Oud 17-07-2005, 11:41
mira_love
mira_love is offline
Ik ben echt helemaal weg van een jongen! Hij is zo geweldig!! Hij weet dat ik hem leuk vind, maar ik weet niet wat hij van mij vind. Hij gedraagt zich normaal. Ik weet dat hij vrijgezel is, al heeft hij wel gezegd dat hij niet aan iets toe is vanwege iest in zijn vorige relatie. Verder is er ook een leeftijdsverschil van 10 jaar.
Nu wil ik graag weten of ik zeg maar nog een kans maak bij hem. Zou het raar zijn om dit te vragen en hoe moet ik dat dan vragen?
Ik vind hem echt heel leuk al denk ik dat hij niet op mijn zit te wachten, maar soms krijg ik wel weer de indruk dat hij mij leuk vind. Ik wil het gewoon graag weten, want ik kan niet eeuwig wachten of valse hoop hebben!
Graag serieus antwoorden!

Liefs, mira_love
Oud 17-07-2005, 11:43
Verwijderd
Ben je al eens met hem de kroeg in geweest? Zo nee, vraag hem gewoon of hij zin heeft om een keertje wat met je te gaan drinken. Dan kun je gezellig een wijntje of iets anders pakken en heb je een wat relaxter atmosfeer om het te vragen, want dat vragen is op zichzelf niet raar. Vraag het niet zo superdirect: 'krijgen wij de komende maand iets of niet' maar probeer het een beetje verhullend in te kleden zonder al te vaag te worden. Dan weet je namelijk ook meteen of hij zelf graag zou willen want als je mysterieus doet en hij hapt en wil zelf meer vertellen dan zit je goed.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 11:43
evanescence
evanescence is offline
is niet raar om te vragen, gewoon doen
Oud 17-07-2005, 11:49
Antinoniem
Antinoniem is offline
Wat nare man zegt, gewoon vragen maar wel een klein beetje subtiel houden aangezien niet iedereen het fijn vind zown vraag direct te moeten antwoorden zeg maar kan nogal lastig zijn

mjah succes dr mee
Oud 17-07-2005, 15:38
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2005 @ 12:43 :
Ben je al eens met hem de kroeg in geweest? Zo nee, vraag hem gewoon of hij zin heeft om een keertje wat met je te gaan drinken. Dan kun je gezellig een wijntje of iets anders pakken en heb je een wat relaxter atmosfeer om het te vragen, want dat vragen is op zichzelf niet raar. Vraag het niet zo superdirect: 'krijgen wij de komende maand iets of niet' maar probeer het een beetje verhullend in te kleden zonder al te vaag te worden. Dan weet je namelijk ook meteen of hij zelf graag zou willen want als je mysterieus doet en hij hapt en wil zelf meer vertellen dan zit je goed.
Nee, nooit iets met hem gedronken, maar dat durf ik dus ook niet aan hem te vragen. Ik ben niet zo sterk op het gebied 'iemand mee uit vragen' en misschien ook vanwege het leeftijdsverschil, al maakt het mij echt niks uit hoe oud hij is, want hij is tenslotte echt geweldig! Ik krijg het echt niet over mijn lippen om een keer samen wat te gaan drinken.....
Oud 17-07-2005, 15:46
fractuur
fractuur is offline
Het lijkt mij vele malen moeilijker om iemand te vragen naar wat hij voor mij voelt dan of hij een keer mee gaat wat drinken? Maar goed. Te oordelen naar je sig heb je een hele redelijke instelling, en ik zou hem idd gewoon een keer vragen wat mee te gaan drinken. Dat kan namelijk ook prima als vrienden, mocht je het op het moment niet durven vragen. Gewoon doen. Voor je het weet heb je hem meegevraagd, en dan zal je zien dat je daar nooit spijt van zult hebben, omdat het antwoord al redelijk wat uitsluit. Succes!
Oud 17-07-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
mira_love schreef op 17-07-2005 @ 16:38 :
Nee, nooit iets met hem gedronken, maar dat durf ik dus ook niet aan hem te vragen. Ik ben niet zo sterk op het gebied 'iemand mee uit vragen' en misschien ook vanwege het leeftijdsverschil, al maakt het mij echt niks uit hoe oud hij is, want hij is tenslotte echt geweldig! Ik krijg het echt niet over mijn lippen om een keer samen wat te gaan drinken.....
Dan heb je toch wel een probleem, want het is nog veel makkelijker om iemand te vragen of hij iets wil drinken dan of hij je misschien leuk vindt en of het misschien iets tussen jullie wordt. Ik neem aan dat je ook wel eens aan gewone mannelijke vrienden vraagt of ze meegaan de kroeg in, dan doe je het hier toch gewoon precies hetzelfde?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:52
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2005 @ 17:45 :
Dan heb je toch wel een probleem, want het is nog veel makkelijker om iemand te vragen of hij iets wil drinken dan of hij je misschien leuk vindt en of het misschien iets tussen jullie wordt. Ik neem aan dat je ook wel eens aan gewone mannelijke vrienden vraagt of ze meegaan de kroeg in, dan doe je het hier toch gewoon precies hetzelfde?
heb niet zo heel veel mannelijk vrienden. das ook het probleem, ga vaak alleen met vriendinnen op pad. Heb vroeger wel veel mannelijk vrienden gehad, maar na verhuizing 3 jaar geleden niet meer.....dus heb eigenlijk nog nooit een jongen gevraagd een kroeg in te gaan
Oud 17-07-2005, 16:53
famillie
famillie is offline
Citaat:
Verder is er ook een leeftijdsverschil van 10 jaar.
Met een jongen van 8 jaar? Is hij niet wat jong voor je?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 16:54
Verwijderd
Wel, eens moet de eerste keer zijn

Hoe ken je hem trouwens? Collega, school, wederzijdse vrienden? Afhankelijk van de situatie waarin jullie zitten en de wijze waarop je hem hebt leren kennen kun je wel een beetje aanvoelen op welke manier je het hem het beste kunt vragen. En mensen vinden het niet zo snel raar dat je ze meevraagt naar de kroeg hoor, da's best wel een normale bezigheid
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 08:33
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
famillie schreef op 17-07-2005 @ 17:53 :
nee, hij is 28!!!!
Oud 18-07-2005, 08:35
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2005 @ 17:54 :
Wel, eens moet de eerste keer zijn

Hoe ken je hem trouwens? Collega, school, wederzijdse vrienden? Afhankelijk van de situatie waarin jullie zitten en de wijze waarop je hem hebt leren kennen kun je wel een beetje aanvoelen op welke manier je het hem het beste kunt vragen. En mensen vinden het niet zo snel raar dat je ze meevraagt naar de kroeg hoor, da's best wel een normale bezigheid
Hij is een collega van mij. Het gekke is dat we niet heel veel praten, maar dat heeft te maken met het feit dat ik nogal verlegen ben en hij, zoals hij zelf zei, niet zo grote prater is. Maar ik ben bang dat hij zegt dat hij niet mee wil. Dat hij mij niet leuk vind, te jong of wat dan ook. Ik moet daar nog wel een tijdje werken samen met hem en ik wil niet dat onze werkverhouding straks naar de knoppen gaat.....
Oud 18-07-2005, 14:23
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
famillie schreef op 17-07-2005 @ 17:53 :
flauw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten