Citaat:
Keith schreef op 30-05-2005 @ 21:50 :
Haar? Ik weet dat het niet de bedoeling is om mensen die om hulp vragen te vertellen dat ze die hulp niet doig zouden moeten hebben, en bij middelbare scholieren kan ik me goed voorstellen dat wat ze moeten doen harstikke zinloos is, maar tegen de tijd dat je 24 bent ben je waarschijnlijk bezig met iets waarvoor het belangrijk is dat je kunt wat je hoort te kunnen als je je studie af hebt. Ik zie al een toekomst voor me waar iedere keer als je een werknemer iets vraagt te doen ze het even gauw op internet vragen aan iemand anders om het te doen.
|
Kun jij je commentaar niet gewoon voor je houden?
Ik irriteer me kapot aan figuren zoals jij, ik ben alleen geinteresseerd in mensen die me willen en kunnen helpen en al dat stompzinnige gelul van JA, dat is zijn eigen schuld, of JA, had ie maar eerder moeten beginnen dat begrijpt deze jonge zelf ook wel ja, MAAR DAAR HEB IK NU NIETS MEER AAN EIHOOFD!!!
en even voor de goede orde...... ER IS NET IEMAND OVERLEDEN IN MIJN FAMILIE WAAR IK HELEMAAL KAPOT VAN BEN GEWEEST EN NOG ALTIJD BEN, EN DAAR HEBBEN ZE BIJ MIJ OP SCHOOL GEEN ZAK MEE TE MAKEN OM HET MAAR EVEN GROF TE ZEGGEN, DUS VANDAAR DAT IK NU NOG MAAR HÉÉL WEINIG TIJD HEB.
MAAR IK HAD HET LIEVER OOK GEWOON ZELF GEDAAN JA!!!!