toen ik klein was bleef ik aan randje van een gletcher hangen aan een berg in Zwitserland.
ik was een jaar of 7/8 zoiets en ik was op de slee. en dat gaat snel en stijl naar beneden, het was ook niet op een skiegebied maar gewoon bij ons huisje. en ineens besefte ik dat het wel heel hard ging en ik laat mezelf van die slee vallen en kon nog net vastpakken aan die rand van een gletcher (of hoe je dat ook schrijft) . het was eigenlijk net zo'n stukkie als in de film, onder mij een stijle berg.had ik dat niet gedaan had was ik zo die stijle berg afgegleden en had ik denk ik elk botje in me lichaam gebroken.
en 1 keer was in centerparcs. echt heel debiel. ik zwom naar het diepe nouja.. niet eens ZO diep en ineens kreeg ik kramp in me kuit, normaal red ik me dan wel door zo snel mogelijk uit het water te gaan, maar omdat er golven waren en ik dus naar de kant wilde zwemmen, schoot het ook in me andere kuit. toen had ik opeens zoveel kramp in de kuiten en het schoot helemaal naar me bovenbenen toe dat ik niks meer kon alleen maar koppie onder

een vriend van me zag me zwaaien en zwaaide in eerste instantie terug

maar daarna zag ie van: oh kut die gaat onderwater, dus die heeft me wel gered. ik kreeg het echt HEEL benauwd toen.
da wasset wel