![]() |
|
1. nee, ik vind het geen probleem. zij ook niet, zij vind het een teken dat ze het goed doet en dat ik gek op haar ben
2. nee, zij mag zelf bepalen of ze er iets leuks mee gaat doen of niet, mijn lichaam zegt alleen dat het wel zin heeft 3. jazeker, zuigen 'rollen', knijpen ... alles is lekker, helemaal tijdens het klaarkomen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel raar eigenlijk, dat zoveel jongens zich daarvoor schamen of er moeite mee hebben, aangezien het één van de meest primaire en natuurlijke reacties is. Niks om voor te schamen dus. Ik kan me ook niet voorstellen dat een meisje het erg vindt als haar vriend tijdens het 'gewone' zoenen een stijve krijgt. En wat 'meisjes voor een avond' betreft, die zouden hun biologie beter moeten doen als ze verbaasd opkijken dat een jongen tijdens het zoenen een stijve krijgt. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendje zegt dat ie het wel lekker vind als ik aan zn tepels zit maar dat het niet supergevoelig is....
En als mn vriendje een stijve krijgt als we zoenen dan zie ik dat idd als een soort " complimentje", doe ik het toch zo dat hij er opgewonden van kan raken ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) Heb er niet altijd voor maar als het gebeurd vind ik absoluut niet erg.
2) Het is altijd leuk maar dat hangt natuurlijk van haar af 3) Het is wel gevoelig maar ik word er niet echt super opgewonden van ofzo. Vind het al leuker als ze met mijn oor bezig is ![]()
|
![]() |
1) Vind het ook wel lastig als het gebeurd bij gewoon zoenen.
Dan sta je daar zo mooi voor paal ![]() beschouwd het eerder als een compliment ![]() 2) Dat hoeft niet. Maar als we bij mij thuis zijn eindigd dat meestal wel op sex 3) De mijne zijn niet echt gevoelig. Maar der zijn veel mannen waarbij ze even gevoelig zijn als bij een vrouw. |
![]() |
|
![]() |
ja ik krijg bijna altijd een stijve als ik aan het zoenen ben, maar dat boeit me verder niet, is toch heel natuurlijk? en ik denk niet dat dat meisje het erg vind als ze merkt dat ik een stijve heb
![]() en nee ik verwacht niet dat ze me dan ook gaat aftrekken ofzo tepels zijn af en toe wel gevoelig maar echt geweldig is het nou ook weer niet |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
De Kantine |
R.I.P. Johnny Saaijkamp sr. #1463 Noedelhap | 500 | 19-07-2011 22:15 |