|
|
|
|
Halloa
Ik ben femke en ik zoek een kamer in de stad Utrecht... ALLES IS WELKOM http://www.femkezoektkamer.tk Kun jij mij helpen?
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.sshu.nl/
En dan vooral gaan voor die kamers in de flats aan de Willen Schuylenburglaan, die doen sinds kort mee aan een experiment waarbij studenten voor € 10,- per maand een 80-mbit glasvezelverbinding op hun kamertje krijgen
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
TearSong:
in Tuindorp is dus echt niet zoveel criminaliteit he.. ![]() *** Dat complex bij de Kardinaal de Jongweg ligt buiten Overvecht..Het spoor scheidt de wijken.. Wijken die af te raden zijn: * Kanaleneiland * Overvecht * Lombok * Oog in al * Zuilen Wijken die aan te raden zijn: * Voordorp * Tuindorp * Rijnsweerd * Lunetten * Zeeheldenbuurt |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() kijk, het leuke is: je kunt bepaalde wijken wel af of aanraden, maar de wijken die je aanraad zijn wel de wat 'duurdere' wijken om te gaan zitten (behalve lunetten..maar das zo'n end weg). Juist Overvecht, Zuilen en Ondiep zijn lekker goedkoop om te zitten..en aangezien Femke waarschijnlijk ook niet al te veel geld heeft voor een kamer (gokje hoor...), lijkt het me niet zo handig om je zorgen te gaan maken waar je terecht komt ![]() In iedere wijk in utrecht kan je over het algemeen gewoon veilig over straat 's avonds..en met buurtbewoners heb je op zich weinig te maken. Ik zit hier ook tussen Zuilen en Overvecht in, heb een prachtige woning met een grote tuin en heb het ontzettend naar m'n zin hier...en erg goedkoop!
|
|
|
|
Nog 1 opmerking: Lombok is een hardstikke gezellige buurt die zeer in trek is juist bij studenten en kunstenaars etc...heb er zelf ook 6 jaar gewoond en nooit problemen gehad..waarom zou je die wijk afraden?
|
|
||
|
Citaat:
in is wel gezellie..Ik zal jullie tips in iedergeval zeker onthouden..
|
|
|
|
TearSong schreef:
fietsen worden overal gejat, echt waar ![]() Oh, dus jij vind fietsen jatten criminaliteit..oke..een beetje dan..maar ja..niet echt he..Andere dingen zijn veel erger.. kijk, het leuke is: je kunt bepaalde wijken wel af of aanraden, maar de wijken die je aanraad zijn wel de wat 'duurdere' wijken om te gaan zitten (behalve lunetten..maar das zo'n end weg). Nou, duurdere wijken? In de Zeeheldenbuurt wonen velen studenten hoor dusss..Op kamernet.nl heb ik goedkope kamers in Tuindorp gezien..Voordorp en Rijnsweerd misschien wel oke..Maar die buurten zijn wel veilig enzo.. In iedere wijk in utrecht kan je over het algemeen gewoon veilig over straat 's avonds.. Ha ha ha, dat geloof je toch zeker zelf niet? |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|