|
|
Bekijk resultaten poll: Bij welke bank bankier jij? | |||
ABN AMRO |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 26.88% |
Rabobank |
35 | 37.63% |
Postbank |
46 | 49.46% |
ING-bank |
1 | 1.08% |
SNS |
3 | 3.23% |
Buitenlandse bank |
3 | 3.23% |
Anders, namelijk: |
2 | 2.15% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 93. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nog iets, waarom is het belachelijk dat hij jouw saldo kan zien? Als bij mij een klant aan de balie komt voor een andere dienst en ik zie dat die een ongeoorloofde debetstand heeft dan maak ik daar ook een opmerking / stel ik een vraag over, dat zou dus volgens jou niet mogen? |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast stel ik het niet op prijs dat als ik die man op mijn werk tegen kom, dat hij dan nog onthouden kan hebben hoeveel geld ik heb. Dat vind ik écht vervelend. Ik wil bij een bank gewoon een bepaalde anonimiteit. Ik heb geen extreem bijzonder spaarsaldo, dus ik denk niet dat het echt van belang was. Bepaalde dingen zijn imo gewoon prive als je particulier bent. Wat is een ongeoorloofd debet?
||
Citaat:
En een ongeoorloofde debetstand houdt in dat je meer "in het rood" staat dan eigenlijk is toegestaan (je gebruikt meer geld van de bank dan de afgesproken limiet). Dit kan optreden door bepaalde automatische incasso's. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oeh, pluspuntje van de Rabobank. Toen ik mijn internetbankierenapparaatje ( ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Sindsdien ga ik voor de rabobank als Mevrouw M.J. Bakker door het leven ![]() Het schijnt dat ik nu weer eentje van het mannelijk geslacht ben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben het wel met je eens hoor..
Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 14:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Met een BANKPAS kan je alleen bij GEA's van de ABN AMRO geld opnemen en verder gewoon betalen in de winkels bij alle BEA's. Met een WERELDPAS kan je bij alle GEA's geld opnemen, dus ook van andere banken en kan je verder gewoon betalen in de winkels bij alle BEA's. GEA = GEldAutomaat BEA = BEtaalAutomaat. Rabo had volgens mij ook zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Werk, Geld & Recht |
The Money Masters (de waarde van geld) Verwijderd | 48 | 29-12-2006 14:07 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 |