Oud 25-04-2005, 21:00
Verwijderd
Hallo,

ik heb een USB-Hub die onregelmatig uitvalt, dit is byzonder irritant omdat mijn muis er op staat aangesloten.
Het probleem kan ik niet vinden, hij staat op stroom aangesloten (met de voeding).maar je hoort in XP ook de geluiden dat er apparaten zijn ontkoppeld.
Het is een Typhoon usb 1.1 hub, en is plug and play.

Iemand suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2005, 21:08
twain4me
twain4me is offline
welke usb port gebruikje? ik heb ooit een pc hier gehad die dat probleem ook had. Waneer je de usbport op het mobo gebruikte was er niets aan het handje (I/O shield onder de muis/toetsenbord aansluiting)

muis via een hub is overegens nooit een erg goed idee
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:13
Verwijderd
hij zit idd gewoon op de mobo,
maar het valt me ook op dat de lampjes af en toe ook gaan dimmen, weet niet hoe ik het moet uitleggen...ze flikkeren maar wat om het makkelijk te zeggen
het is een optische IBM muis met een lampje in het scroll plateau'tje

Nou kan IBM nog wel es vervelend zijn met hardware, maar zou het daarmee te maken kunne hebben

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 21:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het lampje in onze optische muis thuis flikkert ook wel eens. Dat is gewoon niet altijd constant van sterkte, soms sterker, soms ineens zwakker. Die muis gaat niet via een USB-hub dus ik denk dat dat gewoon normaal is.
Oud 26-04-2005, 23:39
twain4me
twain4me is offline
hmz beetje gare hub dan misschien test alles eens fijn zonder. als lampjes zachter gaan branden lijkt het op een stroom probleem.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 19:22
Alonso
Alonso is offline
Wanner gebeurt het meestal? Als het meestal is games gebeurt kan het zijn dat je voeding niet zwaar genoeg is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2005, 22:37
Verwijderd
Het zachter branden van de lampjes is gewoon onregelmatig, games speel ik weinig.
en als ik me digitale camera aansluite (dimage 5) dan maakt hij geen verbinding, na een restart weer wel.
hij staat wel op een stekkerdoos.. daar zit ook mijn computer beeldscherm, sub, etc op maar dat zou toch geen problemen mogen opleveren.
zoals ik al zei, het zachter branden van de lampjes is onregelmatig, het is niet bij een bepaalde handeling ofzo.
edit: maar ik zie nu dat mijn tv-kabel er langs loopt, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Ik trek nu ook de voeding er uit, en het lampje blijft branden dat hij op de voeding blijft gaan

Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 22:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten