Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ook een oplossing is: VNC viewer, http://www.uk.research.att.com/vnc Kan je op afstand bij iemand anders pc, op een iets eenvoudigere manier. (zwaar leip proggie ![]()
|
![]() |
Een PC van 2 jaar oud heeft wel degelijk een ISA bus en waarschijnlijk een verhouding van 3 PCI, 2 ISA sloten (alhoewel je dat bij merkpc's nooit weet *zucht*). Wanneer de soundkaart dus helemaal onderin de PC zit, is er sprake van een ISA kaart.
Je zal toch aan de achterkant moeten kijken, denk ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, Creative is eigenlijk nooit onboard. Daarvoor gebruiken ze altijd die Crystal chips ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Het zal allemaal wel...pfff Wil je nou dat ik nog aan de onderkant ga kijken? Kan nu niej want ik zit op school ![]() Ik wilde dat programma Sisoft sandra downl zaterdag ofzo, maar men irri broertje moest er weer op, dus was nie gelukt ![]() Enne, Marc, heb je dat ene progr al gedown, waarmee je in men compu kan?
|
Verwijderd
|
Duh...
Het is een G6-466, da's dus (nogmaals duh) een Celeron 466. Die hebben echt niet meer een ISA-geluidskaart. Als het een Creative is kan het dus óf een Vibra16 (oud) zijn, die zitten onboard, of een ander onboard chippie...maar dat denk ik niet Kans is groter dat het zo'n Soundblaster PCI128 of PCI16 is...die waren nogal popi in die tijd. Anders moet je ff op de site van Creative kijken. Daar staat vast wel een handleiding voor hoe je achter het type van je geluidskaart moet komen. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Moet ook anders kunnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik koop nooit kant en klare PC's, ik zet ze zelf in elkaar, weet ik veel wat er vaak in zulke bakjes zit ![]() Maar ja, je zou gelijk kunnen hebben dat het een PCI128 is. 't is ook zo dat ik vanaf hier niks zie, zelf heb ik het zo aan de praat ![]() Als het goed is tenminste ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Na het installeren van het programma krijg ik weer de foutmelding:
Kan de geluidsgegevensstroom niet afspelen: er is geen geluidsapparatuur beschikbaar of deze reageert niet. (Fout=80040256) ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vragen of ze mij leuk vond. Iemand26 | 5 | 06-08-2013 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Domper doet zeer, en toch hoop en vooral veel vragen houden FNG | 10 | 21-08-2010 23:12 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
leuk meisje ontmoet en.. Spray rebel | 28 | 23-01-2005 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |