Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe de opleiding Vormgever Reclame, Presentatie en Communicatie en tja... ik weet niet of mijn lifestyle er door zou veranderen ofzo... Niet echt.
Wat wel opvalt is dat er op alle afdelingen bij ons op school (techniek, horeca, beeld & media en toerisme) overal ander soort types zitten... Op 'mijn' afdeling (beeld & media) zitten de meeste 'alternatieve' mensen, of juist hele hippe, trendy lui. Dat zal wel komen omdat het een crea opleiding is met veel ontwerpen enzo. En op horeca zitten juist heel veel nette luitjes, met polo's enzo! (Oja, en Vmbo/Mavo zijn niet allemaal hanglui, ik zat ook op de mavo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mh, als ik vmbo dee was ik vast ook zo, maar ik ben ontzettend blij dat ik dat niet ben (en zij denken waarschijnlijk hetzelfde over mij ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Coel!
![]() Ik doe nu 3 vwo...maar door problemen ben ik dit jaar amper een maandje op school geweest,dus ga ik het volgend jaar nog een keer over doen. Op dit moment is het nod niet helemaal duidelijk voor mezelf wat voor opleiding ik hierna wil gaan doen,ik weet wel dat het iets moet zijn waar ik me echt in interseer zodat het goed gaat. Dit jaar is mede fout gegaan omdat de stof me totaal niet boeit en ik geen zelfdiscipline meer had om naar school te gaan en wat te doen. Zodra ik mn diploma heb zou ik graag naar een theaterschool gaan,maar ik denk dat ik eerst even tijd voor mezelf neem en ga rondreizen. Ik denk dat de opleiding wel met jouw lifestyle te maken heeft,je kiest iets omdat het bij je past je je er intereseert en het je leuk lijkt. |
![]() |
||
Citaat:
misschien kom ik je nog tegen... ben van plan over een jaar naar muziektechnologie te gaan (zit in hetzelfde gebouw dacht ik, daar in hilversum) en in hoeverre beinvloedt dit mijn lifestyle; tsja, als je sowieso een kans wilt maken om op die opleiding te komen moet muziek je leven zijn, dus het heeft wel wat te maken met lifestyle. bovendien heb ik een voorliefde voor 'alternatieve' muziek met 'soul' erin, maakt me niet uit wat voor stijl het is... zowel electronisch als met gitaren of wat dan ook. m'n kleding is er ook wel op afgestemd. niet in de zin van dat ik alleen bandshirts draag (ik heb er niet 1), maar ik draag wel vaak oldschool en alternatieve (geen gothic/skate, maar meer vage design t-shirts e.d.) kleding, wat nu ook wel een rage is geworden (b.v. pumajasjes). |
![]() |
|
Verwijderd
|
wow koewl!! *jaloers*
Ik doe Communicatie, ga de richting Creatief doen denk k... Hmzz tjah ik internet wel veel(communicatie? ![]() Men opleiding heeft maybe een beetje als gevolg dat ik wat beter leer presenteren, praten, vergaderen, etc, somige dingen daarvan merk je dan wel in et dagelijks leven..maar k ben niej onwijs veranderd ofzow, en men leven ook niej |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ey!! Heel tof voor je joh! Gefeliciteerd!!
Maar ik wil ook nog ff wat vragen aan jou? Wat moest je doen met je audities daarvoor, wat vragen ze ervoor en waar moet je aan voldoen, moet je echt in alles goed zijn enz. En voor dansen, moet je dan al een split en spagaat enzo kunnen , ik bedoel dat je zo lenig moet zijn al? En moet je al veel ervaring hebben of is 2 jaar dansen ook goed? nou, ik hoop dat je mij wat kunt vertellen erover, want ik wil er ook heel graag heen!!!!! ![]() |
![]() |
||
[QUOTE]It schreef:
[B] Citaat:
en ja, ik denk dat mijn toekomstige opleiding wel bij mijn lifestyle past, ik heb nu net mn havo diploma gehaald, en ben toegelaten aan de kunstacademie Rotterdam, ga autonome kunst doen.. *jeu*
||
Citaat:
Dansen???? Ik hoef geen dans te doen? Het is meer tekenen en handvaardigheid... Ik had twee opdrachten: Allemaal schetsen maken van dingen die aan de muur hingen. En daarna moesten we assosieren en dat gaan schilderen, tekenen, krijten enz. Maar ik werk heel graag 3d, maar we moesten echt de hele school door om maar iets te vinden waar ik mee kon werken. Dat ging dus helemaal niet goed. Het lukte helemaal niet. Maar daarna kreeg ik twee gesprekjes: eerst moest ik m'n meegebrachte werk laten zien... Was gewoon heel gezellig... Ze vroegen hoe m'n wek tot stand komt en waar ik alles vandaan haal. Of ik wellus naar musea ga enz. Daarna moest ik gaan zitten en kwam het motivatiegesprekje. Ook heeeeeel gezellig gewoon. Ze stellen je heel erg gerust. Ze vroegen wat ik van het docentschap vind enzo. En waarom ik naar deze school wil enz. En ze bekeken het blad wat ik moest invullen. Toen moesten we zitten wachten tot de uitslag kwam...een uurtje ofzo..ik was vrij vlug met de gesprekjes. Continu waren er studenten die je hielpen en in de weg liepen. 't Was heel gezellig! Jammer genoeg zijn er wel meisjes afgewezen... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zit momenteel op gymnasium, maar ga van school switchen, omdat ik t gymnasium niet bijzonder interressant vind.
Ik ga nu waarschijnlijk naar t Sisa in Antwerpen, omdat ik verder wil met creatieve vakken, en op de school waar ik nu zit besteden ze daar bijna geen aandacht aan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Doe ik namelijk ook, ik doe medewerker toegepaste vormgeving (mtv). Wat AnzjeboowN zij over die opleiding ben ik het wel mee eens. Bij mij heefd het eigenlijk niks aan mijn lifestyle veranderd behalve dan dat ik nu vaker ergens rondhang en moet treinen, maarja... De meesten bij beeld en medie hebben wel een wat "alternatievere" lifestyle maar anderen ook weer helemaal niet. Blijft aan de persoon liggen he ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik doe pabo... het heeft niet echt invloed op mijn lifestyle. ik moet alleen uitkijken dat als ik voor de klas sta geen te laag uitgesneden truitjes o.i.d. aandoe.. nietdat ik die zoveel heb maar toch..
![]()
||
![]() |
Gaia666: gefeliciteerd (en veel succes!)
Citaat:
ik den btw wel dat er bij mij op school meer wat "apartere" en trentgevoeligere mensen zitten; je moet ècht je best doen om daar nog een beetje origineel te zijn... het heeft voor zóverre invloed op mijn dagelijks leven, dat ik me nu (nog) minder aantrek van wat andere mensen vinden van mijn uiterlijk (ik krijg nogal eens negatieve reacties via via te horen, of dat er mensen me nastaren of naroepen... de mensen hier zijn echt NIKS gewend...!!!) en dat ik steeds op zoek ben naar nieuwe en originele dingen...
|
![]() |
ik ga als t goed is over 2 jaar (kblijf zitten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Serieus? WOUW!!!!! Dat wilde ik nou ook doen. Ik denk dat ik het na mijn opleiding nog ga doen. Trouwens is de toelating erg zwaar? Ik heb gehoord dat je je al twee jaar van te voren moet inschrijven en dat je al een gigantische portfolio moet hebben......Is dat waar, of zijn dat gewoon vage roddels??? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dat zijn allemaal roddels! Ik heb me een jaar van tevoren ingeschreven en ik heb nog helemaal geen portfolio... John zegt zelf dat hij het liefste heeft dat je nog nooit een oogpotlood hebt vastgehouden zodat hijhet je dan juist GOED kan leren. De toelating is helemaal niet zwaar. Je moet alleen zorgen dat je er echt superveel zin in hebt en dat je dat ook laat merken,, Ze pikken je er gewoon tussenuit.
|
Ik zit nu in 4 gymnasium. Ik denk wel dat je vervolgopleiding veel te maken heeft met je lifestyle: je gaat wel iets doen waar je je voor interesseert. Ook ga je veel om met de mensen van dezelfde soort opleiding (ik in ieder geval wel) en dat vormt je toch ook voor een groot deel.
Ik wil denk ik iets in de richting van sociologie ofzo gaan studeren. En anders iets "creatiefs". Maar dat zie ik allemaal nog wel, eerst maar een overgaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Volgend jaar ga ik BIT doen in Enschede. Ik hoop niet dat dat invloed zal hebben om m'n lifestyle, het nerd gehalte is bij die technische studies namelijk best wel hoog.
Ik blijf gewoon lekker uitgaan, ik ga tennissen en ik wil bij een studentenvereniging ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|