Oud 25-03-2005, 10:04
Boychatten
Boychatten is offline
Hallo,
Ik heb nu al ruim 1 maand (ik denk ) een "soort"puistje op me penis,maar hij blijft er maar steeds zitten. Als ik bv na 4 uur (dat puistje hebben gelaten) weer in knijp komt er wit Pus uit. Ik heb nog nooit sex gehad maar ben wel een x gepijpt (kan je daar Soa van krijgen)???
Weten jullie wat ik moet doen om dat puistje weg te krijgen???
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:16
Verwijderd
als je gepijpt bent zonder condoom kan je idd een geslachtsziekte hebben. ik weet niet precies waar op je penis het pukkeltje zit, aangezien het er maar 1 is zou het ook een ontstoken haarzakje kunnen zijn. als dit het geval is, moet je er gewoon van afblijven, dan gaat het vanzelf weg. als het toch een soa blijkt te zijn moet je maar even naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk peniciline voorgeschreven, dan gaat het ook vanzelf weer weg.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:20
Boychatten
Boychatten is offline

Bij de '"Corpora"
In het midden dus
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:22
Verwijderd
dan lijkt het me toch dat het geen ontstoken haarzakje is, of jij moet daar ook haar hebben groeien als het er al een maand zit zou ik er toch even mee naar de dokter gaan. ben je nou zonder condoom gepijpt dan?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:26
Boychatten
Boychatten is offline
Een halve cm daaronder zit het haar nog wel...

P.s wat is de bijverschijnselen van een soa
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:31
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 25-03-2005 @ 11:04 :
Hallo,
Ik heb nu al ruim 1 maand (ik denk ) een "soort"puistje op me penis,maar hij blijft er maar steeds zitten. Als ik bv na 4 uur (dat puistje hebben gelaten) weer in knijp komt er wit Pus uit. Ik heb nog nooit sex gehad maar ben wel een x gepijpt (kan je daar Soa van krijgen)???
Weten jullie wat ik moet doen om dat puistje weg te krijgen???
Die moet geamputeerd worden.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:31
Verwijderd
hmm, dan zou het op zich ook wel een ontstoken haarzakje kunnen zijn. als je er steeds aan blijft zitten, blijft het ontstoken en krijgt het geen kans om te genezen. blijf er eens een paar daagjes van af. als het dan weggaat, weet je dat het geen soa was. anders moet je even naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:33
Boychatten
Boychatten is offline
Jah ik probeer en paar dagen vanaf te blijven maar om de 1 uur zit ik eraan en knijp er steeds in

Maar ben ff naar soa.nl geweest

. Ik heb nog nooit seks gehad. Nu heb ik van die kleine witte bultjes precies op de rand van mijn eikel. Kan ik toch een soa hebben?
Als je nog nooit seksueel contact hebt gehad, kun je in principe geen soa hebben. Mogelijk gaat het hier om 'Pearly Penile Papules', kleine, witte bobbeltjes (papillen) die boven op de huid liggen. Dit zijn kliertjes die een vetachtige stof produceren. Dit is een normaal verschijnsel, waar je niet voor behandeld hoeft te worden. Deze papillen worden vaak verward met genitale wratten. Genitale wratten is een soa, de papillen niet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:34
Verwijderd
zou kunnen, maar feit blijft dat je er vanaf moet blijven! ook die papillen kunnen ontstoken raken als je er met je vieze kanden aan gaat zitten. en om de 1 uur heb jij niks beters te doen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:35
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
Boychatten schreef op 25-03-2005 @ 11:33 :
Jah ik probeer en paar dagen vanaf te blijven maar om de 1 uur zit ik eraan en knijp er steeds in

Maar ben ff naar soa.nl geweest

. Ik heb nog nooit seks gehad. Nu heb ik van die kleine witte bultjes precies op de rand van mijn eikel. Kan ik toch een soa hebben?
Als je nog nooit seksueel contact hebt gehad, kun je in principe geen soa hebben. Mogelijk gaat het hier om 'Pearly Penile Papules', kleine, witte bobbeltjes (papillen) die boven op de huid liggen. Dit zijn kliertjes die een vetachtige stof produceren. Dit is een normaal verschijnsel, waar je niet voor behandeld hoeft te worden. Deze papillen worden vaak verward met genitale wratten. Genitale wratten is een soa, de papillen niet.
Het zijn dus gewoon Pearly Penile Papules!!!
Ga nu maar gewoon even naar de huisarts!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:35
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 25-03-2005 @ 11:34 :
heb jij niks beters te doen?
haha
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:36
Boychatten
Boychatten is offline
Ik weet iedergeval dat die onder me eikel zit,maarjah hoeveel gaat nogal moeilijk he aangezien ik niet besneden ben.

Maar thnx iedergeval.ik zal er proberen is 1 week vanaf te blijven,en gaat die dan automatisch weg???Of moet je het uitknijpen?(want dat doe ik dus de hele tijd)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
lukas15 schreef op 25-03-2005 @ 11:35 :
haha
tsja...is wel heel vaak of ligt het aan mij?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Boychatten schreef op 25-03-2005 @ 11:36 :
Ik weet iedergeval dat die onder me eikel zit,maarjah hoeveel gaat nogal moeilijk he aangezien ik niet besneden ben.

Maar thnx iedergeval.ik zal er proberen is 1 week vanaf te blijven,en gaat die dan automatisch weg???Of moet je het uitknijpen?(want dat doe ik dus de hele tijd)
nee niet uitknijpen! dan krijg je een wondje en kan de viezigheid van je vingers in het wondje komen, en dat veroorzaakt een ontsteking. blijf er nou gewoon van af, ik zou haast zeggen dat je naast dat blaasje ook nog een obsessie hebt om er aan te zitten! koop een stressballetje ofzo, kan je daar in knijpen succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:42
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 25-03-2005 @ 11:38 :
koop een stressballetje ofzo, kan je daar in knijpen succes ermee!
Ik vind je opmerkingen echt geniaal...mag ik je telefoonnummer ...nee grapje

Mannen zijn nou eenmaal gesteld op hun worstebroodje...wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar Arnon Grunberg citeren:

"Ze begon aan me te sjorren. Ik had er nu heel veel ontmoet, maar uiteindelijk trokken ze je allemaal af alsof ze glazen aan het spoelen waren. Ik had er nog geen ontmoet die het zo goed kon als ik. Misschien moest ik daar maar eens mijn geld mee gaan verdienen."
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 10:49
Verwijderd
Citaat:
lukas15 schreef op 25-03-2005 @ 11:42 :
Ik vind je opmerkingen echt geniaal...mag ik je telefoonnummer ...nee grapje

Mannen zijn nou eenmaal gesteld op hun worstebroodje...wat dat betreft kan ik eigenlijk alleen maar Arnon Grunberg citeren:

"Ze begon aan me te sjorren. Ik had er nu heel veel ontmoet, maar uiteindelijk trokken ze je allemaal af alsof ze glazen aan het spoelen waren. Ik had er nog geen ontmoet die het zo goed kon als ik. Misschien moest ik daar maar eens mijn geld mee gaan verdienen."
als je hier was zou je mijn staande ovatie kunnen zien. die arnon heeft groot gelijk, ook al bekijk ik het natuurlijk vanuit mijn vrouwelijke positie iemand vinden die net zo goed, of zelfs beter is dan jezelf, moet je niet snel laten gaan

wat het telefoonnummergrapje betreft, 75% van de grapjes die er gemaakt worden, bevatten een kern van waarheid. en ik heb een telefoon
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 11:14
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 25-03-2005 @ 11:49 :
als je hier was zou je mijn staande ovatie kunnen zien. die arnon heeft groot gelijk, ook al bekijk ik het natuurlijk vanuit mijn vrouwelijke positie iemand vinden die net zo goed, of zelfs beter is dan jezelf, moet je niet snel laten gaan

wat het telefoonnummergrapje betreft, 75% van de grapjes die er gemaakt worden, bevatten een kern van waarheid. en ik heb een telefoon
75% maar...ik dacht veel meer
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
lukas15 schreef op 25-03-2005 @ 12:14 :
75% maar...ik dacht veel meer

ok ok ik lul in de ruimte. alles om indruk te maken he
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 12:01
esprit-chick
esprit-chick is offline
mss is t maar gewoon n puiste, je zegt m vaak uit te knijpen, maar de je dat wel helemaal, als er pus uit komt wil dat niet zeggen dattie 'leeg' is, t zal mss een beetje pijnlijk izn, maar ja alle zooi moet er uit om t ff zo te zeggen, daarna goed schoonmaken zodat t wondje niet meteen weer ontsteekt
mss een beetje purol ofzo erop, dat maakt wel choon en zorgt er ook voor dat t snel heelt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 19:25
Verwijderd
Als het over een week niet weg is zou ik even door je huisarts ernaar laten kijken. Waarschijnlijk is het niets maar je kunt nooit weten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 11:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb eens een puistje op mijn schaamlip gehad... ik had er na 3 dagen nog niet aangezeten maar het deed f*cking pijn! Toen sprong die vanzelf open en heb ik net zolang doorgedrukt tot er bloed uit kwam, de volgende dag was het over...

Ik was trouwens ook naar de dokter geweest, die zei ook dat het vanzelf weg ging...

Misschien kun je het haartje met een pincet uit het puistje halen... meestal lost het puistje dan sneller op...
Oud 31-03-2005, 13:46
coopergirl
coopergirl is offline
Is het niet een ingegroeide haar? Dat doet ontzettend zeer en komt ook pus-achtig spul uit..
Oud 31-03-2005, 14:58
ch40s
ch40s is offline
awh krijg pijn in me ballen van al die opmerkingen
Oud 31-03-2005, 17:13
wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 25-03-2005 @ 11:16 :
als je gepijpt bent zonder condoom kan je idd een geslachtsziekte hebben. ik weet niet precies waar op je penis het pukkeltje zit, aangezien het er maar 1 is zou het ook een ontstoken haarzakje kunnen zijn. als dit het geval is, moet je er gewoon van afblijven, dan gaat het vanzelf weg. als het toch een soa blijkt te zijn moet je maar even naar de dokter gaan, dan krijg je waarschijnlijk peniciline voorgeschreven, dan gaat het ook vanzelf weer weg.
Als ik me goed kan heugen,
kan de persoon die pijpt,
de meisjes meestal dus een soa krijgen.

En juist niet de gene die gepijpt wordt
Oud 01-04-2005, 01:03
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 25-03-2005 @ 11:34 :
zou kunnen, maar feit blijft dat je er vanaf moet blijven! ook die papillen kunnen ontstoken raken als je er met je vieze kanden aan gaat zitten. en om de 1 uur heb jij niks beters te doen?
misschien wil hij er gewoon zo snel mogelijk vanaf
zo van als ik em nu 3x uitknijp is ie wel weg idee
Oud 04-04-2005, 17:25
Wietboy
Wietboy is offline
Bwahaha die lunteren.
ben je gepijpt geweest door Mirjam?
En owja mag je al terug op DBLL?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:36
real.scary
real.scary is offline
Wietboy niet zeiken ga jij maar lekker aan de speed, loser.

Ik heb dit ook weleens gehad, na een paar dagen was het over.
Kdenk gewoon ontstoken haarzakje, ik had em leeggeknepen en toen ging ie vanzelf wel weg.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:33
Emoboy
Emoboy is offline
ik heb het ook eens gehad. bang dat het een soa was, meteen naar de dokter gegaan. bleek een ingegroeide haar te zijn die was gaan ontstoken. dat kan je overal hebben!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten