Oud 06-05-2005, 13:11
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik heb vroeger vaak vriendjes gehad. Vaak heel kort ook, omdat ik heel snel verliefd werd en het ook heel snel weer overging. Totdat ik 2 jaar geleden een jongen leerde kennen waarmee alles anders was: ik was voor het eerst in mijn leven écht verliefd.. helaas maakte hij het na dik een jaar uit, dat was in september. Ik was er helemaal kapot van. Nu heb ik het gevoel dat het wel goed gaat met me en dat ik er wel overheen ben. Ik heb me erbij neergelegd dat het nooit meer iets zal worden.

Toch kan ik geen andere jongens leuk vinden lijkt het wel. Ofja, wel leuk, maar ik word niet meer verliefd. Elke jongen die ik tegenkom vergelijk ik met mijn ex en mijn conclusie is dan dat hij daar niet aan kan tippen. Ik vind het zo raar, want ik weet zeker dat ik niks meer wil met mijn ex, ik ben niet verliefd op hem. Toch zit hij dus nog steeds in mijn hoofd als ik andere jongens tegen kom.

Zijn er meer mensen die hier 'last' van hebben (gehad)? En zoja, hoe ga je daarmee om? Of hoe ben je er van af gekomen?
Oud 06-05-2005, 13:18
blupp
blupp is offline
Ik heb nooit zoiets gehad, maar wat is er fout aan om es niet steeds verliefd te worden en niet elke jongen te 'nemen omdat hij beschikbaar is'? Je komt vanzelf wel es iemand tegen die je gewoon wel leuk vindt hoor...alsof een relatie hebben ZO belangrijk is.
Moet je zo perse een relatie ofzo? Mij lijkt het wel lekker om es NIET verliefd te zijn, ben je een stuk helderder.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:20
groovy
groovy is offline
Ik heb dat ook gehad ja, bijna 2 jaar met een jongen gehad, daarna was het met elke jongen die ik tegenkwam 'wel leuk', maar daar bleef het ook bij. Op den duur had ik ook echt zoiets van 'het komt wel'..Nou en het is ook gekomen!

Dus als ik jou was, zou ik je niet druk maken, zoals je zelf al aangeeft, weet je dat je ex ook zijn slechte kanten had. Je hemelt hem niet op en dat is goed. Misschien ontmoet je dadelijk wel een jongen die bijvoorbeeld minder romantisch is dan je ex, maar bijvoorbeeld wel véél meer voor je over heeft. Probeer ook naar andere goede eigenschappen te kijken. En wacht gewoon af, je bent gewoon nog niet de juiste jongen tegen gekomen, maar die kom je écht wel tegen!!

Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
blupp schreef op 06-05-2005 @ 14:18 :
Ik heb nooit zoiets gehad, maar wat is er fout aan om es niet steeds verliefd te worden en niet elke jongen te 'nemen omdat hij beschikbaar is'? Je komt vanzelf wel es iemand tegen die je gewoon wel leuk vindt hoor...alsof een relatie hebben ZO belangrijk is.
Moet je zo perse een relatie ofzo? Mij lijkt het wel lekker om es NIET verliefd te zijn, ben je een stuk helderder.
Ok voor de duidelijkheid.. het is niet dat ik zeg dat er iets mis is met geen vriendje hebben en dat ik per se een vriendje moet hebben.

Ik snap alleen niet dat ik nog zo met hem in mijn hoofd zit terwijl ik niet meer verliefd op hem ben. Ik heb het gevoel dat dat nooit meer weg gaat en daar zit ik mee.
Oud 06-05-2005, 13:28
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
blupp schreef op 06-05-2005 @ 14:18 :
Mij lijkt het wel lekker om es NIET verliefd te zijn, ben je een stuk helderder.
Klopt als een bus
Oud 06-05-2005, 13:29
filia dei
filia dei is offline
Voor je ex werd je ook al niet snel verliefd, dus ik denk dat je gewoon minder makkelijk verliefd wordt of hogere eisen steld.

En het lijkt me logisch dat je hem met je ex vergelijkt omdat je niet veel meer vergelijkingsmateriaal hebt. Maja, ik denk dat je van zelf wel weer iemand tegenkomt waarop je helemaal verliefd wordt dat het vanzelf wel over gaat.

In de tussen tijd kan je gewoon wachten of leuke jongens waar je niets voor voelt gebruiken. Ik zou gewoon wachten.

Nadat het uitging met me eerste vriendje heeft het ook iets van 1,5 jaar geduurt voordat ik een nieuwe relatie kreeg.
Oud 06-05-2005, 15:40
esprit-chick
esprit-chick is offline
klinkt als mister Big.,.....

maar goed, heb t ook wel soort van gehad, weet niet zeker of ik er al helemaal vanaf ben, ben nu in me 2e relatie snds zeg maar, ertussen in vooral en toen die 1e net uit was d8 ik echt teveel aan m, niet normaal zeg maar in verhouding

t probleem is, dat t nooit n heel serieuse relatie is geweest ds dat ik niet zo veel van zn mindere kanten heb meegemaakt en t allemaal nogal irrieel was
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 16:26
Cookie
Cookie is offline
hey
jah ik heb het ook gehad.
we hadden wel een relatie maar voor hem was ik volgens mij gewoon leuk voor in het weekend maar ja liefde maakt blind.
magoed toen hij het dus uitmaakte ben ik daar dus helemaal kapotvan geweest en elke jongen die ik tegenkwam vergeleek ik met hem nu is dat wel over...(veel overder dan nu kan het volgens mij niet want ben gewoon vreselijk op hem afgeknapt)
misschien is dat ook wel de reden dat ikd at niet meer doe..
owja TIP: ga nog een keer met m zoenen, heb ik ook gedaan en nu wil ik echt niets meer van m weten
Oud 06-05-2005, 16:39
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
doe ik niet aan
Oud 06-05-2005, 16:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Nee nooit gehad.
Als ik elke jongen aan m'n ex zou spiegelen, zouden ongeveer alle jongens leuker, liever en gaver zijn.
Oud 06-05-2005, 16:47
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 06-05-2005 @ 17:40 :
Nee nooit gehad.
Als ik elke jongen aan m'n ex zou spiegelen, zouden ongeveer alle jongens leuker, liever en gaver zijn.
Oud 07-05-2005, 11:07
WolterB
WolterB is offline
Geen 'last' van. Iedereen is anders en heeft weer andere dingen waar ik voor kan vallen (of niet natuurlijk ) denk ik.
Oud 07-05-2005, 12:26
Verwijderd
Je had mij kunnen zijn. Dit had ik een jaar geleden ook. Later kwam ik er achter dat ik toch niet helemaal over hem heen was. Nu heb ik het af kunnen sluiten. Ik werd gewoon weer verliefd. Niets mee gedaan, maar dat is een tweede ... Toch word ik niet snel meer verliefd. Ik vind bepaalde jongens wel leuk of zelfs heel erg leuk, maar die kriebels ervaar ik maar niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 22:18
Multilot
Multilot is offline
en is het geen optie om die ex terug te winnen?
Oud 08-05-2005, 17:38
first eror
first eror is offline
De meeste jongen vallen op het onderdeel beharing of borsten al meteen af, helaas ):
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:10
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
first eror schreef op 08-05-2005 @ 18:38 :
De meeste jongen vallen op het onderdeel beharing of borsten al meteen af, helaas ):
Oud 08-05-2005, 19:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geen last van.
Oud 08-05-2005, 19:15
Lorelei
Lorelei is offline
Nope. Ik vind altijd m'n huidige vriend veel leuker dan m'n exen. (en terecht)
Oud 08-05-2005, 20:44
Anaïs
Anaïs is offline
Beetje zelfde situatie gehad. Ook eerste echt serieuze relatie gehad zo'n 4 jaar geleden, na ruim een jaar maakte hij het uit... Heartbroken... Het vraagt gewoon tijd om daar over te geraken. Als jij degene bent die nog steeds verliefd overblijft, dan denk je automatisch alles nog in het licht van je vorige relatie... Maar als je dan die ene jongen ontmoet, die je het gevoel van verliefd-zijn teruggeeft, gaat dat in 1 2 3 over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten