Oud 22-11-2005, 10:53
Verwijderd
Hey,

Ik zoek een kamer in Amsterdam of in Utrecht. Dit omdat ik echt gek word van het om 6 uur uit me bed gaan om optijd op school te kunnen zijn.

Mijn max uitgave is ongeveer 220 Inc.

Ik zal me eerst even voorstellen:
Patrick 20 jaar.
woon in Grootebroek en doe de opleiding
Interactieve media aan de HvA te Amsterdam.
Voordeel is dat ik bijna 2.30 uur per dag minder hoef te reizen als ik op kamers zit.
Mijn verdere bezigheden zijn bassen, inlineskaten en ik werk in
het weekend in een supermarkt.

Via kamernet reageerd niemand terug dus vind die site echt niet werken en ga daarom me kans hier eens proberen

Hoop wat te horen
Advertentie
Oud 22-11-2005, 14:34
Ramble On
Ramble On is offline
220 Amsterdam, haha
Oud 22-11-2005, 19:28
Verwijderd
dus.... ik weet dat ze er zijn hoor maarja
Oud 24-11-2005, 11:05
Verwijderd
Ik zou de spelfouten uit je advertentie halen, en als je zo ook op andere advertenties reageert, dan snap ik dat ze niet terugmailen. Probeer eens een wat beter lopend verhaaltje te typen, zonder spel- en stijlfouten. Dan kom je al een heel eind denk ik.
Oud 28-11-2005, 08:10
snoopy
snoopy is offline
De kamers van 220 inclusief kun je eigenlijk niet vinden op een site als kamernet of hier. Dan moet je namelijk superveel geluk hebben, want je krijgt dat soort kamers alleen via-via. En dan nog: 220 inclusief... k denk dat dat niet gaat lukken. Kijk anders eens in Amstelveen of iets dergelijks.
Oud 29-11-2005, 15:34
Verwijderd
Dank je voor je bericht het is ook wel moeilijk jah maarja kan het proberen =]

nogmaals bedankt
Oud 30-11-2005, 14:06
Aristidis
Aristidis is offline
ik denk dat je ipv utrecht haarlem/amstelveen/zaandam oid beter kan proberen. Tis evenver, maar een stuk makkelijker in die plaatsen een kamer te vinden.
Oud 02-12-2005, 19:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Aristidis schreef op 30-11-2005 @ 15:06 :
ik denk dat je ipv utrecht haarlem/amstelveen/zaandam oid beter kan proberen. Tis evenver, maar een stuk makkelijker in die plaatsen een kamer te vinden.
Haarlem is ook duur en vrij onmogelijk. Amstelveen (Uilenstede) moet misschien wel lukken.
Oud 02-12-2005, 20:36
Winner
Winner is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-11-2005 @ 09:10 :
De kamers van 220 inclusief kun je eigenlijk niet vinden op een site als kamernet of hier. Dan moet je namelijk superveel geluk hebben, want je krijgt dat soort kamers alleen via-via. En dan nog: 220 inclusief... k denk dat dat niet gaat lukken. Kijk anders eens in Amstelveen of iets dergelijks.
Laat je niet van de wijs brengen door types als mevrouw hierboven. Er zijn gewoon kamers in Amsterdam voor 220 euro of minder. Bijvoorbeeld bij een hospita. Zie kamerbureau SRVU (ook voor niet VU-studenten) www.srvu.org. Als je niet Franse poedel gaat lopen uithangen van ik wil dit, ik wil dat is er best iets te vinden voor minder dan 220 euro.
Oud 03-12-2005, 15:27
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
je zou ook eens anti-kraak kunnen kijken.. ik zit nu ook voor 100 euro in de maand (excl.) in een erg mooi pand. ik zit via interveste.nl, maar er zijn vast wat verenigingen in amsterdam hiervoor.
Oud 04-12-2005, 14:01
Verwijderd
thx =]
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten