Advertentie | |
|
![]() |
|
Hogere hotelschool lijkt mij ook heel gaaf.. je kunt het eerste jaar meteen al op stage naar het buitenland.. tis wel zo dat je het eerste jaar echt begint met plees schrobben enzo.. naarmate je opleiding vordert krijg je wat meer met het managment te maken enzo.. in het derde of vierde jaar ben je manager van het hotel dat bij de hotelschool in Leeuwarden hoort!
|
![]() |
|
![]() |
Thnx voor de reacties..en jaja..I know..geduld is een schone zaak, alleen zo verdomd moeilijk als je haast hebt met kiezen
![]() Maargoed..mij lijkt het ook wel kewl alleen vraag ik me af waar de meeste mensen belanden als ze deze opleiding hebben afgerond..echt in het hotelwezen of ook een andere kant op? ![]() Ik wil nl. niet met een opleiding beginnen waarvan ik denk dat ik slechts één richting op kan..is wel relaxed als je meerdere kanten op kunt nl. naja, tot horens en I'll do my best voor het geduld ![]() Greetz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nu doe ik IBL (international business and languages)...leek mij een goeie keuze omdat het redelijk breed is en je er in principe ook mee in toeristische sector e.d. kan komen..maar opleiding boeit me totaal niet, lijkt wel of ik leer alleen voor mn punten en niet omdat ik de stof interessant vind..toch niet echt de goeie manier geloof ik!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hey hey,
Ik zit een beetje met hetzelfde verhaal, ik doe nu het eerste jaar van Toerisme en Recreatie. Ik wou wel altijd al naar de Hotelschool (en dan naar leeuwarden) maar omdat ik die eigenlijk te ver vond leek dit me een goeie tussenweg. maar dat valt behoorlijk tegen, zoals jij zei, sommige onderdelen (het toerisme gedeelte) boeit me gewoon niet. ik wil nu dus alsnog overwegen om naar leeuwarden te gaan, maar weet niet zeker of ik het er nu wel voor over heb om zo ver te gaan... twijfel twijfel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
hogere hotelschool steefff15 | 1 | 02-12-2011 22:13 | |
Studeren |