Oud 25-11-2005, 11:24
Verwijderd
Hoi iedereen,

Ik heb mijn oude vertrouwde Ipod mini te koop omdat ik nu mijn telefoon als mp3 speler gebruik en dat ding al een tijd ongebruikt op mijn bureau ligt.

Het is er eentje van de eerste generatie (4 gig). En er zit geen garantie meer op, heb hem toen die net uit was gekocht op een amerikaanse website. (in de zomer ergens)

Ik ben er altijd redelijk zuinig op geweest maar er zitten 2 beschadingen op (zie foto voor de beschadiging bovenop) en achterop zit een oppervlakkige kras (niet te fotograferen), die is niet altijd te zien.

Omdat het een Amerikaanse versie is zat er ook nog een netstroomadapter bij (tegenwoordig niet meer) maar er zat een amerikaanse stekker op dus het laatste deel is een 'gewoon' snoer.

Verdere accesoires zijn:
-iTrip fm zender (om het bijvoorbeeld aan te sluiten op een autoradio
-Dock, hierin kan je hem icm met de netstroomadapter makkelijk opladen en aansluiten op je stereo
-Ipod sock, blauw
-De koptelefoon (2x gebruikt, dus ik weet niet of je het wil hebben... ik zou een betere koptelefoon erbij kopen)

Wat ik er ook bij doet maar wat volgens mij stoort:
-Ipod remote, hiermee kan je ipod besturen en hem in je zak laten zitten

Verder zitten alle dozen en kabels er nog gewoon bij. Het enige wat ik volgens mij niet meer heb is de riemclip.

Foto's:

De prijs is 125 euro, wat redelijk is als ik op marktplaats kijk naar vergelijkbare aanbiedingen

Laatst gewijzigd op 25-11-2005 om 15:03.
Advertentie
Oud 25-11-2005, 14:07
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Ik heb eigenlijk alleen interesse in de accesoires, ik heb namelijk een Mini.
Als je niet uitkomt met de hele set, zou ik dan de losse dingen kunnen overkopen?

betw, waarom vind je de remote control lastig?
Oud 25-11-2005, 14:11
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Offtopic: je topic-titel hoort met [TK] te beginnen
Oud 25-11-2005, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Pyromaniac schreef op 25-11-2005 @ 15:07 :
Ik heb eigenlijk alleen interesse in de accesoires, ik heb namelijk een Mini.
Als je niet uitkomt met de hele set, zou ik dan de losse dingen kunnen overkopen?

betw, waarom vind je de remote control lastig?
Ehm ik bedoelde stoort dat hij niet helemaal goed meer klinkt volgens mij. Ik kan me iets herinneren dat als je aan de kabel komt je dat hoort.

Verder stoort het me omdat ik de draden van de koptelefoon meestal onder mijn kleding stop (verberg) waardoor die afstandbediening geen nut heeft.

Als niemand die set wil hebben dan verkoop ik het wel los
Oud 25-11-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 25-11-2005 @ 15:11 :
Offtopic: je topic-titel hoort met [TK] te beginnen
aha, niet aan gedacht en de wijziging pakt ie' niet..
Oud 25-11-2005, 15:14
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 16:02 :

Als niemand die set wil hebben dan verkoop ik het wel los
heb je daar een foto van?
Want hoe werkt dat eigenlijk?
Anders heb ik wel interesse
Oud 25-11-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 25-11-2005 @ 16:14 :
heb je daar een foto van?
Want hoe werkt dat eigenlijk?
Anders heb ik wel interesse
Hoe bedoel je? Ik verkoop dit allemaal bij elkaar voor 125 euro. Heeft niemand dat er voor over, dan verkoop ik de iPod mini los, en de accesoires ook (liefst in een keer)
Oud 25-11-2005, 16:49
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 16:04 :
aha, niet aan gedacht en de wijziging pakt ie' niet..
geeft niet, maar dan weet je t voor de volgende keer 't houdt t forum lekker overzichtelijk namelijk.
Oud 25-11-2005, 16:57
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 17:43 :
Hoe bedoel je? Ik verkoop dit allemaal bij elkaar voor 125 euro. Heeft niemand dat er voor over, dan verkoop ik de iPod mini los, en de accesoires ook (liefst in een keer)
Ik denk dat ze meer op de accesoires doelt, hoe die werken.
Oud 25-11-2005, 17:10
Verwijderd
Citaat:
reine claude schreef op 25-11-2005 @ 17:57 :
Ik denk dat ze meer op de accesoires doelt, hoe die werken.
Oke

Dock:
Een handige oplossing om de iPod mini snel te kunnen aansluiten als er geen gemakkelijk toegankelijke USB 2.0-poort beschikbaar is. U hoeft niet meer achter de computer te kruipen om de iPod mini aan te sluiten: u zet de iPod mini in het Dock en u kunt hem synchroniseren met iTunes en de batterij opladen. Bovendien kunt u een kabel met mini-stereostekker gebruiken om de lijnuitgang aan te sluiten op uw stereo-installatie of op luidsprekers met eigen voeding.

Netstroomadapter:
Hiermee kan je de iPod mini opladen zonder computer, je kan dit aansluiten op de Ipod mini direct of op het dock. Zo hoef je niet helemaal je computer aan te zetten als je alleen je iPod mini wil opladen. Deze heb ik met amerikaanse stekker maar je er zo een brilsnoer in doen (zit erbij voor je, wel een zwarte en het ziet er dus niet zo mooi uit, maar werkt prima)

iTrip:
Je klikt hem bovenop je iPod mini en je hebt een kleine radiozender (bereik max 10 meter). Dit zorgt ervoor dat je in de auto alleen de radio hoeft aan te zetten op de frequentie waarop je aan het uitzenden bent.
Oud 25-11-2005, 18:56
Verwijderd
ipod mini zonder accesoires hoeveel ?
Oud 25-11-2005, 19:06
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 18:10 :
Oke

iTrip:
Je klikt hem bovenop je iPod mini en je hebt een kleine radiozender (bereik max 10 meter). Dit zorgt ervoor dat je in de auto alleen de radio hoeft aan te zetten op de frequentie waarop je aan het uitzenden bent.
Dus...
Je gebruikt de boxen van de auto en de muziek van je iPod?
Oud 25-11-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Pyromaniac schreef op 25-11-2005 @ 20:06 :
Dus...
Je gebruikt de boxen van de auto en de muziek van je iPod?
Klopt
Oud 25-11-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
henri de penri schreef op 25-11-2005 @ 19:56 :
ipod mini zonder accesoires hoeveel ?
Nog niet over nagedacht, ik denk iets van 75 euro.
Oud 25-11-2005, 19:24
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 20:08 :
Klopt
ow die wil ik wel hebben ^^, en ik heb ook wel interesse in het dock. En die sock is ook mooi, hoeveel vraag je voor ze alle 3?
En alleen voor sock en FM?
Oud 25-11-2005, 19:54
Tiño
Tiño is offline
Hoi, ik kom je topic niet vervuilen, misschien kan ik je helpen.

mijn ipod mini was gestolen een tijdje terug,ik heb hier dat witte riemclip ding liggen, zo goed als nieuw.en nog een paar nieuwe originele ipod oordopjes, 0x gebruikt.misschien eventueel wel handig voor de verkoper of eventuele koper.

Verder vind ik de prijs van de ipod mini erg netjes
Oud 25-11-2005, 19:57
Verwijderd
125 euro voor alles. Inclusief verzendkosten

75 euro voor iPod+usb kabel+koptelefoon (gebruikt, dus ik denk dat je liever die nieuwe van Tiño hebt?)

50 euro voor de rest: Itrip, Dock, Netstroomadapter, Sok
Oud 25-11-2005, 20:04
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 20:57 :
125 euro voor alles. Inclusief verzendkosten

75 euro voor iPod+usb kabel+koptelefoon (gebruikt, dus ik denk dat je liever die nieuwe van Tiño hebt?)

50 euro voor de rest: Itrip, Dock, Netstroomadapter, Sok
oh, wel ene wat slechtere verhouding, je betaalt ook gewoon 70 euro voor de accesoires nieuw, terwijl de mini zelf wel weer goedkoop is.
Ik heb eigelijk alleen maar interesse in de iTrip en dan die Sok, Netstroom adapter heb ik al en die Dock is wel handig, maar nou niet echt noodzakelijk
Oud 25-11-2005, 20:13
Verwijderd
Lichtnetadapter Eur 29,00
Dock Eur 29,00
iTrip Eur 30 (niet in nederland te koop)
Sok Eur 5

Is nieuw 93 euro. En natuurlijk is iets los kopen duurder.. helaas. Ik bedoel, ik zet hier echt al een goede prijs neer (zeker voor het totaal pakket)

En de accesoires verkoop ik of allemaal tegelijk maar niet los. Ik heb geen zin om voor ieder klein dingentje dingen te regelen enzo
Oud 25-11-2005, 20:14
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 21:13 :
Lichtnetadapter Eur 29,00
Dock Eur 29,00
iTrip Eur 30 (niet in nederland te koop)
Sok Eur 5

Is nieuw 93 euro. En natuurlijk is iets los kopen duurder.. helaas. Ik bedoel, ik zet hier echt al een goede prijs neer (zeker voor het totaal pakket)
jah ok...
Ik bied 20 voor de sok en de trip, exclusief verzendkosten
Oud 25-11-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Pyromaniac schreef op 25-11-2005 @ 21:14 :
jah ok...
Ik bied 20 voor de sok en de trip, exclusief verzendkosten
sorry, heb net mijn post aangepast... hoop dat het zo duidelijker is.
Oud 25-11-2005, 20:19
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 21:16 :
sorry, heb net mijn post aangepast... hoop dat het zo duidelijker is.
oh, dan zit ik met een probleem :/
iTrip lijkt me wel wat, maar die lichtnetadapter is echt dubbel en die dock is eigelijk alleen voor de sier :/
Wat zijn eigelijk de uitgangen van de dock naar Stereo? Rood - Wit/Zwart Stereo of wat?
Oh en als ik dan wel de dock koop en dat je adapter bij de mini zelf doet? Die is namelijk wel erg handig bij je iPod heb ik gemerkt

heb je eigelijk msn, gaat ook wat sneller ^^?
pm me maar ofzo met het e-mail adres als je daar behoefte aan hebt, thx
Oud 25-11-2005, 21:17
Tiño
Tiño is offline
Dat dock heeft aan de achterkant gewoon een ingang voor de standaard ipod-lader/usb kabel.

als je die itrip erop klikt moet je de radio op fm 87,90 zetten en heb je daarop je ipod geluid.
Oud 25-11-2005, 21:19
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Tiño schreef op 25-11-2005 @ 22:17 :
Dat dock heeft aan de achterkant gewoon een ingang voor de standaard ipod-lader/usb kabel.

als je die itrip erop klikt moet je de radio op fm 87,90 zetten en heb je daarop je ipod geluid.
ik bedoel connectie van kabel naar stereo ^^?
Dus je hebt er eigelijk geen ruk aan behalve dat hij dan rechtop staat...
Oud 25-11-2005, 22:08
Verwijderd
Op het dock zit ook gewoon een uitgang voor audio, het is gewoon zo'n mini stereo uitgang van 3,5 mm volgens mij.
Advertentie
Oud 25-11-2005, 22:45
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 23:08 :
Op het dock zit ook gewoon een uitgang voor audio, het is gewoon zo'n mini stereo uitgang van 3,5 mm volgens mij.
waar prik je die dan in?
Ik snap er helemaal niks meer van.
Die itrip is voor je radio en die dock is om op te laden maar kan je die dus ook op de stereo aansluiten?
Oud 25-11-2005, 23:33
Tiño
Tiño is offline
in die dock kan je je oordopjes doen,of iets met zon zelfde uitgang, is een kabeltje van 2,50euro die je achterin je stereo propt en vervolgens kun je ipod luisteren over de speakers van je stereo.

Die itrip (laats keer dat ik het uitleg) is gewoon een dingetje ter grootte van een penlite batterij, dat je bovenop je ipod klikt, vervolgens doe je je radio aan(thuis,auto boot,waardanook) en op frequentie 87,90fm kun je naar het geluid van je ipod luisteren.

Dit komt uit het buitenland,want hier zijn ze illegaal omdat de radiofrquenties hier niet vrij te gebruiken zijn,deze zijn voor miljarden geveild een aantal jaar terug.maar import uit de VS kan soms heel handig zijn.
Oud 26-11-2005, 00:41
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Alex schreef op 25-11-2005 @ 12:24 :

Wat ik er ook bij doet maar wat volgens mij stoort:
-Ipod remote, hiermee kan je ipod besturen en hem in je zak laten zitten

ey die wil ik voor 10 euro, maar weet je zeker dat hij stoort?
Oud 26-11-2005, 10:32
pillbox tales
pillbox tales is offline
Waarom nou weer een blauwe ?
Oud 26-11-2005, 10:43
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Tiño schreef op 26-11-2005 @ 00:33 :
in die dock kan je je oordopjes doen,of iets met zon zelfde uitgang, is een kabeltje van 2,50euro die je achterin je stereo propt en vervolgens kun je ipod luisteren over de speakers van je stereo.
Dus je hebt er niks aan
Je kan ook gewoon die stereo uitgang gelijk in de iPod stoppen...
Oud 26-11-2005, 13:30
Tiño
Tiño is offline
ja,kan.maar dan ligt je ipod er zo dood bij, ik vind het er beter uitzien als ie rechtopstaat in zn dock
Oud 26-11-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 26-11-2005 @ 14:30 :
ja,kan.maar dan ligt je ipod er zo dood bij, ik vind het er beter uitzien als ie rechtopstaat in zn dock
+ je kan de titel lezen.

Ik verkoop niks los, en hij stoort soms volgens mij (heel raar, net een soort van draadbreuk waardoor hij soms slecht contact maakt ofzo) Zal het eens testen.
Oud 26-11-2005, 21:30
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Alex schreef op 26-11-2005 @ 17:35 :
+ je kan de titel lezen.

Ik verkoop niks los, en hij stoort soms volgens mij (heel raar, net een soort van draadbreuk waardoor hij soms slecht contact maakt ofzo) Zal het eens testen.
als je em neit los verkoopt hoef je em niet te testen
Oud 27-11-2005, 11:13
Verwijderd
ik wil je set van ipod + usb kabel wel kopen, maar weet je of je in de winkel dan een oplader kan kopen?
en hoe duur dat is?
Oud 27-11-2005, 12:06
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
funforme schreef op 27-11-2005 @ 12:13 :
ik wil je set van ipod + usb kabel wel kopen, maar weet je of je in de winkel dan een oplader kan kopen?
en hoe duur dat is?
Ik heb hem voor 27,50 bij de Dixons gekocht....
Zal wel overal gelijk zijn
Oud 27-11-2005, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Pyromaniac schreef op 27-11-2005 @ 13:06 :
Ik heb hem voor 27,50 bij de Dixons gekocht....
Zal wel overal gelijk zijn
oke thnx
Oud 27-11-2005, 19:53
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
funforme schreef op 27-11-2005 @ 13:22 :
oke thnx
Je kunt ook een "neppe" kopen, die hebben ze oa bij de mediamarkt en kosten maar iets van 15 euro.
Oud 27-11-2005, 20:03
Verwijderd
nog beter!
nu alleen nog even antwoord afwachten haha
Oud 27-11-2005, 20:04
nietzijweer
nietzijweer is offline
Heb je al iemand voor de lichtnetadapter?
(door al het geharrewar op dit topic kwam ik er niet zo uit)
Zo niet heb ik wel interesse..
Oud 27-11-2005, 20:14
Verwijderd
sorry, alles is zo goed als verkocht. (alleen nog het geld binnen krijgen en opsturen)
Oud 27-11-2005, 21:08
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Alex schreef op 27-11-2005 @ 21:14 :
sorry, alles is zo goed als verkocht. (alleen nog het geld binnen krijgen en opsturen)
mooi

ik heb nog voor geiinteresseerden,of de koper; dat witte clipje/houdertje en een setje nieuwe verpakte oordopjes.
Oud 28-11-2005, 08:21
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Alex schreef op 27-11-2005 @ 21:14 :
top ,
dan maar ff googlen om zon iTrip te krijgen. Dat ding is wel geniaal ^^

edit: De accesoires zijn dus ook weg?

Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 08:27.
Oud 28-11-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Pyromaniac schreef op 28-11-2005 @ 09:21 :
top ,
dan maar ff googlen om zon iTrip te krijgen. Dat ding is wel geniaal ^^

edit: De accesoires zijn dus ook weg?
Yep, alles verkocht voor 125 euro aan Madgirl. Even de centjes afwachten en dan verzenden
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten