Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat doet je hond als hij bang is voor mensen? Kruipt hij weg en zoekt hij vertrouwen bij je? Zo ja hoe? Dewan kruipt tussen je benen of het liefst (als ik op de bank lig bijvoorbeeld en er komt iemand) kruipt hij op schoot ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan kruipt hij inderdaad weg, en dan komt ie soms bij je, en kijkt ie je even aan. En dan gaat ie soms ook naast of achter je zitten. Soms, als ie je niet goed kan zien en je binnenkomt kan het zijn dat ie je even niet herkent, en dan begint ie even te blaffen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een hond kan het beste in aanraking komen met kleine kinderen. Gewoon even een keer kijken bij een voetbalwedstrijd. Wij hebben bij onze pup ook vanaf we hem hadden meteen kinderen bij laten komen, dit als reden dat er toch veel (oppas) kindjes over de vloer komen. Mijn oppaskindje van 2 jaarbijvoorbeeld, is zelf niet bang voor honden maar dewan is er ook heel lief voor, hij gaat er rustig bij liggen ![]() Dat je hond blaft is waarschijnlijk omdat hij waaks is, of niet? Hier althans wel. We wonen naast een doorgaande pad, en daar lopen continu mensen, de hele dag lang. En als dewan buiten is blaft hij, onze grote waker ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Onze hond houdt soms ook wel de boel hier in de gaten. Dan staat hij met z'n voorpoten op de vensterbank, en z'n achterpoten op de leuning van de bank. Maar hij is niet superwaaks geloof ik, want hij ligt wel hele tijden gewoon op de bank ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben ook niet zon voetbalfan maar een keer kan geen kwaad ![]() Haha je hebt een circus hond ![]() ![]() Wandelen houdt onze hond ook heel erg van, en hij ligt op de bank we hadden hem dus geleerd op de bank liggen met handdoek mag anders niet. GING Goed tot een paar weken geleden ![]() ![]() Hij mag er gewoonop ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb er zelf ook geen problemen mee als een hond op de bank gaat liggen. Maar m'n ouders wouden het eerst niet. Nu ligt ze er meestal ook gewoon op ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat voor vensterbank hebben jullie? ![]() Hond op de bank hoort niet, maar is wel gezellig. Als er bezoek komt gaat hij er snel op liggen en denk maar niet dat hij opstaat ![]() als je er naast gaat zitten kruipt ie op schoot met zijn koppie ![]() lief he? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja OP de vensterbank dan ![]() Onze hond wil er ook niet altijd af gaan ![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2005 om 16:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dewan gooit zijn eten en drinkensbak weer eens om... we hadden een nieuwe gehaald in standaard.. echt een slim hondje ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() banken liggen fijner dan een harde vloer. soms zijn het net mensen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
leeft tenslotte maar een keer dus flink genieten ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij mag wel los als we een beetje afstand hebben van de weg. Hij kan niet los bij de weg. Hij kijkt nl. helemaal niet uit... |
![]() |
||
Citaat:
![]() die van ons (vorige hond) wachtte altijd aan de weg hond van nu komt nog niet los 6 maandjes oud en eigenwijs is nu aan het puberen dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet willen luisteren en het dondersgoed weten ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij hebben ook een golden retriever van mijn tante soms een paar weken bij onze hond gaat ook prima. Maar luisteren als ze samen zijn? nee nee.. en onze pup mag en kan sowieso niet los die luistert niet echt bepaald ![]() hij gaat achter alles wat beweegt aan dus ![]()
||
Citaat:
De hond van mijn tante komt toevallig morgen weer hier logeren een paar dagen.. En die hond laat ook alles toe en kent geen angst.. Hoe gaan jullie honden trouwens op met de auto worden ze wagenziek..??
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
Visie over jezelf tov je omgeving -Meisje- | 50 | 06-05-2003 19:10 |