Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, jij ook veel succes wout (je weet wel met wat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
How familiar...Mja m'n vriend heeft echt prachtige exen, stuk voor stuk van die modelletjes. Ik moet zeggen, dat was in het begin ook wel ff slikken, maar uiteindelijk kan 't me nie veel schelen. Trouwens hij zegt zelf dat die exen dan wel superknap waren, maar dat er inhoudelijk telkens wel iets mee scheelde, en dat hij mij leuker vindt om naar te kijken.
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Dan over het knapper, ik heb fotos op lifestyle van je gezien en je mag er wezen. Bovendien heb ik altijd het idee dat modellen niet echt heldere lichten zijn, en volgens mij ben jij niet op je achterhoofd gevallen. Verder ben je ook nog hardstikke sportief en heb je sterk karakter, als je ergens voor gaat doe je dat ook. (k ik ken je natuurlijk niet maar dit is het id dat ik bij je krijg) Kortom je hebt meer te bieden dan een mooi koppie. Niet zo onzeker zijn, hij heeft toch al laten merken dat hij je leuk vind dat zal hij heus wel menen. Citaat:
|
![]() |
Ja, ik ben ook vaak onzeker geweest. Maar de afgelopen tijd wordt dat steeds minder. Ik ben ook lang niet moeders mooiste, maar mijn vriend heeft me heel erg laten merken dat ik wel de moeite waard ben. Hij was ook vaak onzeker, maar nu we al een tijd bij elkaar zijn weten we wat we aan elkaar hebben en dat het helemaal niet om het uiterlijk gaat. Mijn onzekerheid is nu bijna helemaal verdwenen. Ik weet nu dat hij echt van me houdt.
Ik begrijp wel dat jij je onzeker voelt. Maar denk eens na; hij vind je leuk om hoe je bent, niet om hoe je eruit ziet. En iets minder dun is vaak mooier dan superslank. Veel jongens vinden dit. Een jongen heeft graag iets om lekker vast te houden, mee te knuffelen. Mijn vriend vind het heerlijk om met mn buikje te knuffelen. Ik schaamde me er eerst voor, maar nu vind ik het ook fijn. Omdat ik nu weet dat hij me echt mooi vindt. Als het wat wordt tussen jullie wens ik je veel succes toe. Probeer over die onzekerheid heen te komen, en probeer je te realiseren dat je wél mooi bent. Zonder die onzekerheid voel je je een stuk beter. Succes. XXX
|
Verwijderd
|
Waarom is dun toch altijd mooier? En een mooi uiterlijk zegt niks over de verdere uitstraling en het innerlijk...
Wat voorbeelden, mijn vader vind dus bijv. Liv Tyler wel mooi, maar TE mooi, waardoor ze niet meer mooi is (vat je em), niet boeiend dus.. Je hebt mensen en die zijn gwoon standaard mooi, dat zijn van die modellen hoofden, maar je hebt ook boeiend mooi, en dat is waar je uitstraling heel erg aan meewerkt.. jij valt niet te vergelijken met exen van hem, jij bent jij, en niet hun, jij staat op jezelf als mooi persoon. Ik vind dus niet-modellen hoofden vaak veel mooier en alles.. En dan nog iets he, mijn vriend is zeker niet perfect, maar ik vind hem wel de mooiste, want JUIST die niet perfecte dingen maken hem bijzonder, maken hem hém! Het zijn vaak juist die imperfectheidjes waar je het meest van gaat houden, die je het mooist gaat vinden, en niet de perfecte dingen.. En eerlijk gezegd vind ik modellen over het algemeen dus juist NIET mooi, dus juist omdat het gewoon niet boeiend is, dr lopen dr zoveel van rond, met van die perfecte hoofdjes.. en dat vinnik dus juist niet mooi, met jongens net zo btw |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |