Oud 12-10-2005, 12:30
evanescence
evanescence is offline
Ik heb 8 november een bruiloft van de zus van mijn vriend!
Ik weet niet zo goed wat ik moet aantrekken...ik heb eigenlijk altijd spijkerbroek/zwartebroek met iets zwarts aan! ik voel me prettig in zwart (dat kleedt af) maargoed...ik wil dus iets feestelijks aantrekken....

dus mijn vraag...wat trek jij aan op een bruiloft?

mijn vraag hier omdat het om liefde gaat *zwijmel*
Oud 12-10-2005, 12:32
Verwijderd
Als je toch iets zwarts aan wil, een mooi zwart pak, en eventueel een gekleurd shirt eronder. Limegroen ofzo . En ja dat had ik een keer aan

Iets anders feestelijks zou een leuke rok kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:33
dragonstorm
dragonstorm is offline
geel.

Maar dat is dan ook mijn favoriete kleur
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:34
groovy
groovy is offline
Als je je lekker voelt in zwart, is het misschien leuk om wel een zwarte broek aan te doen, en daarop iets gekleurds, iets chiquers.

En als het toch om de liefde gaat....heb je niet iets waarvan je weet dat je vriend het erg leuk vindt, maar dat je niet vaak aan hebt ofzo? Of vindt hij bijvoorbeeld rokjes erg leuk? Dan kun je je een beetje daaraan aanpassen.

Sowieso is een rokje ook heel leuk, lenge tot op de knie, is al wat feestelijker en chiquer en als je vindt dat je bijvoorbeeld te dikke onderbenen of kuiten hebt, kun je een zwarte maillot aandoen en hoge laarsjes ofzo. Rokjes zie je nu echt overal, in alle kleuren en soorten, dus ga anders een hele middag rokjes passen

En dan kun je nog de hele winter het rokje dragen daarna

En anders een zwarte broek of een andere 'chiquere' broek (absoluut geen spijkerbroek!) met een licht truitje erop. Eigenlijk moet je iets lichts dragen op een bruiloft vind ik, maarja het is niet meer echt zomer en dan ziet wit ook zo raar uit haha.

Of een leuk rokje met een 'simpel' truitje, of een chique broek en een wat opvallender leuk truitje. Geen dikke wintertrui in ieder geval!!

Succes
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:36
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Surprise schreef op 12-10-2005 @ 13:32 :
Als je toch iets zwarts aan wil, een mooi zwart pak, en eventueel een gekleurd shirt eronder. Limegroen ofzo . En ja dat had ik een keer aan

Iets anders feestelijks zou een leuke rok kunnen zijn.
Ja misc wel leuk idee...mooie zwarte broek met een mooi getailleerd jasje en een leuk fel kleurtje eronder....
ik wil iig mooie laarzen kopen....

moet alleen op t geld letten want heb nie veel...
en omdat ik niet het standaard maatje heb kost bij mij veel dingen iets duurder
Oud 12-10-2005, 12:42
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
groovy schreef op 12-10-2005 @ 13:34 :
verhaal
Ik draag absoluut geen rokken....daar heb ik geen mooi lichaam voor....ik ben namelijk dik en ik vind het niet mooi om een rok aan te hebben...toevallig laatst voor de gein gepast in de winkel maar ik vond het verschrikkelijk...

ik moet dus een beetje rekening houden met mijn maat....daarin hebben ze meestal niet echt leuke kleren ofzo ik heb iig al wel een mooi ketting die ik eigenlijk persé aan wil....

de steentjes zijn lichtelijk paars

moet ik hierbij een ronde hals shirtje kopen of is dat mooier met een V hals, omdat de ketting ook een V is???

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:48
Nona
Nona is offline
Eigenlijk geen zwart op een bruiloft. Of gala-achtige jurken, dat soort dingen. Geloof ik.

Uhm, iets dat netjes is maar wel een beetje vlot; je wilt vast wel een beetje dansen ofzo op het feest. Een broek of knielange rok met een leuk shirtje en colbertje erop?
Oud 12-10-2005, 12:49
Verwijderd
Als je ketting per se om wilt, zou ik met die ketting om kleding gaan passen. Dan zie je vanzelf ook wel of een V-hals of een ronde hals mooier staat of dat het beide kan.

Trek aan waar je je prettig in voelt, maar probeer wel iets nets te kiezen. Bij een bruiloft in de herfst is dat wat makkelijker en passender dan bij een bruiloft in de zomer, vind ik. Ik zou het btw niet helemaal zwart doen, dat is wel een beetje somber, maar een nette zwarte broek met een leuke (lichte/gekleurde) blouse of shirtje en eventueel een jasje/colbertje ofzo kan best, lijkt me.

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 12:51.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:53
Verwijderd
Of je echt in het heel net moet of dat gewone kleding ook mag ligt btw aan wat het bruidspaar aan geeft...

Als ik naar een bruiloft ga trek ik over het algemeen ook gewoon normale, nette kleding aan. Dus bv. een zwarte broek en een nette blouse ofzo. Op mijn trouwdag (was wel midden in de zomer en het was enorm warm (zeg maar gewoon heet)) hadden de mensen die kwamen ook gewone kleding aan, iig geen gala-achtige jurken oid.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:58
evanescence
evanescence is offline
Het bruidspaar maakt het totaaaaaaal niet uit wat je aantrekt...ook al kom je in je nakie of in een vuilniszak...ze zijn al blij dat je er als persoon bent...
zelfde als met een verlanglijstje voor kado'tjes.....die hebben ze niet eens, omdat ze trouwen uit liefde en niet voor kado'tjes etc...

ze zijn heel erg makkelijk daarin...dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit wat ik aantrek..ik doe het mee voor mezelf dat ik het leuk vind om me op te doffen en het eigenlijk ook gewoon bij een bruiloft hoort en omdat ik ook wel een keertje extra mooi wil zijn voor mijn vriend
Oud 12-10-2005, 13:04
Verwijderd
Ik vind zwart anders wel een mooie feestkleur, eventueel in combinatie met andere kleuren.
Ik zou ws. voor een lange zwarte rok gaan met een mooi truitje, of een bruine/zwarte broek met een mooi truitje. Gewoon iets simpels en moois met een mooi truitje, dus
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:12
Gothic
Gothic is offline
dit is nou echt een typisch lifestyle topic
Oud 12-10-2005, 13:16
evanescence
evanescence is offline
ik vond dit eigenlijk ook wel mooi...net gevonden...maar misc met die ketting erop weer iets te?

Oud 12-10-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 12-10-2005 @ 14:16 :
ik vond dit eigenlijk ook wel mooi...net gevonden...maar misc met die ketting erop weer iets te?

[afbeelding]
Mja, daar past idd geen ketting bij.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
evanescence schreef op 12-10-2005 @ 14:16 :

[afbeelding]
Dan moet je alleen wat zoeken waar niet van die dingen bij je hals zit, dan kun je gewoon je ketting dragen. Waarom doe je niet iets donkerpaarsachtigs aan? Dat zie je nu veel en staat mooi bij je ketting ook.

Ik zou als ik jou was niet helemaal in het zwart gaan. Bijv. zwarte broek en leuk gekleurd truitje. Alleen zwart is zo begrafenis-achtig
Oud 12-10-2005, 17:35
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb de coolste bruiloft outfit geshopt

Zwart corset met zilveren opdruk (zag vandaag ook zoiets bij de Wonder Woman), een heel kort gehaakt vestje voor erover heen, zwarte lange rok (met kreukels), hoge laarzen, en nog een mooie ketting om het af te maken

Stond echt super
Oud 12-10-2005, 18:23
Louel
Louel is offline
Gaaf!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 19:20
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-10-2005 @ 18:35 :
Ik heb de coolste bruiloft outfit geshopt

Zwart corset met zilveren opdruk (zag vandaag ook zoiets bij de Wonder Woman), een heel kort gehaakt vestje voor erover heen, zwarte lange rok (met kreukels), hoge laarzen, en nog een mooie ketting om het af te maken

Stond echt super
Foto
Oud 12-10-2005, 19:30
esprit-chick
esprit-chick is offline
-jij houdt van zwart
-bij een bruiloft past wit
-zwart en wit zijn bijzonder mooi bij elknder

ok is wel genoeg me dunkt...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 23:08
Verwijderd
Bij de laatste bruiloft: een lichte spijkerbroek, zwart truitje met zwart kanten dingetje erboven en daarover een paars korset met zwart kant. Erg leuk....

Zolang je zwart combineert met andere kleuren (als in; zolang het er niet uitziet alsof je naar een begravenis gaat) kan dat volgens mij best hoor.

Verder is een belangijke regel: kleedt je zodanig dat je met je kleding de aandacht niet wegtrekt bij het bruidspaar, dan kan er niets fout gaan.
Ga gewoon lekker als jezelf joh. Ik begrijp dat het bruidspaar dat ook waardeert.

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 06:48
WolterB
WolterB is offline
De bruloften waar ik heen ben geweest ben ik in het (licht)bruin gegaan. Bijpassende broek, schonen, blouse en jasje.

Maar aangezien ik tussen mijn 15e en 18e nog gegroeid ben, was tijdens de laatste bruiloft dat jasje eigenlijk nét te klein. Zou nu in het zwart gaan met een blouse/overhemd die iets afsteekt bij een zwarte broek/jasje.
Oud 13-10-2005, 06:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 12-10-2005 @ 20:20 :
Foto
Nu je het zegt... ik moet de foto's van die bruiloft nog onder ogen krijgen Eens even naar vragen dit weekend

Ik vond het wel superstoer dat die hele outfit (dus: corset, gehaakt vestje, kettinkje, lange rok, zwart/zilveren riem, hoge laarzen) maar net boven de 100 euro uitkwam
Oud 13-10-2005, 09:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nooit helemaal in het zwart gaan. Of combineer dan zoals al eerder gezegd is een zwarte broek met een leuk gekleurd shirtje met daarover heen heel eventueel misschien nog iets van een colbertje of iets. Ik zou gaan voor een V-hals denk ik, om die ketting wat beter tot zijn recht te doen komen.

Wat ik zelf aan heb op een bruiloft? Ehm tot nu toe ben ik eigelijk altijd bruidsmeisje geweest, op twee keer na en dat is nog niet zolang geleden. Ik had toen een bruine rok aan met een bloemenprintje, een in kleur terugkomend shirtje en daarover heen een bruin colbertje met wat onopvallende kleine glitterdingetjes (zag het er wat feestelijker uit) En als ketting een vrij groffe waarin de kleuren weer een beetje terugkwamen. Ik kreeg er iig de complimenten over.
Oud 13-10-2005, 10:00
Verwijderd
Zwart 'hoort' inderdaad niet op een bruiloft... je kunt wel een donkere kleur aan doen, dat kleedt ook af donkerpaars, donkerblauw, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 10:17
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Pantalon, overhemdje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2005, 14:54
Skaven
Skaven is offline
pyama
Oud 13-10-2005, 15:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-10-2005 @ 11:00 :
Zwart 'hoort' inderdaad niet op een bruiloft... je kunt wel een donkere kleur aan doen, dat kleedt ook af donkerpaars, donkerblauw, zoiets.
Inderdaad.

Op de bruiloft van "m'n schoonmoeder" heb ik wel een zwarte nette broek aangedaan. Met iets blauws daarboven. Maar dat was vooral omdat ik wist dat ze niet in het wit zou gaan en zo. Ik had anders waarschijnlijk iets helemaal zonder zwart gedaan.
Oud 13-10-2005, 17:41
nietzijweer
nietzijweer is offline
heb je al aan leer gedacht?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
nietzijweer schreef op 13-10-2005 @ 18:41 :
heb je al aan leer gedacht?
Dit is echt een opmerking die alleen bij jou vandaan kan komen.,

Gewoon iets aantrekken wat lekker zit, ik zou niet direct zwart doen, omdat dat toch meer begrafenis is dan bruiloft zegmaar. Of maak een combi. Succes, laat nog even zien wat je aan hebt getrokken
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 18:52
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-10-2005 @ 19:19 :
Succes, laat nog even zien wat je aan hebt getrokken
Zal ik doen
Oud 13-10-2005, 19:09
nietzijweer
nietzijweer is offline
nee charlotte zonder grappen,
zwart vind ik wel altijd erg stijlvol staan en je kunt het combineren met elke gewenste kleur.
(donkerbruin en donkerblauw daargelaten)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 19:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zwarte broek met een wit blousje vind ik altijd erg netjes staan en ook wel geschikt voor naar een bruiloft, daar staat je ketting denk ik ook wel leuk bij maar ik heb bijvoorbeeld echt geen figuur voor blousjes dus dat moet je ook een beetje mee zitten. En verder denk ik dat je ketting erg leuk staat in een polo-halsje maar daar moet je wel van houden
Oud 13-10-2005, 19:46
nietzijweer
nietzijweer is offline
Of een shirt met een ronde lagere hals, staat het ook erg leuk bij.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 20:04
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Nu:

Zwarte Smoking, Haar mooi overeind, zwarte schoenen.

Wit overhemd eronder...

Lijkt me mooi zo toch....

Wens:

Wit armani pak
Oud 13-10-2005, 20:51
Verwijderd
Driedelig pak. Maar alleen als het echt moet, als ik het kan vermijden zonder vervelende gevolgen ga ik liever niet naar een bruiloft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 02:38
Verwijderd
Donker pak, licht overhemd, semi-lichte das.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 09:28
groovy
groovy is offline
Citaat:
evanescence schreef op 12-10-2005 @ 13:42 :
Ik draag absoluut geen rokken....daar heb ik geen mooi lichaam voor....ik ben namelijk dik en ik vind het niet mooi om een rok aan te hebben...toevallig laatst voor de gein gepast in de winkel maar ik vond het verschrikkelijk...

ik moet dus een beetje rekening houden met mijn maat....daarin hebben ze meestal niet echt leuke kleren ofzo ik heb iig al wel een mooi ketting die ik eigenlijk persé aan wil....

[afbeelding]

de steentjes zijn lichtelijk paars

moet ik hierbij een ronde hals shirtje kopen of is dat mooier met een V hals, omdat de ketting ook een V is???
Mooie ketting

Ik zou in ieder geval een truitje dragen dat iets dieper uitgesneden is, zodat de ketting beter tot zijn recht komt. Als je een truitje hebt dat iets hoger zit, dan zou ik voor de V-hals gaan. Maar als je sowieso nog 'een stukje huid' over hebt tussen je ketting en je truitje, dan maakt het niet zoveel uit of het een ronde hals of V-hals is

Jammer van het rokje! Toch denk ik dat een goed model rok ook bij jou heel mooi kan staan, maar het belangrijkste is dat je iets draagt op de bruiloft waarin je je lekker voelt, dus een pak lijkt me ook heel leuk voor jou, getailleerd. Vooral als je dan een jasje met een broek aandoet wat helemaal bij elkaar staat, ik denk dat dat ook mooi afkleedt

En ga winkelen met iemand waarvan je zeker dat dat diegene je niet met iets naar huis laat gaan waar je later misschien spijt van gaat krijgen. Iemand die eerlijk is! Bij mij werkt het namelijk het beste met mijn moeder erbij!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 15:05
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
groovy schreef op 14-10-2005 @ 10:28 :
Mooie ketting

En ga winkelen met iemand waarvan je zeker dat dat diegene je niet met iets naar huis laat gaan waar je later misschien spijt van gaat krijgen. Iemand die eerlijk is! Bij mij werkt het namelijk het beste met mijn moeder erbij!
tnx

ja ik ga met mijn moeder en oma van de week winkelen.... dus die zijn wel eerlijk, soms iets te eerlijk haha
Oud 14-10-2005, 16:40
groovy
groovy is offline
Citaat:
evanescence schreef op 14-10-2005 @ 16:05 :
tnx

ja ik ga met mijn moeder en oma van de week winkelen.... dus die zijn wel eerlijk, soms iets te eerlijk haha
haha, ik kan me er inderdaad al een voorstelling van maken!

Maarja, dan weet je wel zeker dat je er leuk uit gaat zien op de bruiloft van je 'schoon'zusje!

Als je nog tips nodig hebt..

Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:34
Vice
Vice is offline
Een zwart jurkje, zwarte dunne panty, zwarte pumps en een bijpassende ketting.
Oud 14-10-2005, 21:19
Lugosi
Lugosi is offline
Citaat:
Vice schreef op 14-10-2005 @ 21:34 :
Een zwart jurkje, zwarte dunne panty, zwarte pumps en een bijpassende ketting.
klinkt goed hee en die ketting vind ik zelf niet mooi, maar dat moet je zelf weten. hij lijkt me het mooiste met een ronde hals en een shirt in donkere kleuren.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten