005, 14:12
blupp
blupp is offline
Ik ga misschien ook een jaar naar t buitenland...door heel europa heen, misschien langer dan een jaar. Ik weet nog niet hoe ik dat dan moet doen met mn vriendin...dat is best moeilijk, maar t gaat nu ook al niet goed tussen ons wat het misschien wat makkelijker maakt.
Ik vind wel dat mensen voor hunzelf moeten kiezen uiteindelijk, je kan jezelf en je vriendin niet half slopen door haar vast te blijven houden zeg maar als je er niet echt voor haar kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 14:41
oneMen
oneMen is offline
Het hangt helemaal van de relatie af. Sowieso moet je elkaar gewoon vaak kunnen zien.. een jaar elkaar totaal niet zien op jonge leeftijd zonder 'vreemd te gaan' lijkt me bijna onmogelijk.

Gelukkig schrijf je nog net niet 'uitmakuhh' en 'deluhh' trouwens, maar het scheelt weinig.
Oud 07-03-2005, 15:28
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
zijn al veel topics over...

maargoed: mijn vriend is voor 10 maanden in Duitsland (ondertussen zijn er al bijna 6 maanden van voorbij)
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:04
miro
miro is offline
Mijn vriend zit nu voor een half jaar in het buitenland en als hij terug komt vertrek ik voor 1 jaar. Dus totaal 1,5 jaar.

Tot nu toe gaat t nog allemaal goed door de mogelijkheden van internet (gratis bellen met skype) en ureeeeenlang msnen. We zullen elkaar wel zien in deze periode omdat het allemaal niet zo ver is (hij zit in ierland, ik straks in spanje of Denemarken) Over 2 weekjes ga ik naar hem toe. Ik heb er echt vertrouwen in dat het goed blijft gaan.

Het ligt er wel aan denk ik hoe lang je met elkaar gaat, mijn vriend en ik gaan nu 3 jaar met elkaar dus dat is al een behoorlijke periode. T ligt er natuurlijk ook aan waar hij naartoe gaat (opzoek mogelijkheid)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten