Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Japanse spellen kan je op een europese psp spelen,
Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 23:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En volgens http://forum.lik-sang.com/showthread.php?t=2292 kan je beter de Japanse importeren ipv de Amerikaanse vanwege regiogedoe met die UMD films (Japan valt onder dezelfde regio als Europa) en een naar verluidt beter scherm. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Europese launch PSP mogelijk pas met Kerst
Gepost door Ronnie Perdok - dinsdag 22 maart 2005 - Bron: Gamesradar Er is een aardige mogelijkheid dat wij de PSP van Sony pas met de kerstdagen hier in Europa op de schappen terug zullen vinden. Dit melden verscheidene bronnen vanuit de retailsector van Groot-Britannië. Toen een week geleden bekend werd gemaakt dat de lauch van de PSP enkele maanden uitgesteld zou worden, gokten veel mensen op een periode tussen juli en september. In juli verschijnt de PSP echter al in Zuid-Korea en aangezien Sony het systeem niet tegelijkertijd, of kort na elkaar, in meer dan één regio kan launchen wegens een te kleine productie, lijkt een launch gedurende de feestdagen het meest waarschijnlijk te zijn als we retailers mogen geloven. De reden hiervoor is omdat nieuwe producten het van nature erg goed doen tijdens deze periode. http://www.gamer.nl/nieuws/25683 |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan hem krijgen voor 250 dollar. Of nog minder, en zelfs online malloot.
||
Citaat:
![]() Kan iemand mij uitleggen hoe dat met die films zit? Er komen films uit speciaal voor de PSP of wat moet ik me daarbij voorstellen? Of zet je films van je pc op je memorycard en je speelt ze af op je psp.. En die films hadden wel weer een regiocode dus dan kan je geen Europese/Japanse films afspelen op een Amerikaanse? (of valt dat te kraken).. Ik vat het niet helemaal.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Importeren is nu overbodig denk ik,
want intertoys bied hem nu voor 500 euro aan (import), maar daarentegen biedt gameshop het voor 300 euro aan ![]() Maar dan heb ik over interoys in Den haag he, ik weet niet in andere steden?
|
Schiphol is ook aardig duur, ben je goedkoper uit als je via Amerika besteld.
300 euro voor je US PSP Value Pack via iemand van Gathering Of Tweakers, moet je daar ff op Kiddly zoeken, hij verkoopt de PSP Japanse Value Pack voor 280 geloof ik.Games zijn 45 euro, soms kan je het zelfs ophalen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
jammer dat ik momenteel geen geld (voor dit soort dingen) heb, anders zou ik dr eente importeren (lekker voor de zomer, handig op reis).
op zich wel raar, als de psp hier uitkomt, kost ie waarschijnlijk hetzelfde als dat-ie bij launch in de usa kostte, terwijl import dan goedkoper is... (maar goed, nieuwe slogan leent zich lekker voor commentaar, 'late.like.no.other')
||
Citaat:
![]() goed punt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|