Dag DoPpers, nu ik eindelijk vakantie heb en daarmee ook weer tijd heb verkregen, ben ik niet alleen van plan om weer is serieus te gaan dichten, maar ook is om wat te gaan bezoeken.
Daarmee denk ik aan, zoals te titel al zegt, (voor)lezingen, workshops, presentaties en wat je allemaal wel niet heb; over dichten, poezie en dichters.
Ik heb wat rond lopen kijken op internet, maar niet echt iets interesant kunnen vinden (al heb ik niet bijster lang gezocht), nu vroeg ik me af of jullie misschien locaties, datums, namen of iets anders hierover weten?
Het hoeft zeker niet alleen iets voor in de komende week te zijn, over het hele jaar is prima, dan plan ik het alvast in.
Als er meer interesse is, zou ik het wel erg gaaf vinden als er meer mee zouden gaan. Niet dat het een grote bla bla met een hoop foto's enzo hoeft te worden, maar gewoon wat erover kletsen en dergelijke.
Oh, en dit topic kunnen we denk ik gewoon altijd gebruiken als iemand iets leuks heeft gevonden, mee gemaakt of een vraag heeft.