Oud 07-09-2005, 18:40
eline7711
eline7711 is offline
hey hallo!

laat ik maar beginnen..
op een zondagavond was ik met mijn vriendin een film aan het kijken bij de vriend van mijn vriendin. er logeerde ook een jongen bij die vriend, dus die keek ook mee. Maar eigenlijk vind ik die jongen wel heel erg leuk!!
alleen mijn probleem is dat hij in apeldoorn woont.. zul je je afvragen hoezo? nou ik woon in enschede.. en mijn vriendin en der virend ook.. hij is nu al een tijdje terug naar huis, maar ik wil eigenlijk wel graag met hem contact hebben.. dus, heb ik hem maar een smsje gestuurt, met de vraag of hij me nog kende, en of hij is wat op msn wil komen..

ik heb nog steeds geen bericht terug gehad, en we zijn al meer dan 2 dagen verder.. natuurlijk is dat geen ramp maar toch.. ik twijfel of ie me nog kent, en of die wel eens aangekomen..
dat is mijn ene probleem, maar mijn andere probleem is dat ik mezelf helemaal niet knap vind.. ik heb overal pukkels, en weet ze maar niet te verbergen, ik gebruik al wat middeltjes, maar toch komen er meer.. dus mijn vraagje is ten eerste of iemand er wat aan kan doen!!! wie weet er een goede manier om dat nu tegen te gaan?

omdat ik me zelf zo lelijk vind, word ik heel onzeker.. ik wil graag een keertje gwoon met HEM kletsen, om elkaar beter te leren kennen, maar als hij me niet terug sms't..

opzich is dit natuurlijk geen ernstig verhaal.. maar zou wel eens willen weten wat een ander daarmee zzou doen

-x- anoniem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 18:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
OMG break out style

True beauty is on the inside, en der zijn meer kerels dan kerktorens.
Oud 07-09-2005, 18:54
Verwijderd
Maar als die jongen jou ook wel ziet zitten, dan vind hij jóu toch leuk, en niet hoe je er uit ziet? En natuurlijk, uiterlijk telt ook wel mee, maar dat is echt niet het belangrijkste. Als jij van binnen een mooi persoon bent (wat je ongetwijfeld bent!), dan zie je dat van buiten, en dan kun je nog zoveel pukkels en allemaal die shit hebben, zolang je een goede persoonlijkheid hebt, zie je dat in je uitstraling. En als die jongen dat niet ziet, is dat zijn probleem, want hij weet niet wat hij mist! Hij is je dus (simpeler gezegd dan gedaan) niet waard als hij je niet leuk vind om wie je bent.

Succes
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:58
Mindfields
Mindfields is offline
Anders bel je hem..
Oud 07-09-2005, 19:00
yapo
yapo is offline
msn adres achterhalen:
  • Vraag je vriendin of zij het msn adres van die jongen heeft of dat ze er via haar vriend achter kan komen.
  • Of trek de stoute schoenen aan en bel die jongen gewoon een keer om te zeggen dat je het toen zo leuk vond en vervolgens vraag je hem om z'n msn adres.
uiterlijk:
  • Wees wie je bent.
  • Of ga naar de apotheek en vraag welk middel het beste tegen pukkels helpt en gerbuik dat middel.
Oud 07-09-2005, 19:03
WolterB
WolterB is offline
Over je uiterlijk kan je je heenzetten. Het gaat er niet om of hij je leuk vind om hoe je eruitziet, maar hoe je zelf bent.
Misschien heeft hij idd het berichtje niet gehad, maar je kan ook nog zorgen dat jullie met zn vieren wat afspreken of toch op de 1 of andere manier kijken of je hem nog een keertje kunt zien.

En afstand is te overleven
Oud 07-09-2005, 19:19
eline7711
eline7711 is offline
hey allemaal!! (anoniem weer)

ontzettend bedankt voor jullie reacties!
en ik vind het opzich wel een goeie om hem es op te bellen!! maar dan moet hij eerst weer zich herinneren of ie me nog kent..
en dat wou ik dus via een smsje proberen..

okej, schoonheid zit van binnen.. maar soms vraag ik me af of jongens niet alleen maar naar het uiterlijk kijen.. of naar je voorgevel maar dat zal wel niet dus

en hij komt er weinig online, heb hem wel in mijn lijst staan..
nogmaals bedankt voor de reacties!!

-x- anoniem
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:25
Experiment
Experiment is offline
Van een 'bevriend koppel' van mij woont ook het meisje in Apeldoorn en de jongen in Enschede. Wat dat betreft, zou ik me dus niet al te druk maken. Er zijn genoeg mensen met nog veel langere afstands relaties.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:28
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-09-2005 @ 20:03 :
Over je uiterlijk kan je je heenzetten.
Zij wel, maar of hij het ook kan?
Oud 07-09-2005, 19:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 07-09-2005 @ 20:28 :
Zij wel, maar of hij het ook kan?
Echte schoonheid zit van binnen
Oud 07-09-2005, 20:29
yapo
yapo is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-09-2005 @ 20:47 :
Echte schoonheid zit van binnen
Maar een leuke buitenkant is altijd mooi meegenomen.

Het is nu ook weer niet zo dat jongens alleen iets met het allermooiste meisje willen, maar tot op zekere hoogte telt uiterlijk wel degelijk mee, het hangt er maar vanaf waar iemand lichamelijk op valt.
Oud 07-09-2005, 21:06
eline7711
eline7711 is offline
hey allemaal! (anoniem hier)

we zijn alweer een stap verder!
ik heb net ondekt dat hij mijn smsje heeft gekregen, maar stom weg is vergeten om tereug te smsen.. okej.. nix aan de hand.. dat vind ik heus niet erg natuurlijk..

en ik weet nu ook dat het wel om het inerlijk gaat.. en ik snap ook wel het uitelijk, want of je een punker gothic een skater of een kakker, dat maakt weldegelijk uit.. ik ben eigenlijk zeg maar 'normaal' ik vind skater wel leen leuke style, dus heb er soms wat dingen van.. maar echt een skater ben ik niet..

mijn laatste probleempje, is zeg maar dat ik graag contact met hem wil. ik zou zo graag een keertje lkkr kletsen.. het liefst op msn. klinkt misschien schijterig, maar daarom bedoel ik dat niet. okej, hij weet nu wie ik ben.. of laat ik zeggen, hij weet het weer.
maar dat betekend niet dat we elkaar zo goed kennen dat ik hem ga opbellen.. het liefste dus op msn.

hij heeft ook een zusje.. haar e-mailadres heb ik, en ze is vaak online. misschien kan ik via haar in contact komen met hem. maar dat zal natuurlijk wel een tijd moeten duren, want ten eerste moet ik dan dat zusje in vertrouwen krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel!

nou je hoort nog van me, als het weer wat verder is gekomen..
speak you!

-x- anoniem
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:14
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon je gezicht 's avonds goed reinigen! Dat helpt ook echt heel veel. En je hebt heus wel mooie kanten. Laat die stralen en ga ervoor!
Oud 07-09-2005, 23:05
yapo
yapo is offline
Citaat:
eline7711 schreef op 07-09-2005 @ 22:06 :
hey allemaal! (anoniem hier)

we zijn alweer een stap verder!
ik heb net ondekt dat hij mijn smsje heeft gekregen, maar stom weg is vergeten om tereug te smsen.. okej.. nix aan de hand.. dat vind ik heus niet erg natuurlijk..

en ik weet nu ook dat het wel om het inerlijk gaat.. en ik snap ook wel het uitelijk, want of je een punker gothic een skater of een kakker, dat maakt weldegelijk uit.. ik ben eigenlijk zeg maar 'normaal' ik vind skater wel leen leuke style, dus heb er soms wat dingen van.. maar echt een skater ben ik niet..

mijn laatste probleempje, is zeg maar dat ik graag contact met hem wil. ik zou zo graag een keertje lkkr kletsen.. het liefst op msn. klinkt misschien schijterig, maar daarom bedoel ik dat niet. okej, hij weet nu wie ik ben.. of laat ik zeggen, hij weet het weer.
maar dat betekend niet dat we elkaar zo goed kennen dat ik hem ga opbellen.. het liefste dus op msn.

hij heeft ook een zusje.. haar e-mailadres heb ik, en ze is vaak online. misschien kan ik via haar in contact komen met hem. maar dat zal natuurlijk wel een tijd moeten duren, want ten eerste moet ik dan dat zusje in vertrouwen krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel!

nou je hoort nog van me, als het weer wat verder is gekomen..
speak you!

-x- anoniem
Het beste is om hem direct aan te spreken ipv zijn zusje en er duidelijk in zijn dat je het leuk vind om juist met hém te praten. Ok, dan moet je misschien eventjes doorbijten om dat te durven, maar als hij je leuk vind zal hij je alleen maar nóg leuker vinden als je zoveel initiatief toont, echt!
Gewoon een spontaan smsje sturen in de trand van: "heej, ik vind 't wel leuk om te sms-en, maar msn-en is veel leuker/makkelijker, vind je niet? Mijn msn adres is ..."
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten