Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik hoop dat ivo en darcy een paar skins ehhh....laat maar ![]()
||
Citaat:
Grote vechtpartij bij Melkweg Amsterdam Uitgegeven: 10 september 2005 22:56 Laatst gewijzigd: 10 september 2005 23:54 AMSTERDAM - Bij de Melkweg in Amsterdam is zaterdagavond een grote vechtpartij geweest. In de concertzaal vond op dat moment het punkevenement Wasted Festival plaats. De politie verrichtte vijf aanhoudingen. De rust is inmiddels teruggekeerd in de straat voor de Melkweg. Het festival, dat nog tot middernacht duurt, is weer hervat. Volgens de politie begonnen de ongeregeldheden even na 22.00 uur toen twee agenten een wildplasser voor de Melkweg wilden beboeten. Een aantal bezoekers probeerde daarop een van de agenten in het water voor de Melkweg te gooien. Verschillende festivalgangers richtten hun agressie tegen de politie. Toen de agenten zichzelf in de concertzaal verschansten werden zij daar door bezoekers belaagd. Een van hen raakte daarbij lichtgewond. Buiten gooiden tientallen bezoekers glas naar de agenten die hun collega's te hulp schoten en vernielden de ramen van politiewagens. De relschoppers scanderen leuzen tegen de politie, die met honden en knuppels optrad. Ruim een uur later keerde de rust terug. www.nu.nl
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest geloof ik dat punkers inderdaad geen boeiend leven hebben als dit hun manier is van een kick opzoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... er even vanuitgaande dat het niet zo was dat bepaalde lui mensen in elkaar gingen rammen of moeilijk doen en dat men zichzefl en anderen moest beschermen. En ja, soms problemen als er ook skinheads komen. Maar niet alle skinheads zijn weer vervelend. Vind het vooral sneu dat mensen nou weer negatief beeld van punks krijgen. Terwijl die scene ook zoveel positiefs heeft! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel weer eens een beetje kortzichtig tho.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() verder lokt de politie niets uit; bij dit soort gelegenheden zijn gewoon agenten nodig. en als ze er dan toch zijn, dan weet je dat ze behalve dronken punx en skins uit elkaar houden ook boetes uit kunnen delen.
||
Citaat:
Beter worden er dixi's neergezet bij dit soort evenementen. De organisatie weet dat er buiten rond wordt gehangen en gedronken dus dit is niet zo moeilijk te bedenken.
||
Citaat:
Dat die kut punkers niet kunnen begrijpen dat je nou eenmaal niet zomaar overal je aardappels kan afgieten is hun probleem. Dat ze dan beboet worden is een goed iets. Dat ze dan juten gaan schoppen is slechts een uitdrukking van hun mentale onvermogen denkik... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Of bedenk je dan ineens 'ohnee, ik ga binnen pissen want ik ben toch zeker geen domme punk'....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: