Oud 30-05-2005, 19:51
Josjoooo!!
Josjoooo!! is offline
Beste mensen,

Met grote haast ben ik op zoek naar een kant en klaar werkstuk over een onderwerp dat met kwaliteitsmanagement te maken heeft.

Ik heb hiervoor nog 2 weken de tijd om het voor elkaar te krijgen dus mocht iemand zich geroepen voelen om met een steengoed onderwerp te komen waarvan hij/zij zeker weet dat er voldoende info over te vinden is op internet, REAGEER dan aub ff!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2005, 20:23
Keith
Keith is offline
Dit is misschien hard en onaardig, maar denk je niet dat je nu inmiddels zou moeten hebben geleerd dat je je eigen huiswerk dient te maken?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 20:26
Miracle
Miracle is offline
Nogmaals, als je haar niet kunt helpen, reageer dan niet.
Oud 30-05-2005, 20:50
Keith
Keith is offline
Citaat:
Josjoooo!!
24M - Lid
Haar? Ik weet dat het niet de bedoeling is om mensen die om hulp vragen te vertellen dat ze die hulp niet doig zouden moeten hebben, en bij middelbare scholieren kan ik me goed voorstellen dat wat ze moeten doen harstikke zinloos is, maar tegen de tijd dat je 24 bent ben je waarschijnlijk bezig met iets waarvoor het belangrijk is dat je kunt wat je hoort te kunnen als je je studie af hebt. Ik zie al een toekomst voor me waar iedere keer als je een werknemer iets vraagt te doen ze het even gauw op internet vragen aan iemand anders om het te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 10:43
Josjoooo!!
Josjoooo!! is offline
Citaat:
Keith schreef op 30-05-2005 @ 21:50 :
Haar? Ik weet dat het niet de bedoeling is om mensen die om hulp vragen te vertellen dat ze die hulp niet doig zouden moeten hebben, en bij middelbare scholieren kan ik me goed voorstellen dat wat ze moeten doen harstikke zinloos is, maar tegen de tijd dat je 24 bent ben je waarschijnlijk bezig met iets waarvoor het belangrijk is dat je kunt wat je hoort te kunnen als je je studie af hebt. Ik zie al een toekomst voor me waar iedere keer als je een werknemer iets vraagt te doen ze het even gauw op internet vragen aan iemand anders om het te doen.
Kun jij je commentaar niet gewoon voor je houden?

Ik irriteer me kapot aan figuren zoals jij, ik ben alleen geinteresseerd in mensen die me willen en kunnen helpen en al dat stompzinnige gelul van JA, dat is zijn eigen schuld, of JA, had ie maar eerder moeten beginnen dat begrijpt deze jonge zelf ook wel ja, MAAR DAAR HEB IK NU NIETS MEER AAN EIHOOFD!!!

en even voor de goede orde...... ER IS NET IEMAND OVERLEDEN IN MIJN FAMILIE WAAR IK HELEMAAL KAPOT VAN BEN GEWEEST EN NOG ALTIJD BEN, EN DAAR HEBBEN ZE BIJ MIJ OP SCHOOL GEEN ZAK MEE TE MAKEN OM HET MAAR EVEN GROF TE ZEGGEN, DUS VANDAAR DAT IK NU NOG MAAR HÉÉL WEINIG TIJD HEB.
MAAR IK HAD HET LIEVER OOK GEWOON ZELF GEDAAN JA!!!!

Laatst gewijzigd op 31-05-2005 om 10:47.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 10:56
Keith
Keith is offline
Ten eerste mijn condoleances. Maar ik denk dat op scholieren.com gauw voor een werkstuk vragen en tegen mensen lopen schreeuwen je vee lgaat helpen. Ik weet niet waarom jouw school er geen zak mee te maken heeft, het lijk mij dat zij er wel degelijk wat mee te maken hebben. Maar als jij je school er niet bij wilt betrekken moet je van hen geen sympathie voor je situatie verwachten. Van mij krijg je die smpathie wel, maar helaas heb ik niet wat je zoekt. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 11:00
Miracle
Miracle is offline
Goed, dit is opgelost. Als iemand hem kan helpen met een werkstuk, dan kan diegene dat hier posten. Voor de rest kunnen we dit beter laten rusten denk ik.
Oud 31-05-2005, 12:15
Josjoooo!!
Josjoooo!! is offline
Citaat:
Miracle schreef op 31-05-2005 @ 12:00 :
Goed, dit is opgelost. Als iemand hem kan helpen met een werkstuk, dan kan diegene dat hier posten. Voor de rest kunnen we dit beter laten rusten denk ik.
Volledig mee eens!

Dank u!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten