Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Riem (duh) ![]() Altijd goed ![]() Laat die riem maar achterwege.. ![]() ![]() Die riem is leuk ![]() Wordt 't al duidelijk hoe graag ik wil gaan winkelen..? ![]() ![]() Zo'n soort broek heb ik, maar dan met een rood-blauw-witte riem.
||
Citaat:
![]() Dit is één van mijn lieveningsbroeken. Althans, hij lijkt er op.
||
Citaat:
verder: deze blouse: ![]() Het meest rechtse strapless truitje ![]() ![]() Deze wil ik gewoon van spijkerstof maar die bestaat helaas niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het pink pony shirtje is idd heel leuk ja ![]() Ik ga straks ook wel eens ff plaatjes zoeken...
||
Citaat:
![]() Schattig polo'tje Als ik toch de creditcard van paps had, zou ik dit gelijk ook inpakken: ![]() ![]() ![]() Leuk leuk leuk.. Nu ga ik offline voordat ik écht niet meer tegen binnen zitten kan
Laatst gewijzigd op 04-06-2002 om 14:36. |
![]() |
|
![]() |
Heb er geen foto van, maar op het moment heb ik een rok op t oog die ik bij mn favo winkel zag hangen..
Een paarse rok, met verschillende tinten paars en roze, goud-kleurige draadjes, en hij loopt wijd uit. Ik zag em hangen in een 2e-hands winkel en vond em heel erg leuk. Heb btje obsessie met zigeuner-achtige kleding ![]() |
![]() |
|
![]() |
hahaha ik ben echt zo'n typische kakker, met bootschoentjes enzo
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je komt uit Den Bosch he? Ga je naar Foetisj(ofzoiets) met 2stepnight? Ik ben er nog nooit geweest hoor, maar m'n neef(je ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenzij ze in het echt net zo mooi getailleerd/aansluitend zitten als op de foto, dan kan het nog wel, maar uit ervaring kan ik concluderen dat die dingen nooit mooi zitten, heel stom is dat.
||
Citaat:
2-Stepnight bij Voetisch? Wanneer is dat? Ik houd idd wel van 2-step, UKGarage en al die stijlen. Welke mensen die jij kent wonen dan in Den Bosch? |
![]() |
||
Citaat:
ps. Drykorn is een relaxed opkomend merk, beter dan Evisu ::...:: Vind ik... ,Ciao! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Drycorn ken ik, maar ik vind Evisu mooier. Waarom beter? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|