Oud 03-12-2005, 22:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Heb jij een kluisje? Doe je er dan veel in of juist bijna niks? Kun je niet zonder of laat het je koud? Hangt ie vol met jouw hunk/babe of doe je er rare taferelen mee?..

Ik heb ook een kluisje en ik doe er eigenlijk eigenlijk alleen boeken en mijn gymspullen in. Voor de rest soms mijn sjaal ofzo. Voor de rest niet bepaald boeiends.
Oud 03-12-2005, 23:13
Barry K
Barry K is offline
Ik heb op het moment geen kluisje...
Vond het eerst wel balen maar nu ik eraan gewend ben heb ik er geen problemen mee, ik neem meestal toch maar 1 boek en een schrijfblok mee naar school.
Oud 03-12-2005, 23:17
alpha
alpha is offline
*moet toch eens kijken hoe een kluisje te krijgen op school*

maar op de middelbare school had ik mn rooster erin geplakt en deed ik er altijd mn jas en schoolspullen in enzo.
Ik wil er nu een omdat ik net vandaag een nieuwe jas heb gekocht en ik die niet op de gezamelijke kapstok ga hangen en hem dus anders de hele dag bij me moet dragen. En voor gymspullen ( ) is het ook wel handig ja..
Oud 04-12-2005, 00:57
Verwijderd
jas+gymspullen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 01:02
professor2
professor2 is offline
niets
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 03:55
Wammus
Wammus is offline
Echt veel te veel teringzooi aan papieren enz. Tot beschimmeld oud brood aan toe.
Oud 04-12-2005, 09:25
Estar
Estar is offline
Toen ik een kluisje had zat mijn jas (eventueel sjaal en handschoenen) erin.

Als ik veel lesuur had vanaf de eerste pauze de boeken.
En mijn gymspullen.

Ben liever lui dan moe.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 09:27
Miracle
Miracle is offline
Wij kunnen alleen kluisjes huren voor een dag.

Als ik er wel één had, dan zou ik wat meer boeken mee naar school nemen en die dan in een kluisje proppen als ik ze niet meer nodig heb. (wel irritant en vaak lopen, maarja) Daarnaast zou ik dan m'n labjas (en labsetje) altijd op school laten en alleen meenemen als hij gewassen moet worden.
Oud 04-12-2005, 09:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wij hebben geen kluisjes. Niet dat ik het mis ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 09:46
lodemai
lodemai is offline
ik heb geen kluisje en dat zorgt ervoor dat ik minder onzin mee naar school sleep die ik toch niet nodig ga hebben.
Oud 04-12-2005, 10:43
Knots
Knots is offline
Gymtas en soms een paar boeken, meer past er ook niet in.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 10:52
Go
Go is offline
Eerst altijd mijn gymspullen, maar nu ik geen gym meer heb, heb ik ook geen kluisje meer.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 11:01
ook hallo
ook hallo is offline
M'n gymtas, soms een boek voor een vak als CKV of Gym ofzo, en soms als ik andere troep bij me heb stop ik dat erin. Maar eigenlijk gebruik ik hem nauwlijks
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 11:32
Experiment
Experiment is offline
Mijn kluisje is echt volgepropt met boeken want ik neem bijna nooit boeken mee naar huis. Verder zit mijn gymtas erin, en in de winter ook handschoenen en muts. Meer past niet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 11:42
Roos
Roos is offline
Ik heb geen kluisje.
Oud 04-12-2005, 12:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op de middelbare school: gymspullen, boeken die ik niet nodig had, mijn rooster had ik op het deurtje geplakt. Vaak ook dingen die ik wel nodig had op school en thuis niet zoals cd's voor het cabaret ofzo. Droge sokken had ik er ook altijd in liggen voor als ik weer eens nat regende en vaak ook wel een paar tampons ofzo. Overdag ook mijn jas, sjaal en regenpak.

Op het HBO: mijn labspullen (labjas enzo), soms ook boeken die ik niet nodig heb al is dat heel zelden, verder overdag mijn jas en sjaal. Als ik het weekend naar mijn vriend ga dan op vrijdag en op maandag ook mijn weekendtas.
Oud 04-12-2005, 12:25
Verwijderd
Ik vind kluisjes op de hogeschool bijna onbetaalbaar (al is de prijs geloof ik wel verminderd, een paar jaar terug was het echt veel te duur). Ik heb nu geen kluisje, zoveel spullen neem ik toch ook niet mee en m'n jas houd ik gewoon bij me.

Op de middelbare school stopte ik alleen m'n jas (en sjaal en handschoenen als ik die bij me had) en eventueel m'n gymspullen er in.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 12:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-12-2005 @ 13:25 :
Ik vind kluisjes op de hogeschool bijna onbetaalbaar (al is de prijs geloof ik wel verminderd, een paar jaar terug was het echt veel te duur).
Ik heb er op de Hogeschool 18 euro voor betaald, voor een collegejaar. Vind ik toch niet superduur. Op de middelbare school was het 15 euro geloof ik.
Oud 04-12-2005, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-12-2005 @ 13:26 :
Ik heb er op de Hogeschool 18 euro voor betaald, voor een collegejaar. Vind ik toch niet superduur.
Een paar jaar terug was het (veel) meer dan 100 euro voor een collegejaar, volgens mij. En dat vind ik wel belachelijk duur... Toen wilde ik wel een kluisje (deed toen pabo), nu heb ik het niet echt nodig (ik moet één keer in de week drie uurtjes naar school, die overleef ik ook prima zonder kluisje).
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 12:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-12-2005 @ 13:29 :
Een paar jaar terug was het (veel) meer dan 100 euro voor een collegejaar, volgens mij. En dat vind ik wel belachelijk duur... Toen wilde ik wel een kluisje (deed toen pabo), nu heb ik het niet echt nodig (ik moet één keer in de week drie uurtjes naar school, die overleef ik ook prima zonder kluisje).
Dat vind ik ook belachelijk duur ja. Dan zou ik ook geen kluisje nemen en alles maar gewoon bij me houden. Toch vind ik het nu wel handig dat ik er eentje heb zodat ik niet de hele tijd met mijn labspullen loop en ze ook niet elke dag mee naar huis moet nemen.
Oud 04-12-2005, 12:37
one.
one. is offline
De school heeft kluisjes afgeschaft, omdat iedereen zn boeken 'vergat' mee te nemen om in lestijd bij je kluisje te kunnen vergaderen over de top 40.
Oud 04-12-2005, 12:57
Verwijderd
Bij ons was tot vorig jaar een kluisje verplicht, maar vanaf dit jaar niet meer, maar tocfh heeft iedereen een kluisje

In mijn kluisje zit bijna altijd mijn jas + bijbehorende dingen zoals sjaal enzo. Soms mijn broodtrommel. Ik doe niet altijd boeken in mijn kluis omdat ik het liefst de hele dag bezig ben en ik nog wel eens wat verloren tijd heb tussen uitleg en het volgende uur .
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 13:21
Saycheese
Saycheese is offline
Op de middelbare school zat mijn jas, en in de winter ook mijn sjaal en handschoenen erin. En mijn gymspullen, en als ik veel boeken had ook een aantal boeken. Als ik aan het eind van de pauze naar de les liep, kwam ik er altijd langs, dus ik had nooit last van het feit dat mijn boeken nog in het kluisje lagen.

Nu op de uni heb ik een kluisje in een gangetje achteraf, ze staan hier niet prominent in de hal. Nu zit mijn labjas en mijn snijset erin, en mijn laptop als ik hem 's avonds nodig heb en ik kom niet meer thuis.
Oud 04-12-2005, 13:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jas en gymspullen. Geen boeken, want ik heb 'm namelijk helemaal bovenaan en dan moet ik springen om ze er weer uit te krijgen. (Leuk met handschoenen die je perongeluk in je kluis hebt gegooid. )
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 14:19
Morri
Morri is offline
Jas en gymspullen, heel soms boeken. En regenpak ook wel eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2005, 14:31
Anno2007
Anno2007 is offline
binnen en buitengymschoenen,

wat papieren zooi,

dee eerst me jas er ook in, inmiddels nie meer omdak te lui ben om er helemaal heen te lopen en hij stinkt ook (da kluisje, heb verband met mn natte buitenschoenen ) en heel soms ligt er een plastic zak in

maar wij hebben een verplicht kluisje
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 14:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Barry K schreef op 04-12-2005 @ 00:13 :
Ik heb op het moment geen kluisje...
Here the same.
Ik heb eigenlijk alleen in de brugklas een kluisje gehad. Maar dat gebruikte ik niet bijster veel, alleen maar voor mijn jas en de gymspullen. Boeken hield ik allemaal in mijn tas.
Oud 04-12-2005, 15:10
Lilium
Lilium is offline
Op de middelbare school deed ik vaak mijn sjaal en wanten in mijn kluisje. Regenjas hing ik altijd aan de kapstok en mijn gewone jas ook. In mijn kluisje zaten verder altijd een boel boeken die ik niet nodig had bij het huiswerk maken of boeken die ik pas na de pauze bij de les nodig zou hebben. Verder deed ik altijd mijn gymschoenen in mijn kluisje.
Oud 04-12-2005, 15:13
AlopiA
AlopiA is offline
jas/sjaal/handschoenen, gymtas en soms een paar boeken
Oud 04-12-2005, 16:15
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Geen kluisje..
we hebben er maar 50 op school vet balen!
Leraren gaan voor leerlingen
Oud 04-12-2005, 16:19
Verwijderd
Er zit standaard een plastic zak in en een woordenboek Engels-Nederlands. Verder doe ik er altijd mijn jas in, sjaal, regenbroek en handschoenen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 16:26
Nyawa
Ik heb nooit een kluisje gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 16:29
Verwijderd
Mn jas, sjaal en handschoenen
gymkleren
boeken die ik niet nodig heb
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 16:34
Verwijderd
Op de middelbare school deed ik er mijn gymspullen in, soms ook boeken (maar dan alleen als m'n tas écht te vol zat) en mijn jas wanneer het niet regende. In de derde gebruikte ik hem nauwelijks nog; ik hing mijn jas aan de kapstok en m'n gymtas erbij, mocht ik gym hebben. Ik had minder boeken nodig... en in de vierde heb ik m'n kluisje weggedaan.
Op de hogeschool geen kluisje gehad (was ook écht niet nodig) en nu op de universiteit ook niet (wederom niet nodig, ik hoef hooguit twee boeken en een collegeblok mee te nemen, dat is geen probleem).
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 16:37
Sanctus
Sanctus is offline
Ik heb geen kluisje.
Oud 04-12-2005, 18:00
Guenevery
Guenevery is offline
Een enorm spandoek met "het draagt stippeltjes en het is jarig" erop. Een klein aandenken aan mijn verjaardag. En mijn tekenkoker.
Oud 04-12-2005, 18:32
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Schoolspullen:
praktijk boek + labjournaal
Labspullen (jas enz)
Overdag vaak mijn jas.

En de spullen van een klasgenootje want we delen een kluisje
Oud 04-12-2005, 20:14
Mindfields
Mindfields is offline
Al mijn schoolboeken, heb er thuis maar 1 of 2 liggen.
Oud 04-12-2005, 21:43
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Ik heb geen kluisje .
Met citaat reageren
Oud 04-12-2005, 21:50
Balance
Balance is offline
Wij hebben wel kluisjes maar die zijn niet van een persoon. Nadeel daaraan is dat heel veel mensen daarom de sleutel van het kluisje mee naar huis nemen, zodat ze elke dag gegarandeerd een kluisje hebben. Oftewel: geen enkel kluisje is vrij.

Op de middelbare school deed ik d'r altijd alleen m'n boeken en jas in.
Oud 05-12-2005, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 04-12-2005 @ 22:50 :
Wij hebben wel kluisjes maar die zijn niet van een persoon. Nadeel daaraan is dat heel veel mensen daarom de sleutel van het kluisje mee naar huis nemen, zodat ze elke dag gegarandeerd een kluisje hebben. Oftewel: geen enkel kluisje is vrij.

Op de middelbare school deed ik d'r altijd alleen m'n boeken en jas in.
Bij ons (RUN) worden kluisje elke avond geopend en leeggehaald. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen gewoon sleutels blijven stelen, gewoon omdat het leuk is 10 sleutels te hebben met hetzelfde kluisnummer
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 09:00
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-12-2005 @ 08:11 :
Bij ons (RUN) worden kluisje elke avond geopend en leeggehaald. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen gewoon sleutels blijven stelen, gewoon omdat het leuk is 10 sleutels te hebben met hetzelfde kluisnummer
Bij ons ook...
Oud 05-12-2005, 13:57
saartjeh
saartjeh is offline
extra boekenpakket en werkboeken, dat maak ik nl toch altijd in de les
vroeger altijd m'n rooster binnenkant deurtje en m'n jas
soms pleur ik dr alles in als ik stad in ga ofzow,
verder niet

mijn broertje had vorig jaar zijn oude sleutel, je krijgt elk jaar nieuwe, en ging toen steeds super ernstig beschimmelde broodjes in dat kluisje doen. gozer die dat kluisje had helemaal in de war hihi
Oud 05-12-2005, 23:59
PV
PV is offline
We hebben geen kluisjes op het hbo.. op de middelbare school had ik er wel een. Daar lagen toen m'n gymspullen en tekendoos in, en in het laatste jaar, toen ik inmiddels geen tekenen meer had, m'n helm, jas en sjaal.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-12-2005 @ 12:42 :
Ik heb geen kluisje.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 08:36
Wawl
Wawl is offline
Ik heb alleen een diepe broekzak.
Oud 06-12-2005, 11:27
Global
Global is offline
ik neem toch nooit onnodige dingen mee naar school
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 13:55
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
jas, boeken, eten, gymspullen en allerlei andere dingen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 15:08
luchtballon
luchtballon is offline
Meestal jas en koptelefoon.
Boeken. en overtollig papier.
boeken van 3 jaar geleden, en andere spullen van laaang geleden.
Oud 06-12-2005, 15:23
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 05-12-2005 @ 14:57 :

mijn broertje had vorig jaar zijn oude sleutel, je krijgt elk jaar nieuwe, en ging toen steeds super ernstig beschimmelde broodjes in dat kluisje doen. gozer die dat kluisje had helemaal in de war hihi
Ik kon met mijn sleutel drie andere kluisjes open maken, daar was een hele methode voor; de sleutel moest er niet helemaal in en je mocht hem niet helemaal omdraaien, want dan ging hij niet meer dicht. Ik heb er geen misbruik van gemaakt, 't was zelfs handig; ik kon een kluisje van een vriendin van me openmaken, zo gaf ik haar spullen door.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten