Advertentie | |
|
![]() |
|
Freeware? nee, ik heb je geen zin om freeware te geven waar spyware/adware in kan zitten.
Ik ga gewoon voor open source, en media player classic (xp/ 98/me) is een uitstekende keus.
Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 21:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
VLC kan het ook, maar is niet ideaal.
|
Verwijderd
|
http://www.download.com/3120-20_4-0....search=+Go%21+
Ik kan niet geloven dat daar geen goede freeware dvd player bij zit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Offtopic: Nou, dan zou ik toch ff de usercomments ff doorlezen, mrboot
![]() Oftewel het bevat wel rotzooi. Dus als je iets download, probeer altijd op zoek te gaan naar het commentaar van de gebruikers en niet de makers. De laatste tijd is freeware niet meer "gratis".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er altijd een bij mijn notebook gekreen alleen hij veroorzaakte bij instaleren een errror...
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Na eventjes wat onderzoek te verrichten, kan ik op de Microsoft-site nog steeds niet vinden welke formaten WMP10 ondersteunt (mooi gedaan van MS dus!), maar op de Franstalige site http://www.windows-media.net/wmp/dvd/ vind ik het volgende: Citaat:
Citaat:
- betalende pakketten van CyberLink (PowerDVD), InterVideo (WinDVD), ... downloaden - alternatieven gebruiken: VLC of MPC (Media Player Classic, die zou het dus ook wel aankunnen) Bij microsoft valt echter wel het volgende te vinden: http://www.microsoft.com/windows/win...0/faq.aspx#4_9 Citaat:
||
Citaat:
![]() Eerdere versies idd niet, maar ja, je moet wel met je tijd meegaan ![]()
|||
Citaat:
http://www.microsoft.com/windows/win...ds_how_to.aspx Citaat:
Daaruit blijkt dus dat WMP10 ook geen dvd's kan afspelen op zich, maar dat je ofwel een hardware decoder (heeft bijna niemand nog) ofwel een software decoder (lees: PowerDVD / WinDVD / ... ) nodig hebt. Bij de meeste moderne computers met een dvd-rom-drive wordt die weliswaar meegeleverd, zo ook in dit geval maar hij kan niet installeren. Zoals ik al zei: op een kale Windows zal het niet werken (op Windows MCE zou ik niet weten wat hij doet eigenlijk, daar lijkt het me een gigantisch probleem zonder dvd-decoder). Ik ga trouwens wel met mijn tijd mee: ik heb WMP10 hier wel staan, maar ik gebruik het nooit(veel te bloat/traag/lelijk; geef mij maar foobar2000 met een resem andere programma's) (ik kan het overigens ook niet uittesten omdat ik PowerDVD geïnstalleerd heb staan en die integreert zich hier helemaal in WMP (heb ik wel getest)). ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
DVD afspelen, software? Xonzo | 11 | 21-02-2006 09:16 | |
Software & Hardware |
Nieuwe computer speelt bepaalde videobestanden niet af Marianne85 | 13 | 05-01-2006 12:48 | |
Software & Hardware |
[DVD's] Afspelen Blackeyed | 2 | 03-12-2004 16:55 | |
Lifestyle |
Welke programma's installeer jij Verwijderd | 69 | 20-09-2004 16:07 | |
Software & Hardware |
[3d kaart] hercules all in one wonder 9000 Michael_oud | 1 | 28-08-2004 11:10 | |
Software & Hardware |
DVD-speler delen op het netwerk, afspeelprobleem Orion16 | 8 | 09-11-2003 17:54 |