Hoi allemaal,
ik weet niet zeker of ik hier goed zit, maar ik denk het wel..
Ik heb na 2 relaties van beide partners te horen gekregen, dat ik snel van humeur kan wisselen. Zelf kan ik er de vinger niet echt op leggen hoe dit komt, maar ik kan het niet ontkennen.
Het is heel raar, ik kan het heel gezellig met mijn vriendje hebben, maar als ik iets zie of merk wat ik niet leuk vind, daalt mijn humeur meteen heel sterk. Ik zeg dan vaak ook niet tegen hem dat het mij niet beviel wat hij zegt of deed, dus hij snapt er werkelijk niets van.
Na lang nadenken kwam ik erachter, dat mijn ex mij ooit precies hetzelfde heeft gezegd. Dus ja, nu moet het eigenlijk ook echt aan mij liggen denk ik dan.
Wat ik jullie wilde vragen, hebben jullie er wel eens last van, of weten jullie misschien toch bepaalde oorzaken (ook al kennen jullie mij niet). Sorry als dit vaag klinkt, maar ik weet nu na 2 relaties dat humeurs-wisselingen een echt 'min-punt' aan mijn karakter is, en dit wil ik dan ook graag veranderen..
Bij vrienden heb ik dit geloof ik niet zo sterk, ik denk dat ik me dan meer inhou, of meer mijn best doe het te verbergen..
Ik wil gewoon heel graag werken aan mijn karakter, ik weet dat ik niet perfect kan zijn, maar als je na 2 serieuze relaties het van beide partners hoort (ook nog los van elkaar, ze kennen elkaar niet), dan ga je er toch over nadenken..
Ik hoop dat er mensen zijn die het een beetje kunnen begrijpen..wat hulp zou echt heel fijn zijn!! Alvast bedankt!
Liefs
|