Oud 14-10-2005, 11:30
Verwijderd
Hallo,

Zondag ik op vakantie en nu wil ik wel wat te lezen hebben op vakantie. Nu ging ik vandaag naar de winkel maar qua leuke hardware bladen kwam ik niet verder dan Hardware.info ( goeie! ) en hardware totaal.

Weten jullie nog een leuk blad met de nieuwste hardware en overclocken. Ben niet echt geinteresseerd in software.

Syphon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 12:26
Verwijderd
PCM is beetje in beide..

ComputerTotaal is wel aardig, mar behoorlijk matig.
ComputerIdee in ieder geval NIET nemen..

En als je echt je kijk wilt verbreden kun je een Apple blad nemen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 12:35
M@rco
M@rco is offline
Als je een goed blad zoekt dan moet je de c't nemen, maar dat is wel erg technisch en - vind ik - soms nogal saai
Oud 14-10-2005, 13:21
]{ing
]{ing is offline
PCM en Computer totaal zijn ook maar amateur bladen, ik krijg ze wel iedere maand maar lees het niet allemaal. C't (met name ook de Duitse versie ervan) is en blijft het beste Nederlandstalige computermag
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:22
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-10-2005 @ 13:35 :
Als je een goed blad zoekt dan moet je de c't nemen, maar dat is wel erg technisch en - vind ik - soms nogal saai
Saai maar wel bruikbaar en duidelijk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 14-10-2005 @ 14:21 :
PCM en Computer totaal zijn ook maar amateur bladen, ik krijg ze wel iedere maand maar lees het niet allemaal. C't (met name ook de Duitse versie ervan) is en blijft het beste Nederlandstalige computermag
Ik dacht dat CT alleen duits wat, wat ishet precies dan? Heet het ook echt CT?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 14:46
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Syphon schreef op 14-10-2005 @ 15:23 :
Ik dacht dat CT alleen duits wat, wat ishet precies dan? Heet het ook echt CT?
yup, is ook in t neerlans en heet dat ook Computer Totaal. (C'T). kan saai zijn inderdaad, maar vaak bruikbare info en zo, en de artikelen (die wel vaak erg technisch zijn) kloppen tenminste.

PC-active vond ik altijd wel aardig, maar meer om wat te lezen te hebben dan omdat het zo'n goed blad is - dat is het niet - maar het is makkelijker te lezen dan de CT.
Oud 14-10-2005, 15:02
Verwijderd
Ik vond PCM vroeger (< 2000) wel goed, ook regelmatig wat meer filosofisch getinte artikelen (zoals destijds over artficiële intelligentie, over spraakherkenning en dergelijke). Maar geen idee of 't tegenwoordig nog iets is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 15:56
Verwijderd
Daar heb ik er nu al 4 van gekocht maar Hardware.info is naar mijn mening duidelijk de betere. Daar worden de betere producten getest, echt leuk blad
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:32
J-roenn
J-roenn is offline
ik vind chip ook wel rlx.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:44
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 14-10-2005 @ 15:46 :
yup, is ook in t neerlans en heet dat ook Computer Totaal. (C'T). kan saai zijn inderdaad, maar vaak bruikbare info en zo, en de artikelen (die wel vaak erg technisch zijn) kloppen tenminste.

PC-active vond ik altijd wel aardig, maar meer om wat te lezen te hebben dan omdat het zo'n goed blad is - dat is het niet - maar het is makkelijker te lezen dan de CT.
Computer Totaal! en C'T zijn 2 hele verschillende, Computer Totaal is meer voor de huis tuin en keuken nerd, en C'T gaat echt op alles in, welke achictectuur, etc, ik vind de C'T het beste. En het leukste lekker veel info , wel duur.

Maja ik zelf koop af en toe C'T, Computer Totaal of een magazine waar iets instaat wat ik intressant vind, bijvoorbeeld een of andere maffe videokaart als de Fire XL of een andere leuk onderwerp.

C'T is wel duur, 6,30 geloof ik, voor de duitse betaal je 3,20 en is 3x zo dik.
Oud 21-10-2005, 23:45
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik zou bright kopen <3 oh en PCM
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 01:38
Nocturnal
Nocturnal is offline
PCM

en de Aardschok en de Bigtwin...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic