Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar dat lijkt me niet want dan was het denk ik alwel eerder gebeurd. Ja de paddo's, lijkt me niet dat het daarvan komt, vrij onwaarschijnlijk. Misschien overbelasting/ oververmoeidheid/ stress zoiets in combinatie met epilepsie?
Laatst gewijzigd op 21-05-2005 om 19:30. |
![]() |
||
Citaat:
Het gebeurd echt niet vaak, en het is altijd heel kort, en een gevoel alsof me hersenen even vacuum worden gezogen en weer terug, binnen een paar milisecondes, ik denk niet eens dat iemand er erg van zou hebben, maar ik beeld et me niet in, tis daar een te vaag gevoel voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je topic beter op D&A past en anders eerder op L&G dan op psych. (Ik wil best even overleggen met de fb's van D&A hoe zij er over denken.) |
![]() |
||
Citaat:
'ajahhh Mannn dat komt door et blowwuhh als ik een sticky op steek wo ik helemaal wausss" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (hoe kinderachtig voor iemand van 23...maar wel leuk)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een belachelijke houding, als er mensen iets weten over bepaalde effecten van drugs op het lichaam, dan zitten ze wel hier. EN daarbij, de meesten typen hier beter AN dan ik op andere fora heb gezien, dus die 'stoner'taal die je probeert na te doen, zul je hier bijzonder weinig van de regulars/ervaren mensen tegen komen. Schande! En Little Nemo, vertel het maar, ik heb geen biologische psychologie gehad en ik ken het fenomeen ook niet. Dat mensen een bepaalde houding tov ons aannemen hoeft niet te betekenen dat we ons daar ook zo moeten naar gedragen. Ik voel me daar toch een beetje te goed voor. De rest, ophouden met kutten, we weten het onderhand wel. |
![]() |
||
Citaat:
- wanneer had je het voor het eerst? welke drugs had je toen al eens gebruikt? - voel je het enigszins aankomen of totaal niet? - weet je of je in die hele korte tijd dat je het hebt dingen kan voelen? ..niet geestelijk, maar gewoon iets als pijn ofzo
||
Citaat:
Ik heb het ook wel eens. Niet alleen als ik een paar jointjes heb gerookt maar ook gewoon. Gister nog dat was echt wazig. Ik fietste met een vriend van me naar huis en er viel een stilte. Er schoten allerlei dingen door m'n hoofd en ineens was er niets meer. Alleen maar: ja wat nu... Hetgene wat ik er nog het meest vreemd aan vond was dat m'n maat op precies hetzelfde moment precies hetzelfde had. Ik heb me er nooit druk om gemaakt en vind het ook niet lastig ofzo maar ik ben nu wel benieuwd geworden hoe het kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
iig, om je vraag te beantwoorden... drugs verstoren de balans van neurotransmitters in je hersens (oh well, ik neem aan dat je weet wat dat zijn, bekende voorbeelden zijn serotonine, dopamine en adrenaline). Neurotransmitters zorgen oa voor de perceptie van de omgeving; de verbinding tussen je zintuigen en je hersens gaat door je zenuwstelsel en in je zenuwstelsel hebben neurotransmitters een belangrijke rol. Nadat je drugs gebruikt hebt, probeert je lichaam de verstoorde balans weer normaal te krijgen, zodat je dingen weer normaal ziet en voelt enzo. sommige drugs (vooral paddo's, maar andere drugs kunnen dit ook veroorzaken) kunnen voor blijvende storingen zorgen, zoals bij sommige mensen die maanden nadat ze paddo's gegeten hebben soms nog verstoringen van de werkelijkheid zien, horen of voelen. Bij jou is dit ook het geval, alleen weet je lichaam het op te vangen. Op sommige momenten (ik vermoed momenten waarin de invloed van activerende neurotransmitters afneemt en die van neurotransmitters als GABA toeneemt, als je gaat slapen dus) lukt dit niet doordat er dan vrij veel veranderingen plaatsvinden en als een soort noodrem stopt je lichaam dan alle processen, om erger te voorkomen. wat je kunt doen (als het blifjt, vaak lost het probleem vanzelf op) is naar een dokter gaan, ik denk dat hij je doorverwijst naar een psychiater want tegen de meeste van dit soort dingen bestaat een redelijke behandeling ...maar nàh ga ik mesjelf weer nar de kankâh sjmokèh
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
http://www.trimbos.nl/default646.html Trimbos instituut..
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|