Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Plaatje: ![]() Met gratis tripod om het op te zetten, tasje, kabels, software en 6 ontwikkel-foto's. ![]() |
![]() |
|
eej masj!
ik heb dus zoals je weet ook een wepkem die je ook los kan koppelen van de computer en dan foto's mee kan maken. Hij werkt dan op 4 kleine penlights. Aan de computer vast heb je die batterijen niet nodig want dan krijgt ie voeding vanuit de USB. Tis volgens mij ongeveer wat je zoekt: ![]() Logitech Clicksmart 310 je kan er (los van de comp dus) 40 'grote' (de helft van een normale foto volgens mij) en 160 kleine foto's (een kwart van een normale foto) in opslaan en de kwaliteit is echt niet zo heel slecht. Je krijgt er hele goeie software bij. Ik heb hem gekocht voor 200 gulden maar ik zie hem nou in de winkel liggen voor 75 euro. En 't is Logitech he, altijd een goed en betrouwbaar merk geweest! Die cam waar S het over heeft is ook zekers niet slecht. Maar ja, magazijnuitverkoop.. dan zijn die dingen goedkoop ja.. Kijk voor de goeiekoopste cam ff op http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp bij 'digitale camera's' succes ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2002 om 10:31. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |