Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ten tweede: mijn lichaam kan die chocolade en slagroom echt niet meer verdragen.... Het gekke is, is dat ik mezelf regelmatig echt te dun vond, maar er toch mee door ging. Ik weeg me 3 x per week maar zeg dan gewoon dat mn gewicht goed is. Soms zeg ik wel 2 kg te weinig, als ik echt ben afgevallen en ze dat hebben gezien, dan eet ik weer 3 dagen goed en dan gaat het weer slecht. Ik wil gewoon niet meer liegen. Maar ik wil ook geen ruzie.. en ik wil gezond zijn... want dit is niet gezond. Ik ben ook 2,5 maand geleden 5 kg aangekomen, maar dat is nu 7 minder. Toen had ik precies een bmi van 18,5. Dat was omdat ik toen ergens heen moest waar ze me gingen wegen. Ik wou dat wel behouden maar ik voelde me zo vet.. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Welk gevoel heb je wanneer je bent afgevallen? Ben je dan blij/trots/boos/teleurgesteld? of totaal wat anders? praat je met anderen over jouw eetgedrag?
||
![]() |
Citaat:
Eerst was ik altijd heel erg trots dat ik was afgevallen.. Gaf me een enorme kik.. er was iets waar ik goed in was! Maar hoe lager mn gewicht werd, en hoe meer de rest van mijn problemen oplosten, hoe vaker ik me schuldig voelde en inzag dat het echt heel erg fout was. Soms werd ik overvallen door angst, was bang anorexia te krijgen, bang dat ik later geen kinderen meer kan krijgen. Zeker toen ik ook stopte met menstueren. Ik vertelde wel aan anderen dat ik te weinig woog, maar dat was meer omdat ze er naar vroegen. Ik ging een tijdje wat meer eten, maar ik raakte weer in een depressie en vond mezelf dik. Toen viel ik vervolgens weer af... Nu wil ik echt normaal zijn en meer wegen en niet meer met eten bezich zijn...
||
Citaat:
Misschien kun je eens langs de huisarts gaan. hij kan je wellicht vertellen hoe je op een goede, verantwoorde manier kan aankomen en hoe je dit moet aanpakken?
||
![]() |
Citaat:
Ben vergeleken met zaterdag een kg aangekomen ![]()
||
Citaat:
![]() goedzo dat je een kg bent aangekomen, ga zo door ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|