Oud 13-10-2005, 17:52
FrantiC
FrantiC is offline
hoi allemaal
ik zit ergens mee betreffende mijn enkels die mij al sinds ik kan lopen kwellen...
toen ik jonger was ging ik dagelijk een keer of 5 door mijn enkels.
opzich niet heel erg, mn banden waren te lang dus ik had er maar een enkele keer (veel) pijn aan.
toen ik een jaar of 11 was heb ik mijn enkelbanden (linksbuiten) dusdanig ingescheurd dat ik pas na 6 weken krukken kon lopen, (dan hebben we het dus nog niet over rennen springen sporten etc.)

Nu ben ik inmiddels bijna 20, en ik heb sinds een lange periode (1 of twee jaar, k ben niet zo goed in schatten) iedere dag van mijn linker enkel. Ik kom hinkend uit bed omdat ik er gewoon niet goed op kan staan. traplopen gaat dan ook niet van harte. in de loop van de dag wordt het een stuk beter maar ik blijf het bij iedere stap voelen (middenvoor op mijn enkel).
sinds een paar maanden rijd ik auto, en ook hiervan kom ik hinkend terug, alleen dan is het mijn rechterenkel!

maw: ik wordt niet goed van mijn enkels!
herkend iemand mijn verhaal?
weet iemand wat ik er aan kan (laten) doen?

Ik kan natuuurlijk naar de huisarts gaan, maar daar ben ik niet zo heel lang geleden al twee keer geweest (welliswaar voor iets anders) dus hij ziet me al aan komen. bovendien het ik al de nodige onderzoeken gehad (Rontgen, MRI, echo, stressfoto's)

kan iemand me helpen??
Oud 14-10-2005, 11:23
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 14-10-2005 @ 01:52 :
hoi allemaal
ik zit ergens mee betreffende mijn enkels die mij al sinds ik kan lopen kwellen...
toen ik jonger was ging ik dagelijk een keer of 5 door mijn enkels.
opzich niet heel erg, mn banden waren te lang dus ik had er maar een enkele keer (veel) pijn aan.
toen ik een jaar of 11 was heb ik mijn enkelbanden (linksbuiten) dusdanig ingescheurd dat ik pas na 6 weken krukken kon lopen, (dan hebben we het dus nog niet over rennen springen sporten etc.)

Nu ben ik inmiddels bijna 20, en ik heb sinds een lange periode (1 of twee jaar, k ben niet zo goed in schatten) iedere dag van mijn linker enkel. Ik kom hinkend uit bed omdat ik er gewoon niet goed op kan staan. traplopen gaat dan ook niet van harte. in de loop van de dag wordt het een stuk beter maar ik blijf het bij iedere stap voelen (middenvoor op mijn enkel).
sinds een paar maanden rijd ik auto, en ook hiervan kom ik hinkend terug, alleen dan is het mijn rechterenkel!

maw: ik wordt niet goed van mijn enkels!
herkend iemand mijn verhaal?
weet iemand wat ik er aan kan (laten) doen?

Ik kan natuuurlijk naar de huisarts gaan, maar daar ben ik niet zo heel lang geleden al twee keer geweest (welliswaar voor iets anders) dus hij ziet me al aan komen. bovendien het ik al de nodige onderzoeken gehad (Rontgen, MRI, echo, stressfoto's)

kan iemand me helpen??
anyone?

ik heb dit hele verhaal toch niet voor niets zitten typen he?
Oud 14-10-2005, 12:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Geduld is een schone zaak

Wat zou je anders kunnen doen dan toch maar weer eens naar de huisarts te gaan? Lijkt me wel verstandig.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 12:42
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 14-10-2005 @ 20:21 :
Geduld is een schone zaak
en niet mijn beste eigenschap

mjaah ik weet het niet.. mss zijn er wel huismiddeltjes of ervaringsdeskundigen die me kunnen helpen?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten