Oud 10-09-2005, 22:12
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Kom ik net tegen op NOS.nl:

AMSTERDAM Bij de Melkweg in Amsterdam is een grote vechtpartij uitgebroken. In de zaal was het Wasted Festival aan de gang, een punk-evenement. De politie is massaal aanwezig en heeft tientallen bezoekers ingesloten, zodat ze de straat voor de Melkweg niet kunnen verlaten.

De relschoppers gooien met glas naar de politie en scanderen leuzen. De politie treedt op met honden en knuppels. Een onbekend aantal mensen is aangehouden.

Sounds like fun.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2005, 22:16
little nemo
little nemo is offline
zet een hoop punkers bij elkaar en het is rotzooi ... jeweettoch
Oud 10-09-2005, 22:17
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Die klote punkers ook altijd...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:18
little nemo
little nemo is offline
nouja, ze verpesten t vooral voor zichzelf, ik gok dat er nu geen vervolg op 't festival zal komen
Oud 10-09-2005, 22:23
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
het was toch al 2 delen? zal deel 2 dan wel doorgaan? morgen toch?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 22:26
vixen
vixen is offline
Spannend spannend. Zatte punkers met skins, die er hoogstwaarschijnlijk ook waren, dat loopt altijd uit op ruzie.
Oud 10-09-2005, 22:29
HenkMul
HenkMul is offline
Paupers.
Oud 10-09-2005, 22:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
vixen schreef op 10-09-2005 @ 23:26 :
Spannend spannend. Zatte punkers met skins, die er hoogstwaarschijnlijk ook waren, dat loopt altijd uit op ruzie.
dat zal het idd zijn.

ik hoop dat ivo en darcy een paar skins ehhh....laat maar
Oud 10-09-2005, 23:09
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Op fok stond al wat meer in de racties van de luitjes daar.
Inderdaad skins tegenover punkers.

Tandjes tuffen dus.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:14
vixen
vixen is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-09-2005 @ 23:54 :
dat zal het idd zijn.

ik hoop dat ivo en darcy een paar skins ehhh....laat maar
Vredelievende jongens als het zijn denk ik niet dat dat gebeurd is.

Grote vechtpartij bij Melkweg Amsterdam

Uitgegeven: 10 september 2005 22:56
Laatst gewijzigd: 10 september 2005 23:54

AMSTERDAM - Bij de Melkweg in Amsterdam is zaterdagavond een grote vechtpartij geweest. In de concertzaal vond op dat moment het punkevenement Wasted Festival plaats. De politie verrichtte vijf aanhoudingen.

De rust is inmiddels teruggekeerd in de straat voor de Melkweg. Het festival, dat nog tot middernacht duurt, is weer hervat. Volgens de politie begonnen de ongeregeldheden even na 22.00 uur toen twee agenten een wildplasser voor de Melkweg wilden beboeten.

Een aantal bezoekers probeerde daarop een van de agenten in het water voor de Melkweg te gooien. Verschillende festivalgangers richtten hun agressie tegen de politie.

Toen de agenten zichzelf in de concertzaal verschansten werden zij daar door bezoekers belaagd. Een van hen raakte daarbij lichtgewond.

Buiten gooiden tientallen bezoekers glas naar de agenten die hun collega's te hulp schoten en vernielden de ramen van politiewagens. De relschoppers scanderen leuzen tegen de politie, die met honden en knuppels optrad. Ruim een uur later keerde de rust terug.

www.nu.nl
Oud 10-09-2005, 23:17
Verwijderd
ik ben dus te laat met posten ;x
een vriend van me zit (zat?) er ook
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 23:32
Metal
Metal is offline
ik had het wel graag willen zien

verder snap ik niet helemaal wat die punkers toch altijd tegen de politie hebben, net alsof de politie altijd zo verkeerd is. beetje fout om dan maar agenten te gaan mishandelen/lastig vallen.

ik ben verder ook niet zo'n politie liefhebber, maar dit gaat wel erg ver vind ik
Oud 11-09-2005, 00:01
Tom Violence
Tom Violence is offline
(zz)
limburg heeft zeker geen punkers.

anyway, paupers idd, koppig en kortzichtig. te lachwekkend hoe ze zichzelf zo serieus nemen.
Oud 11-09-2005, 00:12
Verwijderd
RIOTGRRL­
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 00:17
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ulfheđin schreef op 11-09-2005 @ 01:12 :
RIOTGRRL­
<3
Oud 11-09-2005, 00:25
reno
reno is offline
Ik ben er net even langsgeweest, wat interessante scenes teweegbracht.
Oud 11-09-2005, 00:32
Verwijderd
Citaat:
reno schreef op 11-09-2005 @ 01:25 :
Ik ben er net even langsgeweest, wat interessante scenes teweegbracht.
FUCKING OH
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 00:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
Foute skins en wouten hebben niets op zo'n festival te zoeken, allebei de gracht in. No matter what.
Oud 11-09-2005, 02:41
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Stomste plek waar je een rel kan schoppen is in de melkweg. Dat ding staat schuin tegenover een politiebureau
Oud 11-09-2005, 02:47
655321
655321 is offline
altijd gedoe met die stinkcrusten.
blij dat ik geen punk ben.

edit, van de NOS site:
"Nadat de politie had ingegrepen met knuppels en honden, keerde de rust bij de Melkweg terug en kon het punkfeest verder gaan. De Amsterdamse politie heeft zeven mensen gearresteerd."

Een vriendin van Adam Warlock was geknuppeld door een agent. Ik kan me niet voorstellen dat het arme, onschuldige, kleine meisje, met een hanekam nog groter dan haar hoofd, ook maar íets anders heeft gedaan dan met grote ogen kijken naar de grote gemene politiemannen dus bij dat "ingrijpen" heb ik zo mn twijfels. Achterlijk.

Laatst gewijzigd op 11-09-2005 om 02:52.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 03:50
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 01:01 :

anyway, paupers idd, koppig en kortzichtig. te lachwekkend hoe ze zichzelf zo serieus nemen.
True. MAAR, van de andere kant lokt de politie ook wel uit door expres naar pietluttige overtredingen te gaan zoeken rondom punk festivals. Hardcore kids zijn slimmer, bij de european hardcore party werd het beter opgelost: de agent die de wildplasser beboette werd omsingeld en kreeg alleen een laag kritische blikken over zich heen. Daarna werd de boete collectief afgerekend .

Voor de rest geloof ik dat punkers inderdaad geen boeiend leven hebben als dit hun manier is van een kick opzoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 04:19
Carn
Carn is offline
tja, ook anarchie eist zijn tol
Oud 11-09-2005, 06:15
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-09-2005 @ 23:12 :
De relschoppers gooien met glas naar de politie en scanderen leuzen. De politie treedt op met honden en knuppels. Een onbekend aantal mensen is aangehouden.

Sounds like fun.
Nou, ik hoop maar dat die laatste opmerking cynisch was. Anders vind ik je even zielig als die lui die lopen te knokken daar...

... er even vanuitgaande dat het niet zo was dat bepaalde lui mensen in elkaar gingen rammen of moeilijk doen en dat men zichzefl en anderen moest beschermen.

En ja, soms problemen als er ook skinheads komen. Maar niet alle skinheads zijn weer vervelend.

Vind het vooral sneu dat mensen nou weer negatief beeld van punks krijgen. Terwijl die scene ook zoveel positiefs heeft!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:21
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
655321 schreef op 11-09-2005 @ 03:47 :
Een vriendin van Adam Warlock was geknuppeld door een agent. Ik kan me niet voorstellen dat het arme, onschuldige, kleine meisje, met een hanekam nog groter dan haar hoofd, ook maar íets anders heeft gedaan dan met grote ogen kijken naar de grote gemene politiemannen dus bij dat "ingrijpen" heb ik zo mn twijfels. Achterlijk.
Toch niet Kate, hoop ik?
Oud 11-09-2005, 10:28
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 11-09-2005 @ 04:50 :
True. MAAR, van de andere kant lokt de politie ook wel uit door expres naar pietluttige overtredingen te gaan zoeken rondom punk festivals. Hardcore kids zijn slimmer, bij de european hardcore party werd het beter opgelost: de agent die de wildplasser beboette werd omsingeld en kreeg alleen een laag kritische blikken over zich heen. Daarna werd de boete collectief afgerekend .

Voor de rest geloof ik dat punkers inderdaad geen boeiend leven hebben als dit hun manier is van een kick opzoeken.
daar was vast geen alcohol in het spel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2005, 10:49
Master_Control
Master_Control is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-09-2005 @ 05:19 :
tja, ook anarchie eist zijn tol
Bwhaha
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:02
qghp
qghp is offline
Een aantal bezoekers probeerde daarop een van de agenten in het water voor de Melkweg te gooien.

haha hoe droog
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ga er gemakshalve vanuit dat er skins aanwezig waren?
Oud 11-09-2005, 11:19
MikeyMo
MikeyMo is offline
k was naar appelpop, maar zou eerst maybe hierook heen gaan.

Maar dat vaste publiek die vaak met Disturbance komen (ook paar van die psychobility gasten), liepen in de peppel vorige week ookal ontzettend te bitchen..toen was het nog wel grappig met brandende kranten naar binnen gooien, maar later werd t niet vet meer toen ze mensen gingen opwachten omdat ze te ruw in de pit deden. K kan me goed voorstellen dat ze er wel wat mee te maken hebben.

Maar boeie, vind het wel droog dat ze die cop in het water probeerde te duwen..
Oud 11-09-2005, 11:28
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 10-09-2005 @ 23:12 :
De politie treedt op met honden en knuppels.
Dat was vast het beste optreden van de avond!
Oud 11-09-2005, 11:36
qghp
qghp is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 11-09-2005 @ 12:28 :
Dat was vast het beste optreden van de avond!
scherp hoor
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 11:41
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
655321 schreef op 11-09-2005 @ 03:47 :

Altijd mooi dat je eerst de feiten weet voordat je dingen achterlijk gaat noemen
Wel weer eens een beetje kortzichtig tho..
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:35
655321
655321 is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-09-2005 @ 11:21 :
Toch niet Kate, hoop ik?
jawel
Oud 11-09-2005, 12:38
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
ik zat lekker op het leidscheplein, en ja hoor, die kutpunkers ook altijd

Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel erg veel van mee gekregen, maar er was iid wel veel politie.

maar goed, wat een harrie's
Oud 11-09-2005, 13:52
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
cut_off schreef op 11-09-2005 @ 04:50 :
wat geniaal!! .. nog slimmer is het misschien om niet wild te gaan plassen als je weet dat er veel agenten in de buurt zijn. maar ey, ik heb ook gym gedaan, ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo slim is.

verder lokt de politie niets uit; bij dit soort gelegenheden zijn gewoon agenten nodig. en als ze er dan toch zijn, dan weet je dat ze behalve dronken punx en skins uit elkaar houden ook boetes uit kunnen delen.
Oud 11-09-2005, 13:55
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-09-2005 @ 14:52 :
wat geniaal!! .. nog slimmer is het misschien om niet wild te gaan plassen als je weet dat er veel agenten in de buurt zijn. maar ey, ik heb ook gym gedaan, ik kan me voorstellen dat niet iedereen zo slim is.

verder lokt de politie niets uit; bij dit soort gelegenheden zijn gewoon agenten nodig. en als ze er dan toch zijn, dan weet je dat ze behalve dronken punx en skins uit elkaar houden ook boetes uit kunnen delen.

Beter worden er dixi's neergezet bij dit soort evenementen. De organisatie weet dat er buiten rond wordt gehangen en gedronken dus dit is niet zo moeilijk te bedenken.
Oud 11-09-2005, 13:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 14:55 :
Beter worden er dixi's neergezet bij dit soort evenementen. De organisatie weet dat er buiten rond wordt gehangen en gedronken dus dit is niet zo moeilijk te bedenken.
Waarom dan dixies buiten neerzetten? T is een stad, dr staan bijna nergens dixies buiten en overal tering veel mensen. T gedoe is in de melkweg en daar zijn toiletten zat lijkt mij zo.

Dat die kut punkers niet kunnen begrijpen dat je nou eenmaal niet zomaar overal je aardappels kan afgieten is hun probleem. Dat ze dan beboet worden is een goed iets. Dat ze dan juten gaan schoppen is slechts een uitdrukking van hun mentale onvermogen denkik...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:08
655321
655321 is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 14:59 :
Waarom dan dixies buiten neerzetten? T is een stad, dr staan bijna nergens dixies buiten en overal tering veel mensen. T gedoe is in de melkweg en daar zijn toiletten zat lijkt mij zo.
Wildplassen ín de melkweg. Opmerkelijk.
Oud 11-09-2005, 14:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

Dat die kut punkers niet kunnen begrijpen dat je nou eenmaal niet zomaar overal je aardappels kan afgieten is hun probleem. Dat ze dan beboet worden is een goed iets. Dat ze dan juten gaan schoppen is slechts een uitdrukking van hun mentale onvermogen denkik...
Als jij daar buiten staat te zuipen ga waarschijnlijk ook net zo makkelijk even een muurtje opzoeken lijkt me...
Of bedenk je dan ineens 'ohnee, ik ga binnen pissen want ik ben toch zeker geen domme punk'....
Oud 11-09-2005, 14:12
Roxy
Roxy is offline
nou ik zou toch even binnen gaan plassen, heb tenslotte alleen op grote festivals mn plastuiten bij en als meisjes die moeite kunnen nemen..
Oud 11-09-2005, 14:14
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
655321 schreef op 11-09-2005 @ 15:08 :
Wildplassen ín de melkweg. Opmerkelijk.
Wat lul je nou? Dat festival is IN de melkweg, en in de melkweg zijn toiletten zat, dat een stel debiele punkers het dan nodig vind om buiten te gaan pissen is hun probleem, en dat ze dan een boete krijgen vind ik zeer gerechtvaardigt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:17
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 15:10 :
Als jij daar buiten staat te zuipen ga waarschijnlijk ook net zo makkelijk even een muurtje opzoeken lijkt me...
Of bedenk je dan ineens 'ohnee, ik ga binnen pissen want ik ben toch zeker geen domme punk'....
Nouhja, buiten zuipen mag officieel niet eens, vind het dan ook niet de verantwoordelijk heid van de melkweg om buiten toiletten neer te zetten. Ze organiseren iets bij hun binnen en niet voor de deur lijkt mij zo.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:14 :
Wat lul je nou? Dat festival is IN de melkweg, en in de melkweg zijn toiletten zat, dat een stel debiele punkers het dan nodig vind om buiten te gaan pissen is hun probleem, en dat ze dan een boete krijgen vind ik zeer gerechtvaardigt.
Als het festival ín de melkweg zou zijn, dan moet de melkweg ook niet iedereen buiten laten staan zuipen.
Oud 11-09-2005, 14:22
little nemo
little nemo is offline
Citaat:

blablabla, boeiend of het wel of niet anders zou moeten in theorie. feit is gewoon dat het nauwelijks wat kost en dat het een hoop gedoe scheelt. dus dan kan je het net zo goed wel doen.
Oud 11-09-2005, 14:23
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 11-09-2005 @ 15:17 :
Als het festival ín de melkweg zou zijn, dan moet de melkweg ook niet iedereen buiten laten staan zuipen.
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid va de melkweg? Bier van binnen mee naart buiten nemen mag niet in de melkweg voor zover ik weet, dus t zal wel eigen mee gebrachte zut zijn, en daar kan je de melkweg gewoon niet aansprakelijk voor stellen lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:24
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
little nemo schreef op 11-09-2005 @ 15:22 :
blablabla, boeiend of het wel of niet anders zou moeten in theorie. feit is gewoon dat het nauwelijks wat kost en dat het een hoop gedoe scheelt. dus dan kan je het net zo goed wel doen.
Denk je uberhaupt dat de melkweg zomaar dixies op de weg mag zetten? Vraag het me af.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 14:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:23 :
Dat is toch niet de verantwoordelijkheid va de melkweg? Bier van binnen mee naart buiten nemen mag niet in de melkweg voor zover ik weet, dus t zal wel eigen mee gebrachte zut zijn, en daar kan je de melkweg gewoon niet aansprakelijk voor stellen lijkt mij.
... als dat zo makkelijk lag
Oud 11-09-2005, 14:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:23 :
Niet de verantwoordelijkheid van de Melkweg? Ik neem toch wel aan dat ze weten waar ze aan beginnen als ze zoiets organiseren. Dit soort dingen levert de Melkweg natuurlijk geen goede naam op.
Oud 11-09-2005, 14:25
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-09-2005 @ 15:24 :
Denk je uberhaupt dat de melkweg zomaar dixies op de weg mag zetten? Vraag het me af.
ik denk dat je daar met weinig problemen toestemming voor kan krijgen. maar goed, boeiend want er zullen voorlopig wel geen wasted festivals meer komen
Oud 11-09-2005, 14:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
En dan vliegen er uiteidenlijk dixies in het rond.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten