Omdat ik regelmatig zie dat mensen hier de meest normale dingen, zoals de maximale dosis of de mogelijke bijwerkingen, van hun medicatie niet weten, vroeg ik me eens af wat mensen hier met hun bijsluiter, waar onder andere die dingen in staan, doen. Er zit een poll bij want ik hou van polls

maar uiteraard mag je in het topic alles over bijsluiters zeggen wat je er over te zeggen hebt

.
Mijn vragen zijn dus de pollvraag, wat doe je met je bijsluiter? En wat vind je van wat andere mensen met hun bijsluiter doen? Vind je bijsluiters nutteloos of juist handig, vind je ze goed te begrijpen of niet?
edit: ik ben de poll vergeten toe te voegen

. Met editen kan dat niet alsnog. Zou een forumbaas hier een poll aan willen plakken met als vraag 'Wat doe jij met je bijsluiter?' en als opties 'ik gooi de bijsluiter meteen weg', 'ik lees de blijsluiter en gooi hem dan weg', 'ik bewaar de bijsluiter maar doe er niets mee', 'ik bewaar de bijsluiter en kijk erin als ik me iets af vraag', 'ik lees de bijsluiter en bewaar hem' en 'anders, namelijk...'?