Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vage shit.
3 gram salvia pp? op 0,1 tot 0,4 gram ofzo kun je per persoon normaal al keihard trippen. Daarbij hoort het niet meerdere malen op een dag te werken voor zover ik weet... Verder lijkt me het idd geen goed idee om dan ook nog door de stad te gaan lopen...
||
![]() |
Citaat:
En zeehond houdt je mond als je niets zinnigs te zeggen hebt. Lazlow |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kerel, salvia moet je in 1 keer nemen. Na de eerste (paar) hijs(en) word je er immuun voor, een tijdlang. Jointjes draaien met salvia werkt dan ook zeg maar niet.
![]() En ik wil ook weten wat dat idiote lazlow is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
en dan Citaat:
![]() Want kom op, dergelijke trips bereik je niet met paddo's. Ik heb nog nooit twee chocoladerepen gegeten maar ik kan me zelfs niet voorstellen dat dát paarse aliens in een eigen universum met vingers n de pap oproept. Naar watr ik gelezen heb klinkt het eerder alsof je een 10x extract en halve dag hebt fijngekauwd.. Maw, wat is er gelogen? wat je hebt gepakt of wat je hebt gezien? ![]()
|
Ik zie nog steeds niet waarom iemand salvia met paddo's gaat combineren op een dag, vooral zoveel salvia...., gezien het na eens hijs toch al niet echt meer werkt, eerder geldverspilling.
Ook is het bij salvia moeilijk om een trip te krijgen, bij de een slaat het sterk aan en de ander merkt nooit wat ( zelfs na goede manier ingenomen), omgeving kan hierbij nog belangrijker zijn dan bij andere drugs, vaak help een donkere omgeving met bepaalde muziek goed om visuals te krijgen. Op klaarlichte dag denk ik niet dat je er goed effect van krijgt... dus zoals ik zei: geldverspilling.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ook 1: Apple Cheeks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Opzich ook wel logisch als ik zie hoe waus je al kan gaan op 8x Gevoeliger worden schijnt idd zo te zijn, heb het gvd nog steeds thuis liggen het moet binnekort maar echt weer eens gebeuren ben trouwens echt benieuwd hoe het werkt in combinatie met alcohol.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het een keer gedaan toen ik aangeschoten was, dan is het schommelen leuk. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|