Oud 02-11-2005, 22:26
aap777
aap777 is offline
Ik heb mijn opleiding ICT-Beheerder afgerond en ontvang binnenkort het diploma. Maar nu wil ik graag doorleren. Ik wil echter geen HBO Informatica gaan doen. Daarbij krijg ik voornamelijk wiskunde en programmeren. Dat zie ik niet zitten.
Wat zijn er verder nog voor mogelijkheden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2005, 22:51
Keith
Keith is offline
Is wat je nu hebt afgerond MBO dan? Als je niet va nwiskunde en programmeren houdt, waarom doe je dan ICT? Misschien kan je kijken naar HBO studies die wat te maken hebben met ICT en dan vooral het deel dat jou aanspreekt. Misschien elektrotechniek of jusit iets dat minder technisch is.
Oud 21-11-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Keith schreef op 02-11-2005 @ 23:51 :
Is wat je nu hebt afgerond MBO dan? Als je niet va nwiskunde en programmeren houdt, waarom doe je dan ICT?
Je kunt zoveel dingen binnen ICT doen dat je echt helemaal niks met programmeren of wiskunde te maken hoeft te hebben...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:49
Codaz
Codaz is offline
Zoals ? Ik doe het nu zelf namelijk ?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2005, 10:02
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
wil je wel in dezelfde sector blijven..? is niet echt duidelijk.

een jongen bij mij in de klas heeft ook ict beheerder gedaan (mbo) en doet nu communicatie & multimedia design (hbo). enige technische is tot nu toe html en php, verder veel vormgeving en marketing.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten