Citaat:
Balance schreef op 28-11-2005 @ 23:02 :
Waarom ben je uberhaupt een studie begonnen waarbij je als enige reden 'het leek me wel makkelijk' had?
En je zegt dat je Psychologie wil gaan doen omdat je meer van de theorie bent enzo, maar wil je nu puur naar de uni of wil je ook echt Psychologie doen? Want het klinkt voor mij een beetje alsof je maar een willekeurige (in jouw ogen makkelijke) studie hebt gekozen die toegang biedt tot de uni. En dat je niet zo zeer hebt gekozen naar wat Psychologie werkelijk inhoudt. Als dat zo is, denk ik dat je volgend jaar met hetzelfde probleem zit: dan besef je weer dat je je studie je qua stof niet aanspreekt.
Overigens is psychologie niet vrij van groepswerk hoor, denk maar aan oefenonderzoekjes enzo.
|
Ik heb het geloof ik verkeerd gezegd. Ik heb de studie gekozen omdat het me makkelijk leek en natuurlijk ook omdat het me best leuk leek. Dus 'makkelijk' was niet de enige reden.
Verder ben ik WEL geinteresseerd in Psychologie. Ik ben al naar een open dag geweest waar ik een proefcollege heb meegemaakt en ik heb allerlei brochures. Natuurlijk vind ik dat niet genoeg en ga ik nog meer informatie verzamelen voordat ik echt een keuze maak.
En toen ik P&A koos was ik nog helemaal niet van plan om naar de uni te gaan. Ik haal sowiezo mijn propedeuse niet omdat ik in het eerste blok punten ben verloren. Pas een week geleden kwam ik er achter dat ik geen hbo wilde doen maar naar de uni wilde.