Oud 15-06-2002, 19:08
lovesista18
lovesista18 is offline
hallo allemaal kan 1 van jullie ffies op een goede begrijpbare manier uitleggen wat uitstraling is????? dank jullie wel allemaal!!
Oud 15-06-2002, 19:23
Roxy
Roxy is offline
een goede begrijpbare manier... die bestaat denk ik niet... but i´ll try to..
uitstraling is hoe iemand voor jou overkomt dat kan van alles zijn, lief, kjoet, gemeen, stom weet ik veel... gelukkig komt het nie altijd hetzelfde over, iemand die ik een onnozele uitstraling vind hebben kan voor jou juist mega aantrekkelijk zijn...
Oud 15-06-2002, 19:24
Roxy
Roxy is offline
het is trouwens niet iets wat je doet ofzow, je kunt je eigen uitstraling nie veranderen, je kunt je nog zo happy en vrolijke blije kleurtjes kleden als je niet happy en vrolijk bent dan is dat toch wel aan je te zien... je bent gewoon zo....
Oud 15-06-2002, 19:36
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef:
je kunt je eigen uitstraling nie veranderen
uhmm sorry?
je kan je eigen uitstraling juist prima veranderen
Oud 15-06-2002, 19:39
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McMotion schreef:

uhmm sorry?
je kan je eigen uitstraling juist prima veranderen
neej joh...
je kunt je uiterlijk wel veranderen maar daarmee verander je je uitstraling niet, dat is gewoon zoals je bent... dat is meer iets eigens... als jij je in 3delig kostuum kleed met nette haartjes en alles netjes dan heb je toch nog steeds dezelfde uitstraling hoor!
Oud 15-06-2002, 19:50
Boogie
Boogie is offline
hoe je op andere mensen overkomt
Oud 15-06-2002, 19:54
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Uitstraling zijn je gevoelens wat je naar buiten uistraalt,hoe iemand zich voelt is meestal van zijn/haar gezicht af te lezen..
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 20:00
punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Roxy schreef:

neej joh...
je kunt je uiterlijk wel veranderen maar daarmee verander je je uitstraling niet, dat is gewoon zoals je bent... dat is meer iets eigens... als jij je in 3delig kostuum kleed met nette haartjes en alles netjes dan heb je toch nog steeds dezelfde uitstraling hoor!
echt niet, Ik geloof dat je echt wel je uitstraling kan veranderen
en je uitstraling is volgensmij ook niet elke dag hetzelfde ofzo
Oud 15-06-2002, 20:08
utopian me
utopian me is offline
uitstraling zie ik als iets zoals je op het eerste gezicht overkomt, en dan niet echt kwa uiterlijk maar hoe mensen zullen denken dat je bent, de blik in je ogen, manier van lopen of je houding...
Oud 15-06-2002, 23:06
konflict
konflict is offline
Ik geloof niet dat uitstraling in woorden uit is te drukken. Toch zul je zelf ook wel weten dat je bij iemand kunt 'aanvoelen' hoe hij of zij zich voelt, bijvoorbeeld moe, vrolijk of chagerijnig. Daarom denk ik ook dat je je uitstraling wel kunt veranderen. Als je goed in je vel zit heb je een positieve uitstraling, als je je kut voelt straal je dat ook uit naar anderen...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 23:29
mylene
mylene is offline
Citaat:
Roxy schreef:

neej joh...
als je je uiterlijk verandert, voel je je beter of slechter en dat is dan aan je uitstraling te zien...toch???
dus kun je wel je uitstraling veranderen/beinvloeden
kussie
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 08:41
shanli
shanli is offline
Citaat:
Roxy schreef:
een goede begrijpbare manier... die bestaat denk ik niet... but i´ll try to..
uitstraling is hoe iemand voor jou overkomt dat kan van alles zijn, lief, kjoet, gemeen, stom weet ik veel... gelukkig komt het nie altijd hetzelfde over, iemand die ik een onnozele uitstraling vind hebben kan voor jou juist mega aantrekkelijk zijn...
Oud 16-06-2002, 13:41
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
mylene schreef:

als je je uiterlijk verandert, voel je je beter of slechter en dat is dan aan je uitstraling te zien...toch???
dus kun je wel je uitstraling veranderen/beinvloeden
kussie
ik zeg niet dat het altijd hetzelfde is... neej natuurlijk niet... ik zei dat je het nie bewust kunt doen, dus als je verdrietig bent dan kan je je nog zo vrolijk en kleurig kleden dan zul je nog een triestige uitstraling hebben... je kunt voor jezelf dus niet een leukere uitstraling maken ofzow...
Oud 16-06-2002, 13:58
Verwijderd
zoals je denkt dat iemands karakter is na het aflezen van zijn houding/uiterlijke verschijning
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten