Oud 22-12-2001, 15:17
tukkerboy
tukkerboy is offline
ok, dit wordt een enorm vaag verhaal van een enorme leek op computergebied:

wij kregen donderdag kabel geinstalleerd van @home...de volledige installatie hadden we..
Echter, mijn cdrom was kapot... Ik had via een vriend wel een externe cdromspeler gekregen, echter deze werd om vage redenen niet geaccepteerd door onze computer...dus de installateur kreeg de software om de netwerkkaart goed te installeren niet voor mekaar... Hij heeft de kaart er al wel ingedaan, de kabels gelegd enzovoorts...alles..
Nu heb ik een nieuwe cdromspeler aangeschaft, maar ik kom er niet uit hoe ik de benodigde shit nou zelf kan installeren.. De installateur zei dat het zichzelf zou wijzen met de @home cd erin...Niet dus voor deze leek...

Weet iemand wel hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?? En kan je me dat dan ook ff goed uitleggen? Bvd...
Oud 22-12-2001, 15:41
The Fox
The Fox is offline
Heel simpel.
Ga naar je desktop, rechtermuisknop op mijn netwerkomgeving, zie je schermpje met allemaal items in een lijst. kies daarvan tcp/ip, klik op eigenschappen, kies ip adres automatisch verkrijgen, bij dns servers ook automatisch verkrijgen, dan ok. nog niet rebooten. ga naar het tabblad identificatie, vul bij werkgroep "@Home" in, zonder aanhalingstekens, en bij computernaam de computernaam die ergens in je mapje op een kaart staat, meestal iets als "CCXXXXX-a", waarbij de XXXXX cijfers zijn. Dan op ok drukken, rebooten, en dan moet ie het doen. suc6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten