Een copyright van een Medicopter RPG bestaat niet. Tenzij je zijn code gebruikt, kan hij je gewoon niks maken. Je kunt geen copyright op iets algemeens zoals een Medicopter RPG krijgen, gewoon omdat dat te algemeen is.
Kan ik ook wel een copyright op een website nemen, kan ik gelijk het hele internet platleggen.
Ik zou zeggen, vraag hem of je de code van zijn RPG kunt inkijken, en of hij kan bewijzen dat hij de originele maker daarvan is. Want als je de originele maker van zoiets als dat niet bent, of je hebt het copyright van de maker niet ontvangen, heb je simpelweg geen recht op copyright.
Was wel lachen, ik heb een Final Fantasy fansite. Op een dag kwam er een gast die vroeg of ik de naam even kon veranderen, omdat hun een net iets andere volgorde van onze naam hadden.
Goed ge0wnt die gast, onder andere omdat de naam niet precies hetzelfde was, zijn site gewoon niks waard was, en Final Fantasy een geregistreerd handelsmerk van Square was, dus konden hun er geen copyright ofzo op nemen.
Ik zou zeggen, maak je niet druk. Hun hebben voor zover ik weet geen rechtsgeldig copyright op die RPG, tenzij hun de originele makers zijn van hetzelfde systeem wat jij gemaakt hebt.