Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat wil hij allemaal niet.... Ik sta gewoon een beetje machteloos....Hij wil er niet over praten.... Hij houd de meeste dingen voor zichzelf.... Hij woont niet naast de deur ik zou nooit zo effe naar hem toe kunnen en dat vind ik gewoon heel erg..... In ieder geval bedankt... Liefs Jacqie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan hier makkelijk mijn hart luchten...EN bij mijn vrienden ook... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankjewel voor je reactie!! Groetjes Jacqie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het heel erg tof van je dat je zo voor je vader klaar staat, ondanks dat ie uit verliefdheid is verhuisd en jij het gevoel had dat hij jou in de steek liet. Als ik jou verhaal lees denk ik dat jou vader zichzelf een beeld heeft proberen aan te praten zodat hij verliefd werd en zo zijn verdriet om jou moeder heeft kunnen vergeten/wegstoppen. Veel kun je niet voor je vader doen denk ik, dan er zijn voor hem en dat doe je al! Ik denk dat veel vaders jaloers zouden zijn op zo'n dochter!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankje! Sorry maar ik moest dat even aan diegene kwijt.... Ja ons familie zijn er altijd voor elkaar ook al heb je de ergste dingen meej gemaakt of geflikt bij diegene.... Familie blijft familie..... Ik ben blij dat ik hem hierbij kan helpen ![]() Bedankt voor je reactie, Liefs Jacqie |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ontopic: Idd, geef je vader houvast, een thuis, warmte, totdat hij zichzelf weer op de rails heeft |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jou |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoe bot kan je zijn.... ontopic: wat de rest ook zegt, laten merken dat jij iig niet weggaat. sterkte
||
Citaat:
al het belangrijke is al wel gezegd ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |