Oud 01-06-2002, 14:06
Verwijderd
Ik zit met een probleempje...
Ik heb een 386 laptopje met Windows 3.11 (jaja lach me maar uit) en een 'grote' met win98, en die heb ik aan elkaar geknoopt met een seriele (9pins) kabel. So far so good.

Ik start de gepatchte remote access service (3.11), zet hem op 'answer' mode en start dan directe kabelverbinding als guest in 98, maar die kan geen verbinding maken!
hij doet ook niet van gebruikersnaam etc verkeerd, hij zegt dat misschien de host niet klaar is of de kabel verkeerd. De kabel is zeker goed en goed aangesloten.
In serial.ini heb ik alle 9600 al in 19200 veranderd. Ik heb op beide computers gedeelde bronnen ingesteld.

Heeft er iemand enig idee hoe ik ze kan verbinden??? Maw welke softwarematige wijzigingen moet ik aanbrengen zodat ze elkaar 'zien'?

BVD

~PCRodent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2002, 15:52
Rollie
Rollie is offline
koop gewoon een kleine pentium laptop en gooi er windows 95 op ben je van heel het gezeik af..............
toch???
Oud 01-06-2002, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Rollie schreef:
koop gewoon een kleine pentium laptop en gooi er windows 95 op ben je van heel het gezeik af..............
toch???
haha ja natuurlijk maar ik wil dit gewoon aan de praat hebben... houdt me lekker bezig...
iemand ideeen?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 15:48
Orion84
Orion84 is offline
moet je dan niet op 3.11 ook directe kabel verbinding als host instellen??

(dat wat je nu aanzet dat remote acces ding ken ik nie)
Oud 02-06-2002, 21:05
Droyd
Droyd is offline
down een alternatief programma, en installeer dat op beide van je computers, en gebruik dat om een netwerk te maken...ik denk dat dat zou moeten werken omdat 95 en 3.11 waarschijnlijk andere manier hebben van communiceren als het op netwerk aankomt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten